{~20~}

147 8 1
                                    

Tekrardan merhaba umut ışıklarım...

Uzun zaman oldu ne zaman tam bir bölüm yazmaya kalksam bi şeyler oldu hastalanmam fındık toplama derken bu zamana kadar aksadı bölümleri atmam bana kalırsa kitabı baştan okumanızı öneriyorum çok bir bölüm yok zaten bundan sonra her hafta düzenli bölüm gelicek kendinize her zaman dikkat edin umut ışıklarım...

__

2 Hafta Sonra

Kaçırılmamızın üzerinden 2 hafta geçmişti ama ardıç manyağı yine rahat durmamıştı ama bu defa yaptığı şey bütün aileye dumura uğratmıştı.

3 Gün Önce

Avluda akşam yemeği yerken dışardan bir ses yükseldi bi şarkı sesi duyuluyordu ama şarkıya eşlik eden bir tanıdık seste vardı sanki hep birlikte ayağa kalkıp konağın kapısını açıp dışarı baktımızda şaşırmıştık çünkü ardıç arabasının kaputuna yaslanmış şarkı söylüyodu söylediği şarkıda çok mağnidardı ;

Gel gel sarışınım gel.
Gel sana aşığım gel.
Gel gel gün ışığım gel.
Gel çok karışığım gel.
Gel gel sarışınım gel.
Gel sana aşığım gel.
Gel gel gün ışığım gel...

Diye bağıra çağıra söylüyordu özellikle "gel gel gün ışığım gel..." Kısmını bu durum beni güldürürken diğerleri özellikle babam ne olduğunu anlamaya çalışıyodu.

Ardıç bizi kaçırdığı günden sonra boş durmamış konağa güneşin en sevdiği şey olan kinder pingui gönderip durmuştu güneşte hemen telefonunu çıkartıp açtığı şarkıyla karşılık vererek söylemeye başladı açtığı şarkı benim için son nokta olmuştu çünkü şu anda kucağımda hazalla kahkaha atıyorudum.

Yok yok yok istemem yok.
Tövbeler olsun.
Çok çektim elinden çok.
Aşk bana uzak dursun.
Yok yok yok yok anam yok.                          Tövbeler olsun...

Güneş şarkıyı söylemeyi bitirdiğinde ardıç yeni bir şarkı açıp güneşin tepkisini beklemeye başladı ben hala kucağımda hazalla birlikte gülmemi durdurmaya çalışırken babam, cesur amcam, behram amcam, artem ve abi tayfası sinirli, sinirli ardıç'a bakıyolardı.

Görünce aşık oldum. 
O güzel gözlerine.                                        Başkasını istemem.
Benim gözüm sende.                                  Yalvarırım ne olur.
Başkasını sevme.
Ben sensiz yaşayamam.                                Benim gözüm sende...

Ardıç şarkı söylemeyi bitirdiğinde güneşe göz kırpıp arabasına binip kornaya arka arkaya basarak gitmişti sanırım kazanan belli olmuştu anlaşılan biraz daha kinder pingui yicektik...

Günümüz

Songül halam beni aramıştı ve oğlunun yani kuzenimin evleneceği için beni düğüne çağırıyordu bana ne olursa olsun sen benim yiğenimsim demişti aynı teyzem gibi ama halam kardeşinin ne boklar yediğini biliyordu sadece o da değil tüm akrabalarımızın öğrendiği haberini almıştım şuleden.

Benimde aklıma 2 hafta önceki o adamın pişman olmayan yüz ifadesi geldi gözlerimin önüne düğün üç gün sonraydı ona ne olursa olsun büyük bir zevkle geliceğimi söyledim.
                                                  
O düğüne gidip en başa geçip zevkle horon tepicektim o adamı yerin dibine sokucak tüm sülalenin ağzını kapatıcaktım zaten berçemle şuleyide özlemiştim bu gidişimde hazalıda götürücektim berçemle tanışmalarını istiyordum güneşle artemede söyleyip haber vericektim.

MARVİN ~GERÇEK AİLEM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin