Uborka szezon van... júliusban a fű sem nő! Mindenki nyaral s szabadságot tölt. Így a munkánk sem halad olyan gyorsan, mint reméltem. Várom a végleges borítótervet és a szerkesztő intrikáit. Jelenleg annyira izgulok, hogy a regény sorozat második részével is megrekedtem. Leblokkolt az agyam nem jön a folytatás. Amíg ezeket nem kapom meg wattpad olvasóimat bíztatom olvasásra. Amilyen gyakran csak tudok újabb és újabb fejezetekkel érkezem! Íme a következő izgalmakkal s váratlan fordulattal fűszerezett fejezet.
Kontroll vizsgálat napjára a homlokomon keletkezett seb is szinte eltűnt, alig látszik szépen forrt össze. Mindent rendben talált Márton, leszámítva a fogamzásgátló tablettát. Kiderült hormon zavart okoz a szervezetemben, ettől maradt ki a ciklusom. Így más módszert javasolt, amibe készségesen beleegyeztem.
Néhány héttel később visszaállt a teljes rend, az imádott békés életünkben. Apa Bécsben van ismét, Matildával ketten tengetjük a napjainkat, hol a lakásban vagyok máskor Áronéknál. Kornél lassan lábadozik rehabilitáción van, már mankóval és bicegve, de lábra állt. A bűntudatom kezd alább hagyni a gondolattól, hogy nem lett egy életre béna.
Szabi előállította a férfit, aki a lakásunkon rám támadt viszont kényesen kezeli az ügyet a testi sértés miatt. Feljelentette Áront az a szemétláda, bár Szabi szerint, nincs miért aggódni, igyekszik peren kívül megegyezni a feljelentő ügyvédjével, mivel gyilkosság a vád. Végül kiderült, hogy sajnos nem légből kapott pletyka szállt a diákok között. Gyászba borult az iskolánk. Ketten életüket vesztették, a detonáció következtében szerzett sérüléseik túl súlyosak voltak. Korházban hunytak el. Mi csodával határos módon éltük túl Kornéllal.
Anyám azóta sem beszél velem, hosszúra nyúlik a sértettsége. Így az ügyben nincs a segítségünkre. Az iskola szigorú szabályokat vezetett be a történtek után. Biztonsági kapun kell átlépnünk minden reggel, kártyát kaptunk, amit le kell csipogni a tanítás előtt és után. A porta szolgálat megkettőzött ügyelettel működik az iskola területén pedig biztonsági őrök portyáznak.
Teljes tanári kar és Virág Villő az iskolánk igazgatója s egyben alapítója, rettegnek egy újabb merénylettől. De nem bizonyított, hogy a támadás célpontja a Hamvas család bármelyik tagja vagy én lettem volna. Óriási cirkusz folyt a gála körül. Sokan szeretnék, ha Anett idén nem tartaná meg, pedig még a nagy járvány sem állította félre. Dübörgött a Főnix gála a legnagyobb pandémia idején is. Így erről hallani sem akar. Viszont a felsőtízezer híres találkozási pontja, ezért félnek egy esetleges újabb támadástól. Ő mindent megtesz a biztonság érdekében, hírverés körül mégis hemzseg a negatív kritika.
Áron rettentően feszült, ügynökségen az előléptetése, a haragos közvélemény miatt sem nyugodt, közben nyakában a per, bár abból idén már semmi sem lesz. Mégis aggódik, hisz orvosira készül félő testisértés priusszal nem fogják felvenni. Nő rajta a nyomás. Azt kívánom lenne túl az egészen, megkapná az ítéletet és a büntetést jobban örülne, minthogy hónapokat kell várnia feszülten, ideg őrölve.
Ebédszünetben amíg az ételemet fizettem, Áron már az asztalunknál volt a barátaink között. Hangos szóváltásra kaptam fel a fejemet Zsófi mellett lépkedve. Viki harsány trágár szavait nem volt rest Áron viszonozni. Megint összerúgták a port, mostanában elég sokszor fordul elő. Nehéz őt kezelni, ha nem tud megnyugodni, Viki pedig lobbanékony természet. Így egyre kevésbé viselik el egymást.
- B*szodj meg Hamvas! – Majd kiesett a kezemből a tálca, annyira meglepődtem, ahogy Viki pofon vágta Áront és a következő pillanatban sírva rohant el.
ESTÁS LEYENDO
Arannyal szőtt szerelem (16+)
RomanceÁtfordított, szinte puffantam a matracon, kiszállt a lelkem egy pillanatra. Megszabadult a farmertől, mielőtt mögém került volna. Magához vont, nyakamra szorította a tenyerét és csókja közben tépte a számat. Heves vadság uralta őt, biztosra veszem b...