🔈🎉🥳 Bejelentés !!

48 6 3
                                    


Drága Wattpados olvasók! 

Egy álom válik valóra!! 🤭

   Szeretnék veletek megosztani egy örömhírt. A történetem publikálásra fog kerülni, két év munkája van benne s most úgy néz ki célt érek vele. Már javában tárgyalok a kiadóval. Ebben az évben könyv formájában meg fog jelenni a regényem a könyves boltokban. 

 Még publikálás előtt címet és borítót fogunk változtatni a történeten, de amint ez megtörténik, itt oldalamon is frissíteni fogom! 

 Jelenleg nyers változatát olvashatjátok, mivel ami ide felkerült saját szerkesztésen esett át, de mielőtt átadom szerkesztőnek én is újra szerkesztem. Végül, ami megjelenik több rostán csúszik majd át.

Viszont, mivel ez a fejlemény bekövetkezett és kiadják ezért sajnálom, de nem tehetem fel a befejezést ide a történet maradék harminc fejezete már csak publikálás után lesz elérhető.

Szeretnék kedveskedni, mivel a boldogságom határtalan. Megígérem, hogy minden nagyobb állomásról beszámolok a könyvkiadás folyamatairól s érdeklődésre való tekintettel, tartalmat is hozhatok még. 

Esetleg a szereplőket bemutathatom egy-egy kisebb írással, vagy izgalmas részletekkel csillapíthatjuk a várakozást. Amire igényt tartotok, azt igyekszem szem előtt tartani.


Addig is izgalmas olvasást s ihletben gazdag írást kívánok mindenkinek! 

Szeressétek a könyveket s kövessétek az álmaitokat!


Sok-sok ölelés és hatalmas szív! ❤️🥰🫶



Arannyal szőtt szerelem (16+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora