P15 : GANGBANG

868 17 0
                                    

Wafi meletakkan alas di bawah punggung Shauki.Dirinya kini sudah berada di celah-celah punggung Shauki.
Batangnya yang bersaiz 7 inci itu telah pun berada di muka pintu lubang punggung Shauki.Dia kemudian menekan batangnya ke dalam lubang keramat pemuda berasal dari Kajang itu.

Kepala Shauki terangkat dan jeritan kesakitan juga mula keluar dari mulutnya dengan nada yang perlahan.
Wafi mula mendayungkan batangnya ke dalam punggung Shauki yang sedang menahan kesakitan.Apa yang pasti,dia masih tidak akan sedarkan diri walaupun ketika ini ada sesuatu yang memasuki lubang punggungnya ketika ini.

Lubang Shauki yang sempit itu mula didayung oleh Wafi.Terketar ketar kakinya menahan kesakitan ketika didayung oleh Wafi.Wafi tidak peduli, nafsu berahinya benar-benar menguasai dirinya ketika ini.Dia terus menekan batangnya sehingga kesemuanya memenuhi ruang punggung pemuda berusia 24 tahun itu.

Dayungan Wafi semakin laju,kemutan lubang punggung Shauki pula semakin longgar.Jelas riak wajahnya yang kini menahan kesakitan.Wafi terus menghenjut.Kesempitan lubang Shauki betul-betul memberinya nikmat kesedapan yang cukup luar biasa sekali.

Henjutan batang Wafi yang mengenai g-spotnya membuatkan air mani pemuda berusia 24 tahun itu terpancut.
Wafi yang ghairah ketika itu terus melakukan dayungannya sehingga dia memancutkan air maninya yang banyak dan likat dalam lubang punggung Shauki.

Wafi tersandar ketika di kepala katil. Riak wajah Shauki seakan sudah lega meskipun belum sedarkan diri lagi.  Amir yang ketika itu terbaring kepenatan kerana dikerjakan terlebih awal tadi memandang Wafi dengan wajah yang lemah.

Wafi mula merapati dan merangkul tubuh Amir yang sudah tidak bermaya.Dia mencium bibir dan mengigit lidah Amir.Amir juga turut membalas tetapi dalam keadaan lemah.Wafi kemudiannya meminta dia memeluk pinggangnya dan Amir hanya menuruti sahaja arahan kawannya itu.Sedang dia leka membalas ciuman Wafi,tanpa disedari lubang punggungnya ditutuh sekali lagi kali ini dari bawah.

Amir seperti menahan renjatan elektrik dan Wafi terus menghayunkan batangnya dengan laju.Air maninya yang dipancutkan ke dalam lubang punggung Amir pada awal tadi memudahkan batangnya dilorongkan ke dalam punggung tersebut.

Jeritan Amir sekali lagi kedengaran dengan kuat.Wafi tidak peduli,dia seolah lupa mengawal nafsunya sendiri.Apa yang penting di fikirannya adalah memuaskan nafsunya sendiri. Wafi terus menyerang dan mencium Amir di bibir dan lehernya.Secara tiba-tiba,Amir memancutkan sekali lagi air maninya kali ini pada badan Wafi.
Wafi yakin walaupun Amir merasai kesakitan,tetapi dia juga seronok diperlakukan begitu.Tujahan Wafi semakin laju dan dia terus menghamburkan air maninya sekali lagi ke dalam lubang punggung Amir.
Dia menjerit lemah ketika merasai lubangnya menerima semburan air mani daripada Wafi.

Wafi melepaskan rangkulannya pada Amir di atas katil betul-betul di sebelah Shauki.Kemudian dia menghampiri Shauki dan membentuk badan pemuda berusia 24 tahun itu dalam posisi doggie.Mulut Amir kini tepat berada di bawah batang Shauki yang separuh tegang.Wafi mengarahkan agar Amir mengulum batang Shauki dalam posisinya ketika ini dan Amir menurut perintah kawannya itu.

Wafi kemudian tanpa sebarang insyarat sekali lagi manghayunkan batangnya ke dalam lubang punggung Shauki yang sudah pun terbuka luas.Shauki ketika itu hanya mampu merintih kesakitan dengan suara yang lemah.Amir terus menghisap batang Shauki dengan lebih laju tanpa mempedulikan apa yang berlaku ketika ini.Rintihan lemah Shauki itu terus  membuatkan Wafi semakin terangsang dan sekali lagi dia melepaskan air maninya yang padu dan likat itu di dalam punggung Shauki.

Amir yang mengulum batang Shauki ketika itu turut menerima ganjarannya apabila pemuda berusia 24 tahun itu
melepaskan air maninya ke dalam mulut Amir.Dia menghisap dan menelan kesemua air mani Shauki yang payau itu.

Wajah kepenatan terpancar jelas pada wajah mereka bertiga.Wafi kemudian mengarahkan Amir tidur di bilik sebelah untuk mengelakkan syak wasangka dari Shauki.Kemudian,Wafi terus tidur dengan Shauki dalam keadaan bertelanjang bulat.

GURU 2017Where stories live. Discover now