{~7~}

721 41 4
                                    


Yorum yapmayı unutmayın
Ne düşündünüzü merek
Ediyorum ve yorumlarınızı
Okurken motive oluyorum...

Ev ahalisi bize noluyo diye bakıyo du çünkü bu ismi hayatları boyunca hiç duymamışlardı;

Arkamı döndüm ve salona girdim tekrar dan teyzemin de elinden tutarak çektiğim de peşimden bakmıştı. Hazar bey teyzemle benim gözümüzden akan yaşa bakarken bu ismi zaten bildiğimizi fark etti ona dönüp ;

"O kağıt da yazan sonuç birşey değiştirmez. Hazar bey ben çok yoruldum yeni bir aile istemiyorum sadece mutlu da olsam mutsuz da olsam huzur istiyorum şu yaşımda huzurun ne kadar önemli olduğunu anladım sizin de anlicanız üzere;

Benim ne yeni bir aileyi nede yeni bir hayatın, huzursuzluğu kaldırabilecek  gücüm kalmadı."

Dedim o sırada Hazar beyin yüzündeki o üzüntüyü gördüm ama yapabileceğim bir şey yoktu şu 3 gün içerisinde neler yaşadığımı bir Allah bir ben biliyordum Hazar bey anlayışla başını salladığın da hala teyzem ağılyor du.

Hazar bey "Özür dilerim ama seni tanımadan görmeden ölemezdim lütfen beni anla 2 gün sonra mardin'e geri dönücem. Dönmeden birdefalına mahsus bir yerde yemek yiyebilir miyiz?"

Diyince gülerek anlayışla başımı salladım hem ağlıyordum hemde gülüyor'dum çok değişik bir durumdu.

Onunda gözlerinin parladığına şahit oldum. Ceylin teyzemin kolunda tutarak birlik de çıkışa doğru yürüdük ordakileri arkamızda bırakarak. Arabaya binip eve doğru gittik, eve girdiğimizde teyzem ağlayarak bana sarıldı "Özür dilerim söyleyemezdim bir gram olan mutluluğunu da bozamaz dım böyle olsun istemedim özür dilerim çok konuştum ablamla kaç kere söylemeye kalktık ama yapamadık eniştem bizi hep engelledi özür dilerim"

Diyerek ağlıyor du bende artık dayanamayarak ağladığım sırada nefesimin daraldığını, hissettim atak geçiriceğimin farkına vardığımda direk telefonumu çıkartıp şuleyi (abla) aradım teyzeme bakarak telefonu açan şuleye konuşmasına müsade etmeden "şule galiba panik atak geçiricem korkmaması için olucakları anlat teyzeme"

Dedim o sırada nefesim sıkışmış dizlerimin bağı çözülmüş yere düşmüştüm hem ağlıyor hemde nefes alamıyordum elimde titriyodu kendi kendime içimden sakin olmamı söylüyordum.

şule de "Teyze sakin ol evdeki, tüm camları aç üzerinde mont veya boğazlı birşey varsa çıkart sonrada ona sarılıp, sakinleşmesini sağla saçlarıyla oyna onu sakinleştirir." Diyerek panik bi şekilde yapması gerekenleri anlatıyordu teyzem hemen tüm camları açtı üzerimdeki sweatshirt çıkarttı tshirtle kalmıştım. Yaz ayındaydık ve havalar cehennem gibiydi.

Bana sarılıp saçımla oynayarak beni sakinleştirmeye çalıştı ne kadar orda öyle kaldık bilmiyorum ama sonunda geçmişti ağlamalarım durmuş, nefes aldığımı hissediyordum teyzem de sakinleşmiş di.

Şimdi napıcağımızı konuşmamız lazımdı teyzem den destek alarak kalktım koltuğa oturdum teyzem de mutfaktan ikimize de su getirdi teyzem "Şimdi nolucak?" diye sorduğunda "bişey olucağı yok okul kaydımı buraya aldırıcaz seninle yaşicam maddi açıdan da her ay bir gelirim olucak yani yeni bir hayata başlicaz bana alışabilirsen tabiii " Diye uzattım cümlemin sonunu o da güldü ama o sırada söze girdi.

"Marvin bunlar hem aşiret hem avukat bir oğlu var hemde sen erkek evlatsın doğu kısmında erkek evladın önemli olduğunu biliyorum bu işin peşini bıramazlar kolay kolay yarın öbür gün yasal süreci başlatırlar."

Dediğinde bende "adama istemediğimi söyledim ben istemiyorum tanımak tanışmak bir aile faciasını daha kaldıramam" dediğimde.

Ceylin teyzem "Seni yavaş yavaş tanımaya başlicak bence çok dan tanıdı ama neyi seversin, neye alerjin var bu şeyleri öğrenmek isticek sonuç olarak o adamın oğlusun" Dedi ve devam etti "Baksana ben senin kaç yıllık teyzenim panik atağın olduğunu yeni öğreniyorum"

Dediğinde buruk bi gülümseme sundum "Kimse bilmiyor sadece şule gelecekte avukat olmak istediğim için hastane kayıtlarım da gözüksün istemediğim için hastaneye de gitmedim" Dedim teyzem nasıl gitmedin bakışı atarken devam ettim.

"Bişey olucağın dan değilde o adamın öğrenmesin den korktum bana bulaşıcak yeni bir malzeme vermek istemedim" dediğimde anladım dercesine kafasını salladı.

Gece uzun uzun konuşup odalarımıza dağıldık.

Hazar Aslanbey

Deniz teyzesinin kolunu tuttuğu gibi söylediklerini söyleyip gitti onun arkasından baka kaldım o evde zaten bende çok beklemeden çıkmıştım.

Anlamadığım bir şekilde baba kelimesinde bahsedildiğin de ayaktaysa eli oturuyorsa bacağı titriyordu.

Benim oğlum koskoca 17 senede neler yaşadı da böyle sadece baba kelimesine karşı bir nefreti var gibi. Gözlemlediğim ve öğrendiğim kadarıyla teyzeleriyle, amcalarıyla, kuzenleriyle arası iyiydi ama o baba kelimesini duyunca eli ayağı titriyordu.

Deniz şuan en azından teyzesiyleydi, teyzesine değer veriyordu fark ettiğim kadarıyla sevdiklerine gereğinden fazla değer veriyor. Onlara zarar gelmesin dense kendini kurbanlık koyun gibi feda etmeye hazır bir şekilde bekliyordu, ama onu onun gibi seven biri olmamıştı anlaşılan. O kaçırıldığın da daha ayını doldurmamıştı günlük tü.

Marvin koymuştuk ismini deniz koymak dansa "Denizin dostu" anlamı daha güzel gelmişti. Benim ona Marvin diye seslendiğim'de teyzesiyle birbirlerine nerden biliyor bakışı atmışlardı onun bu ismi bildiğini o an fark etmiştim diğerlerine baktığımda Marvin ismi ne diye baktıklarını gördüm etrafa sadece teyzesiyle oğlum biliyordu bu ismi.

Bu içimde daha fazla merak oluştururken ona gitmeden önce bir yemek yemek istediğimi söylediğimde hem gülerken hem ağlarken başını evet anlamında salladı bugün onu yemeğe davet edicektim memlekete özel yemekleri tattırıcaktım.

Eminim ki beğenicek ti içimde çocuksu bir heycan oluşurken miran aradı. Deniz in 2 abisi 1 kız ikizi, 1 kız kardeşi vardı. İkizin den haberi olduğunu düşünmüyordum hatta benim kaç çocuğum olduğundan bile haberi yoktu, bugünkü yemek de bunları anlatmayı planlamıştım miranla konuştuk dan sonra denizi mesaj yazdım aricaktım ama çekine bilir diye düşünmüştüm ;

Siz..: Deniz oğlum merhaba, günaydın bugün sözleştiğimiz yemeğe gidelim diyorum ne dersin?

Marvin Deniz..: Olur tabiki siz saati ve yerin konumunu atarsınız.

Siz..: Ben alsaydım seni.

Marvin Deniz..: Hayır gerek yok teşekkürler. Konum ve saat yeterli.

Siz..: Tamam o zaman daha fazla ısrar etmicem saat akşam 6:00'da.

Siz..:*konum

Siz..: Orda görüşürüz oğlum.

Marvin Deniz..: Görüşmek üzere.



Umarım beğenmişsinizdir. Yazım yanlışları olursa kusura bakmayın. Görüşmek üzere. Oylamayı ve düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın.

✨Remember there is always hope...
~G&i~

MARVİN ~GERÇEK AİLEM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin