A ma reggel kicsit nehezen indul, reggeli után pakolni kezdünk, ugyanis 2 órás út vár ránk megint, már várom hogy meg ismerjem a szüleit és egyszerre félek is, nem tudom hogyan fogok reagálni, idegen környezet idegen emberekkel, de azét próbálok majd nyitott lenni feléjük. Mikor össze pakoltuk ami kell, el indultunk. Az út egy része csendben telt, aztán eszembe jutott...
- Figyelj csak, a vágy az bűn ? - Kérdezem mire el neveti magát.
- Honnan szedted ezt a szamárságot? - Kérdezi.
- Az internetről.- Húzom el a számat.
- A vágy nem bűn, talán egyes hitvallások szerint igen, de hidd el nem tudják mi a jó. - Mondja majd sejtelmesen néz a szemebe. - Egyébként miért néztél utána? -Teszi fel a kérdést mire pír szökik az arcomra.
- Ismerkedek a dolgokkal, érzésekkel. - Mondom csendesen.
- Érezted?- Kérdezi érdeklődve.
- Hát....azt hiszem. - Mondom esetlenül.
- Ugye tudod hogy nem kell szégyellened semmit előttem? - Néz rám egy pillanatra.
- Csak olyan furcsa ez az egész, néha úgy érzem meg rémít hogy mennyi mindent vagy képes kiváltani belőlem, pusztán egy érintéssel, vagy egy mondattal, mintha nem is ismernék magamra. - Próbálom meg fogalmazni az érzéseimet.
- Nem kell félned, csak élvezd. Vedd természetesek, mert ezek a dolgok azok. - Mondja hol rám, hol pedig az útra nézve.
- Próbálom hidd el, de az utóbbi...-Akadok meg.
- Az mi? - Kérdez vissza.
- Olyan lehetetlenül intenzív. - Mondom végül, mire mély levegőt vesz.
- Mindjárt oda érünk, ezt majd később folytatjuk. - Mondta és innen csendben voltunk.
Be hajtott egy kertes ház felé, mikor ki nyílt a nagy vas kapu be hajtott rajta, a ház krém színű volt, barna tetös, aranyos volt, kis virágos kert is volt, meg szép bokrok. Mikor ki szálltunk, elsőnek Noxot köszöntötték, majd felém léptek, az anyukája óvatosan ölelt meg. Mintha tudná
- Szia drága, én Natália vagyok de tegezz nyugodtan, - Mondta kedvesen.
- Amelia. - Mutatkoztam be én is.
Az apja is meg ölelt bár ez nem ért kellemesen apa miatt, bár tudom ő nem apa.
- Szia. Jack. - Fog velem még kezet.
- Amelia. - Mondom neki is.
Ezután be mentünk a házba, itt egyenesen a konyhába, van egy nagyobb 6 személyes asztal, székekkel, a bútorok itt krém és fehér színűek. Asztalhoz invitálnak minket majd mivel itt nincs személyzet mint Noxnál ők hozzák az enni valót, nagyon finom volt minden, Nox az apjával ki ment kicsit így kettesben maradtam az anyukájával.
YOU ARE READING
I am afraid of you ( Befejezett)
RandomAmelia egy lány akinek nem jutott ki a szabad élet, sosem tehette azt amit szeretne, és mindíg el kellett nyomja az érzéseit. Lenox a milliomos férfi, rideg, kellőképpen ahhoz hogy egy pillantás erejével megsemmisítse a lányt, és ne merjen vele szem...