Lányokat hallgattam, miként rangsorolják a celebeket, kezemben egy öblös pohárba töltött fél liter rozé szódával. Edina nem aprózta el a mennyiséget, alig fér a kezembe a pohár. Viki és Lilla között ültem onnan figyeltem a nemzetközi és magyar hírességekről „döglesztőtől lefelé az attól még egy körre elmennék vele" kategória közötti besorolású srácokat sekélyes koszorúslány szekciótól. Viki Edina tanújával Rebekával beszélgetett az ügynökségen folytatott munkánkról, de amikor Marcit és Áront kezdték jellemezni, mint a dögös sztár modelleket, akkor kikérte magának mindkettőnk nevében.
- Ők nem celebek és Marcello a pasim. A jelenlétemben ne csorogjatok rájuk! Azok az új hülye képek elvették az eszeteket?! – ráncolta a homlokát. Rettentően szemérmetlenül képes flörtölni Marci előtt, de harap, ha közelít felé bárki. Áron ölében is mindenféle rossz érzés nélkül belefeküdt, mert szerinte ez teljesen rendben van. Nála nem mosódik el a határ. Fejemet rázva hagytam rá, amíg szó csatázott a csajokkal.
Mellettem Lilla a Hamvas fiúk unokahúga ült, velem egyidős lány, Edinával folytatott diszkurzust Mátéról. Nagyon szereti a kisfiút, sosem értettem miért én lettem a keresztanyja, ő sokkal többet van vele. Hetente meglátogatja segít neki a kicsi körül. Persze mi is részt veszünk az életükben, rettentően megszerettem Mátét és az egyértelmű volt Szabi számára, hogy Áront kéri a keresztapjának, de nekem kérdőjel maradt, amiért nem Lillát választották mellé. Egyszer majd megkérdezem tőlük, amikor egy alkalmasabb időpontban leszünk. Mindkét oldalt figyelemmel kísértem, rajtuk kívül csak egy nő nem esett nyál csorgatva Áronnak az érkezéskor, Évi ő a legidősebb köztünk huszonötéves és állítólag Tomival kavar, de ezt senki nem erősítette meg, csak Viki mondta, ő pedig általában nem szokott mellé lőni.
- Elég lányok! Nem akarok többet hallani az édesen gügyögő törpe diktátorról, sem a fontos munkátokról, a celebekre csorgást pláne! – Adott hangot az akaratának kitöltve egy tálca különféle felest. – Játszunk, hozzuk össze kicsit a csapatot, mert mindannyian kötődünk Edinához, de egymáshoz nem és látszik az ellenszenv itt-ott. – ránk nézett sokat sejthetően és meghúztuk magunkat Vikivel. Bár semmi okunk nem lenne rá, Áron és Marci hozzánk tartozik, még jó, hogy hessegetjük a keselyűket.
Egy üres boros üveget vett el az asztalról. – A célnak megfelel. Kérdezz-felelek! Akinél megáll az üveg megválaszolja a neki feltett kérdést, ezután ő pörget és megtudhat valamit a lányokról. Edina mindenkiről tud mindent, ha szerinte nem volt igaz a megosztott válasz inni kell. Első kérdés mindenkire vonatkozik, bemelegítő kör. Mondjátok el, mi okból kért fel titeket koszorúslánynak!
- Én kezdem. Általános óta barátnők vagyunk. – tette a mellkasára a kezét az egyik lány meghatódva. – Megígértük, hogy részt veszünk egymás fontos pillanatain. – Edina mosolyogva hagyta jóvá. Nem kellett innia, Vikire nézett az üveg. – Te jössz.
- A pasim nővére, illemből kért koszorúslánynak gondolom. – vont vállat a lány.
- De azért szeretlek tudod! – vigyorgott rá a mennyasszony.
- Hát persze! Te jössz Lizi! – fordította rám az üveg száját, mire ellenkezve ráztam a fejem. Ekkor csapott belém a villám, hogy ilyen fedősztorit nem hoztunk össze Edivel. Viki gyorsan Lilla irányába csalta el.
- Nem ér! – Évi visszalökte a válasz jogot nekem. – Őt választottad elsőre, nincs „meggondoltam magam", minket is érdekel mi köti Edihez a kislányt.
- Gyerekkori barátok vagyunk Szigetszentmiklósról. – legyintettem pirulva és még nem is hazugság. Felvont szemöldökkel néztek a mennyasszonyra jóvá hagyja-e.
YOU ARE READING
Arannyal szőtt szerelem (16+)
RomanceÁtfordított, szinte puffantam a matracon, kiszállt a lelkem egy pillanatra. Megszabadult a farmertől, mielőtt mögém került volna. Magához vont, nyakamra szorította a tenyerét és csókja közben tépte a számat. Heves vadság uralta őt, biztosra veszem b...