A mai nap is hasonlóan indult mint mindig, miután Nox el ment munkába én már untam a bent ülést és a filmek nézegetését, meg úgy a monoton napokat egymás után, így gondoltam ki merészkedek az utcára, el kértem Andrea telefonját hogy ha netán el tévedek akkor vissza találjak.
Miután fel öltöztem, ki léptem az ajtón, Andrea írt egy üzenetet Noxnak hogy ha keresné nálam lesz a telefonja. Ahogy sétálgattam egyre beljebb a városban, úgy tetszett meg egyre jobban, nagy emeletes épületek voltak, legtöbbször üveg ablakokkal és nagy erkélyekkel, sokkal másabb volt mint ahol mi laktunk, ez egy tipikus milliomosok városa. Gondoltam hirtelen egyet, majd a térképen meg kerestem Nox munkahelyét ami hála a hírnevének nem volt nehéz. El indultam arra amerre a telefon mutatta.
Úgy egy órás séta után meg érkeztem egy magas 12 emeletes iroda épület elé ,ahol sok sajtós volt és fotós akik látszólag nem vettek rólam tudomást, aminek örültem. Mikor be léptem az iroda épület ajtaján ott volt egy recepciós pult, oda mentem és köszöntem.
- Jó napot. - Mondom kedvesen.
- Szép napot, miben segíthetek? - Kérdezi ő is kedvesen.
- Hauder Lenoxhoz jöttem. - Mondom mosolyogva.
- Kérhetnék egy nevet esetleg? - Kérdezi
- Amelia, nem leszek a rendszerben, de ha szól neki biztosan fel enged. - Mondom mire a telefonért nyúl majd fel csenget.
- Elnézést a zavarásért uram, de egy bizonyos Amelia keresi önt, azt mondja ismerik egymást. - Mondja a lány a telefonba.
- Igen.
- Értem uram, úgy lesz. - Mondta még majd le tette.
- Mr. Nox azt mondta kísérjem fel, szóval jöjjön. -Mondja mosolyogva, szimpatikus lány.
- Tegezhetsz nyugodtan. - Mosolygok rá.
- Te vagy az a lány igaz? - Kérdez rá.
- Akiről le jöttek a hírek.- Teszi hozzá
- Igen. - Sóhajtok egyet.
- Ne aggódj én örülök nektek. - Mondja mosolyogva.
- Sokan ezzel nem így vannak, már az olvasottak alapján.- Mondom.
- Ne foglalkozz velük csak eszeveszett rajongók akik azt sem tudják mit művelnek, na meg irigyek is. - Magyarázta.
- De miért nem tudnak csak szimplán örülni annak ha az akit szeretnek boldog?.- Nézek rá.
- Nos tudod ezt én sem tudnám meg mondani, viszont lehet egy kérdésem? - Néz rám még az iroda ajtajában ami üveg így Nox már lát minket.
- Persze. - Mondom de előre félek hogy valami kínos kérdés jön Nox felől.
- Jól csókol? - Kérdezi, mire pír szökik az arcomra és zavaromban el nevetem magam, hát ez külső szemből elég érdekesen nézhet ki, ugyanis érzem hogy nem veszi le rólam a tekintetét.
- Ezt egy igennek veszem. Na nem is zavarok, látom már vár rád, de még beszélünk. - Mondta mosolyogva majd már ment is. Már most kedvelem, nagyon energikus lány.
YOU ARE READING
I am afraid of you ( Befejezett)
RandomAmelia egy lány akinek nem jutott ki a szabad élet, sosem tehette azt amit szeretne, és mindíg el kellett nyomja az érzéseit. Lenox a milliomos férfi, rideg, kellőképpen ahhoz hogy egy pillantás erejével megsemmisítse a lányt, és ne merjen vele szem...