Yorumların düşüklüğü tansiyonum gibi yorum yapar mısınız...
Numaramı verdim. Adamlara arabaları, çekmelerini söylemişti...
Taksiye binip ceylin teyzemi, aradım olanları anlattım ona sakin olmasını bişey olmadığını anlattım sonra da biraz daha konuşup kapattık.
Amcamların evine gelmiştim taksici abiye ödemesini yapıp inmiştim taksiden hala o adamın "Hayatlar tehlikede derken bana zarar veren herkesi yıkıp geçiçeğin den bahsediyordu" Şu an daha iyi anlamıştım kapının zilini çalıp beklemeye başladım kapıyı sevgi yengem açtı yüzümün halini görünce neye uğradığını şaşırsa da ben bu tepkilere alışmıştım 2 günde bu kadar surat gördüm ki artık takmıyordum zaten amcam olan biteni anlatmışdır, diye birşey demedim.
Kuzenler de burdaydı tuba ve ve aliseydi (ali) aliseydi demeyi seviyordum komik bi aksan çıkıyordu söylerken onlarda herşeyin farkında diye bişey anlatmadım.
Ama hazar aslanbeyin önümü nasıl kestiğini anlattım onlarda merekla dinliyorlardı. Sevgi yengem "bu akşam dayını teyzeni buraya çağır o adam da gelsin bakalım dinleyelim konuşalım ben amcana haber veririm " Deyip mutfağa doğru ilerledi.
Bana da mantıklı gelmişti tek kalmak istemiyordum daha tanımadığım bi adamla teyzemle dayıma haber verip telefon numarasını verince oda beni çaldırmışdı.
Onun numarasını da " Hazar Aslanbey " Olarak kaydettim sonra ona mesaj attım yeni tanıştığım birini arayamaz dım ;
Siz..: Merhaba kusura bakmayın rahatsız ediyorum müsait miydiniz?
Hazar Aslanbey..: Evet sana herzaman müsaitim deniz birşeymi oldu?
Siz..: Önemli birşey değil konuşup,tanışmak istemiştiniz ya sizi dayımlar, teyzemler de tanımak istiyorlar konum atıcağım yere gelebilir misiniz?
Hazar Aslanbey..: Büyük bir zevkle gelirim deniz konum ve saatı yazarsın.
Siz..: Tamam Saat aşkam 6:00'da
Siz..: *konum
Hazar Aslanbey..: Tamamdır akşam mutlaka geleceğim.
Akşam olmaya başlıyordu ceylin teyzem erkenden gelmişti ama tedirgindi, dayım ile amcam ın gelmesine daha vardı. Sevgi yengemle teyzem mutfakta napıcakları hakkında konuştuklarını duyabiliyor dum ceylin teyzem " Onu asla kimseye vermem onu koruyama dık. Şimdi onu korumanın sırası bizde."
Diyip duruyordu sanki kendine kanıtlamaya çalışıyordu tekrar tekrar. Onu bırakmicamı ben de o da çok iyi biliyo du zaten o adamı da bunun için buraya bunu konuşmaya çağırmıştım.
Kapı çalmıştı açtığımda Hazar aslanbey'i gördüm bana gülümseyerek bakıyodu elinde bir poşetle gelmişdi. Hediyedir diye düşünüp onu eve davet ettim onu salona doğru yönelttim.
Teyzeme baktığımda stresden eli titriyor du Hazar bey selam vererek kendini tanıttı ve teyzem, yengem ve kuzenlerimle tanışdı elindeki ni yengeme verip "Bizde nereye gidersek gidelim ilk gittiniz yere hediye verilmeden gidilmez."
Diye kendini açıklamışdı o sırada tekrar kapı çaldığında dayımlar olduğunu düşünüp kapıyı açtım, Dayım ve amcam aynı anda gelmişlerdi.
O tedirgin stresli enerjileri şimdiden yansımışdı içeriye geçtiler bende arkalarından gittim. Hazar bey onlarla da selamlaştıkdan sonra koltuklara oturuldu.
Çok gergindim tuba bunu fark etmiş olucakki beni mutfağa çağırdı, arkama baktığımda teyzemin de peşimizden geldiğini gördüm tuba "Sakin ol deniz bişey olmicak münasip bir dille anlatırsın onla gitmek istemediğini" Diyerek teselli etmeye çalışıyordu.
Ceylin teyzem "Nerden belli senin o adamın oğlu olduğun elinde DNA testi varmıymış" diye lafa girdiğinde oda farkındaydı bende hepimiz farkındaydık. Hazar beyin oğlu olduğumun ama sanki bunu kendimize itiraf edemiyorduk. O sırada telefonumu açıp tanımadığım numaradan gelen mesajları teyzeme gösterdim.
O da tuba da bir bana bir mesajlara bakıyordu yadırgamıyor dum bu bakışları artık. Hep birlikte, telefonu aldık dan sonra salona geçtik, biz birşey demeden Hazar bey söze girdi ;
"Bundan 4 gün önce aslanbeyler konağına bir zarf geldi içinde denizin bilgileri ve bizim kaybolan çocuğumuz olduğu yazıyordu, hemen araştırmaya başladık.
Denizin yaşadığı yeri bulup onu takip ettirdik eğer gerçekten bizim çocuğumuzsa ve bunu bizde öğrendiysek düşmanlarımızda öğrenmiştir onun güvenliği içindi " Diyerek kendini aileme açıklamaya çalışıyordu bende dinliyordum.
Aklıma anonim in "takip ediliyor sun dikkat et" Mesajı geldi ve yine hayretle adama bakıyordum Hazar bey devam etti "Avukat olan oğlum demir ile. Deniz hakkında herşeyi öğrendik"
Ceylin teyzem araya girerek " DNA testi yaptıralım nerden belli benim yiğenimin sizin oğlunuz olduğu " Hala bir çıkış yolu arıyordu teyzem benim bu halimi gördük den sonra beni bırakmamak için bir yol arıyordu.
Hazar bey " Bir dk bekleticem" diyip ayağa kalkıp dişarıya çıkıtı elinde bir zarfla döndü "Bu DNA testi daha bugün çıkdı sonucu denizde buluşmak isteyince açmadan buraya geldim hep birlikte öğrenelim." Diyerek zarfı teyzeme uzattı teyzem bi adama bir de elindeki zarfa baktı.
Elindeki zarfı aldıkdan sonra zarfı açtı içindeki kağıdı çıkartarak yazanları okudu o sırada gözünden bir damla yaş kağıdın üstüne düştü o zaman anladım bu adamın benim biyolojik babam olduğunu bir anda teyzem elindeki kağıdı bırakarak kağıdın yere düşmesine izin verdi.
Beni kolumdan tutarak odadan çıkartıcağı sırada Hazar beyin "Marvin" Diye seslenmişti teyzemle adımlarımız durdu bu ismi sadece ben, teyzem, annem, ablam ve mislin bilirdi annem küçükken bu ismi hiç kimsenin yanımda kullanmaz dı babam sandığım adamın yanında bile çünkü babamın bu ismi duyarsa bize kızacağını söylerdi.
Annemin bu ismi her söylediğinde gözlerindeki o hüznü, pişmanlığı görürdüm. Olduğumuz yerde kala kaldık teyzemle birbirimize bakarken o yüzümüzdeki nerden biliyo bakışlarıyla birbirimize bakarken Hazar bey " Sana bu ismi koymuştuk kaçırılmadan önce sen bizim marvin'imizdin isminin anlamı " Deniz dostuydu " dedi teyzemin o an gözündeki yaşlar dökülürken hala birbirimizin elini sıkı sıkı tutuyorduk ;
O an anladık ikimizde annemin niye o adamın yanında bu ismi kullanmadığını her bu ismi söylediğinde yüzündeki hüznü pişmanlığı çaresizliği ikimizde anlamıştık çünkü o an teyzemle ikimizde birbirimize öyle bakıyorduk.
Ben de gözümdeki yaşları tutamazken arkamı döndüm ev ahalisi bize noluyor diye bakıyordu çünkü bu ismi hayatları boyunca hiç duymamışlardı ;
"Teyzesinin niye bu kadar korumacı olduğunu düşünüyorsanız. Teyzesi pişman onun yardımına koşamamanın bu halde olmasından ötürü ve hiç erkek çocuğu olmadığı için, onu oğlu yerine koymuş bu yüzden bu kadar korumacı."
Asıl bölümlere gelmiş bulunmaktayız bundan sonra. Umarım beğenmişsinizdir. Yazım yanlışları olursa kusura bakmayın. Görüşmek üzere. Oylamayı ve düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın.
✨Remember there is always hope...
~G&i~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVİN ~GERÇEK AİLEM~
Aktuelle Literatur{~Gerçek ailem - Erkek versiyon~} Ailemi? aile kelimesi. Bir gün biyoloji dersindeyken konumuz "Aile kan guruplarıydı" sıra bana geldiğinde anne baba kan gurubunu söylediğimde hoca bana "senin kan gurubunun aile fertleriyle uyuşması imkansız" dediği...