12. fejezet

33 6 0
                                    

Vasárnapi idilli hangulatot a Hamvas villában, hétfőtől felváltotta az izgalom, majd minél közelebb került az esküvő időpontja annál nehezebben lehetett szót érteni a családtagokkal. Áronnak, elviselhetetlen volt az otthoni nyüzsgés, úgy döntött nálunk húzzuk meg magunkat.

Az ügynökségen már gőzerővel folynak az előkészületek. Izgultam mi vár ránk a vezetőség előtt, közben megérkezett Szabi is, hisz ő a jogi képviselőnk. Hármasban mentünk fel Gabi irodájába, majd kopogást követően behívott minket.

Odabent fagyos légkör uralkodott Helga a kanapén ült vérben forgó szemekkel, mi szemben foglaltunk helyet vele. Mérhetetlen harag uralkodott rajtuk. Gabi barna egyenes hajú, sötét szemű, kifinomult csinos nő. Gyermeket sosem szült, itt van neki elég, huszonéves menedzser volt, amikor Áron és a régi modellek a kezei közé kerültek, és nem tudta magára hagyni egy szülési szabadsággal, ezt a magyarázatot adja. Az itteni gyerekeinek nem fordíthatott hátat, a valóság azonban bármi lehet, védi a magánéletét. Gabi vonásai olyan kemények voltak, mint az acél.

- Nézd Gabi... – kezdett bele Áron mire lecsitította.

- Nem az a bajom, hogy nyilvánosságra hoztad, hanem a titkolózásod. Szólnod kellett volna a szándékaidról, és nem ér hidegzuhanyként, amikor szembesítenek vele. Folyamatosan cseng a telefon, felkészületlenül csapott rám, tegnap az első újságírónak döbbenetemben cáfoltam, mire a PR közölte a tényeket. Azóta utol sem érem, hogy javítást közöljek. A mi kapcsolatunk azért működik mert őszintén fordulsz felém, közös döntéseket hozunk. Viszont ez nem csak a kettőnk munkáját érintő dolog ott van Lizett és Helga...

- A tetted rettentően mély ütést vitt be Lizettnek, a karrierje ezzel megpecsételődött. Dénes zaklatottan telefonált a Hittel és Reménnyel alapítványtól, kettőtökről érdeklődött. Megkérdőjelezte Lizett rátermettségét, mivel elhallgattad előle azt a fontos tényt, hogy azért ajánlottad őt mert kapcsolat van köztetek.

- Nem azért kértem Lizit a munkára mert a barátnőm. – csattant a nőre. – Neked kellett volna helyt állnod Dénessel szemben, megvédened a pártfogoltadat. Elmondani neki, amit egy éve minden nap látsz. Hogy mellettem dolgozik, nála alkalmasabbat keresve sem találnék erre a kampányra, mert ismeri az értékrendemet a munkatempómat és a lojalitásomat a rászorulók felé. Őt személyesen én tanítottam. Nincs itt még egy olyan modell, aki egy évig maradt volna közreműködőként fele gázsiért, csak ő, mert a munka érdekelte az emberek, akiken segített és nem a pénz! Helga mélységesen csalódott vagyok, eddig sem tartottalak Lizett mellé valónak, most bebizonyítottad, hogy igazam van. A kampány után keresünk neki másik menedzsert és nem tartunk tovább igényt a szolgálataidra.

- Hé-hé! – kapta fel a fejét Gabi és én is, hogy döntene helyettem. – Te nem cserélhetsz le egy menedzsert, a sajátodat sem, főleg nem egy másik modellét. – kérte ki a főnök.

- Dehogynem! Akár téged is kirúghat Áron, mint menedzsert, ha úgy kívánja. – szólt közbe Szabi. – Pusztán formalitásból, közös megegyezés alapján elválhatnak az útjaink, benne van a szerződésükben és elég alapos érvnek tűnik a saját pártfogolt megkérdőjelezése egy munkakapcsolat felbontásához. – Gabi ráncolta a homlokát.

- Ilyen nincs az általános foglalkoztatói szerződésekben.

- Ebben igazad van, de az öcsém szerződését én írtam, mikor kiváltságokat kért tőled, amit jóváhagytál. Majd Lizett szülei jogi képviselőnek fogadtak mellé. Csupán lustaságból átírtam Áron nevét az övére, beletettem a tini lányokra vonatkozó várandóssági záradékot és kiszedtem az öcsém irreleváns követelőzéseit, de néhány részt meghagytam ne legyen olyan rövid, ha már pofátlanul sokat fizetnek érte. Te pedig, ezek szerint aláírtad anélkül, hogy elolvastad volna, fatális hibát vétve. Voilá Lizett bármikor búcsút mondhat Helgának és joga van még néhány dologhoz. – gunyoros volt Szabi mire Gabi álla leesett.

Arannyal szőtt szerelem (16+)Where stories live. Discover now