Következő hétvégén, mielőtt a szülők haza jöttek volna Áron hagyományokhoz híven megtartotta a szezonzáró bulit. Már hiányolták tőle, mivel a szülei idén Kornél balesete okán csúsztatták az útjukat. Edina a kicsikkel maradt. Bence, Áron kedvenc unokatesója feljött Budapestre a bulira. Együtt mentünk át a vadászkúriába városon kívülre. Itt még eddig csak egyszer jártam a tavalyi bulin. Az egész villa múlt századi stílusban pompázik, ötvözték a modern világgal és tele van preparált állatokkal a falakon. Óriási szobákkal tágas helységekkel, a fiúk szerint oltári akusztikával.
Viki és Zsófi délutántól velünk voltak, igyekszik bevezetni bulizós világába. Bence folyton flörtölt Zsófival tetszett neki az ártatlan lányka.
Viki pedig apámról ábrándozott már egy hete. Nagyon élvezte a szülinapi ebédemet vele. Talán Áront kellett volna magammal vinnem sérülése ellenére is. Kényelmetlen magyarázkodás kecsegtetőbb, mint az apakomplexusos tini barátnőm plátói érzései. Persze az ajándékom is elnyerte a tetszését. Egy kis kutya, hogy jutott eszébe apunak?
Borzasztó, két kis dög a lakásban portyázik, Matilda nem unatkozik velük. Be kell vallanom rettentően cuki a mini Pomerániai Boo, Áron is odáig van érte. De magamtól sosem kértem volna kutyát.
Estig megalapoztuk a jó kedvünket. Bence összemelegedett Zsófival, ám mikor Hamvas Lilla is megérkezett Hamvas Zsoltival, Zalánnal és Heidivel na meg Marci akkor Vikinek leesett a tantusz és a közelükben sem tudott maradni. Egész buli alatt támogattuk őt, pedig én szívesen maradtam volna Heidi társaságában, kedvelem Áron unokatestvéreit, köztük Lillát és Heidit a legjobban. De Viki nagyon sokat ivott. Elszakított Árontól. Úgy éreztem, ha egyedül hagynám valami baj történhetne vele.
Hatalmas buli zengett, legalább kétszázan voltak, ami azért furcsa, mert erről a buliról csak a suliban tudnak. Sokan idegenek számomra. Éjfél elmúlt már, barátaink és a velük érkezett ismerősök jól mulattak, én órák óta nem láttam Áront. Feriékkel volt utoljára. Szabi újra élte fiatalságát a bulin Zsoltival bandázott, Kornél Trinával kavart folyton. Bejött a lányoknak a sétabot, vagy ahogy a fiúkkal nevezik „strici bot", amivel jár. Bencére ráakaszkodott két lány az asztal társaságunkból.
Viki a hátsó udvarban medence körül tobzódott, néhány idegen sráccal dumált és flörtölt. Persze minket is húzott bele. Sem a suliból nem volt ismerős a társaság, sem a pubból. De úgy viselkedett velük, mintha ezer éve ismerné őket. Feszengve ültem köztük, bár pont, hogy nekem nem kellett volna rosszul éreznem magam, hisz én volnék „otthon" vagy mi a fene...
- Lizett! – hallottam a nevemet és hangirányába fordulva egy ezeréve nem látott srácra lettem figyelmes.
- Dávid! – nyakába ugrottam úgy öleltem magamhoz. – Hé, csajok ő Dávid Érden egy suliba jártunk. – mutattam be a barátnőimnek azt a srácot, akivel alakultak a dolgok, mielőtt Áron megcsókolt a bálon. Hiába szerettem titkon egész életemben Áront, sosem hittem, hogy ez megtörténhet velem. Így földhöz ragadva elérhető sráccal próbálkoztam. De azután többé nem mentem vele randizni illetlennek éreztem. Hisz csak hercegem uralta az elmémet észvesztő csókjával. Áron lett a valóra vált tündérmesém!
- Hol rejtegetted ezt a fiút, te ribi?! – kérdezte Viki hívogatva magához. – Angyal Viktória. – kacérkodott neki. Megtévesztő a lány neve is. – Ő pedig Csider Zsófia.
- Óh, ti mind az elit suli diákjai vagytok. – mosolygott, de a hangja gúnyosan csengett.
- Igen, bár ez elég egyértelmű csak nézz körbe, hol vagy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arannyal szőtt szerelem (16+)
RomantizmÁtfordított, szinte puffantam a matracon, kiszállt a lelkem egy pillanatra. Megszabadult a farmertől, mielőtt mögém került volna. Magához vont, nyakamra szorította a tenyerét és csókja közben tépte a számat. Heves vadság uralta őt, biztosra veszem b...