Más nap fel kelve mentem a konyhába, Nox már ott volt, valamit a főzőlapon ügyeskedett, végig vezettem tekintetemet a meztelen felső testén, hogy tud ilyen jól kinézni?
-Jó reggelt Cica, tetszik amit látsz? - Köszönt.
- Jó reggelt, ami azt illeti igen. - Mondom mosolyogva, majd oda sétálok az asztalhoz és le ülök az egyik székre. Ezután nem sokkal elém tett 3 palacsintát és adott hozzá szirupot meg gyümölcsöt.
- Köszönöm. - mondtam egy kis mosollyal, magának is tett, majd le ült velem szemben az asztalhoz.
- Szeretném ha azt a fekete szettet vennéd fel ma este amit együtt választottunk. - Mondja.
- Rendben, akkor azt veszem fel. - mondtam mosolyogva, ő is el mosolyodott.
- És kérlek az este folyamán ne menj el mellölem, szeretnélek biztonságban tudni. - mondta.
- Rendben, amúgy sem lenne kedvem más társasághoz ha nem vagy mellettem. - mondtam.
A nap elég hamar el ment dolgoztunk, és mikor ott volt az ideje el kezdtünk készülődni, ahogy kérte azt vettem fel amit szeretett volna, ez egy fekete szoknya volt egy fekete harisnyával, egy magasított sarkú cipő, és végül egy fekete felső aminek az ujja fodros volt.
A hajamat le engedve hagytam, be tettem a fülembe két fehér fülbevalót, és fel vettek még egy karkötőt is.
Mikor készen lettem a konyhába mentem, ittam még egy pohár vizet, mikor meg fordultam szembe találtam magamat Noxal.
Egy fekete ing volt rajta, egy fekete farmer, kezén viselt egy barna bőr szíjjal el látott órát is, ahogy végig mértem el állt a szavam, kissé laza volt ez az öltözet a megszokotthoz képest, de mégis ahogyan rá néztem a belőle áradó dominancia egészen egyedivé tette még ezt is.
Szívesen lettem volna az aki most azonnal megszabadítja ezektől de most nem lehet.- Úgy gondolom eléggé meg nyerő lehetek ha így nézel rám percek óta. - mondja, mire pír szökik az arcomra.
Elém lépked majd meg fogja a derekam és magához húz.
- Gyönyörű vagy. - mondja, majd egy csókot ad ajkaimra.- Köszönöm. - mondtam, majd egy kicsit a nyakába hajtottam a fejem és ki élveztem az enyhén fűszeres, kissé mentolos illatát, és a testéből áradó melegséget.
- Induljunk. - mondta csendesen, így el engedtem majd el indultunk ki a házból, be ültünk a kocsiba, és persze kíséret mellett de el is indultunk a klubba ahová meg lettünk hívva.
Mikor oda értünk egy emeletes épület fogadott minket, nagy betűkel kivilágított táblán volt a klub neve, dübörgött a bent szóló zene, páran kint álltak, cigiztek vagy éppen iszogattak és beszélgettek, ki szálltunk a kocsiból, majd miután ellenőriztek minket be mentünk, bent rengetegen voltak, a pultnál, de legfőképpen a táncparketten, mindenki élvezte a ritmusos zenét és önfeledten táncoltak, hirtelen úgy éreztem én is csatlakoznék a tömegbe, de jelenleg nincs itt ennek az ideje, nem szabad rossz benyomást keltenem.
- Á hát itt vannak, Lenox és Amelia ugye? - Halljuk meg egy férfi hangját mire oda nézünk.
Egy 30 körüli férfi volt, fekete ing volt rajta egy szürke farmerral, a Nő aki mellette állt olyan 25 körüli lehetett, egy vörös egybe ruha volt rajta ami engedett látni....mondjuk úgy több mint eleget.
A férfi mosolyogva nyúlt a kezemért, egy kéz csókkal köszöntött.
- A nevem Doren Hazvel örülök hogy megismerhetlek titeket. - Mondja kedvesen, majd Noxal is kezet fog. A mellette levő nő nagyon méregeti Noxot és úgy fest Nox is ismerheti mert mintha kicsit lesápadt volna, de persze próbálta nem mutatni a dolgot.
YOU ARE READING
I am afraid of you ( Befejezett)
RandomAmelia egy lány akinek nem jutott ki a szabad élet, sosem tehette azt amit szeretne, és mindíg el kellett nyomja az érzéseit. Lenox a milliomos férfi, rideg, kellőképpen ahhoz hogy egy pillantás erejével megsemmisítse a lányt, és ne merjen vele szem...