1 Hát telt el azóta, Noxal kicsit közelebbi lett a kapcsolatunk, de még semmi olyan nem történt, a plakátról pedig nem tud, csak akkor csináltam ha dolgozott, tegnap mivel kész lettem vele így el terveztem hogy ma be is viszem, méghozzá a céghez, mikor Andreának meg mutattam azt mondta gyönyörű lett, remélem Noxnak is tetszik majd.
Már 11 óra van mikor oda érek a cég bejáratához, és persze a fotósok azonnal kattogtatni kezdenek, de nem zavartatom magam, be megyek a recepcióra, Lisával azóta jó viszonyba kerültünk és mivel Noxtól kaptam egy telefont ajándékba így tudtunk beszélni is.
Mikor be jelentett és fel engedett, a liftben vártam hogy fel érjek a 12 re. Igen ott volt az irodája, kopogtattam az ajtón, mikor meg hallottam hogy szabad, be léptem. Ott volt Andrew is aki éppen valami papírokat intézett Noxal.
- Sziasztok. - Köszöntem mosolyogva.
-Szia. - Köszöntek.
- Remélem azóta még nem találtál senkit aki plakátot csinál neked.- Néztem itt Noxra, Andrew arcát el nézve ő már tudta is mi az ábra ám Nox még csak nem is sejtette.
- Nem, ami eléggé rossz hír. - Mondja.
- Szerintem nem. ugyanis. - Nézek rá majd ki engedem a fel tekert plakátot, és amikor meg látja konkrétan szóhoz sem jut.
- Azta rohadt...- Hallom meg Andrew hangját. - Na erre még én sem számítottam. Ez valami eszméletlen. - Mondja, és fel áll majd közelebb lép hogy jobban meg nézze.
- Am ezt te csináltad? - Kérdezi Nox, nekem pedig levakarhatatlan a mosoly az arcomról, a reakcióik láttán.
- Igen, én csináltam, én festettem, és fejben találtam ki az összes dolgot ami rajta van és ahogyan rajta van, azért hagytam ki egy könyv méretű részt hogy a könyv oda mehessen. - Magyaráztam.
- De hogyan, miből? - Kérdezte.
- Andrea segített, az ő lakásán csináltam hogy ne tudj róla, és ennek érdekében ő finanszírozta a dolgot, és igen tudom hogy kérhettem volna de akkor le bukok. -Magyaráztam el.
- Tudod mit? - Nézett rám Nox. - Benne lennél még ilyen plakát tervekben? - Kérdezi.
- Persze. - Válaszolok rögtön.
- Azt hiszem, soha többé nem kell tervező. - Mondja Nox mire Andrew helyeslően bólogat.
- Üdvözöllek a cégnél Milla. - Mondja Andrew mire csak vigyorgok mint a vad alma. Igen Andrew új becenevet adott nekem.
- Most már csak egy sorozat gyártásra lesz szükség, meg kell mutatnunk a könyv szerzőjének, és persze kellenek emberek akik fel teszik a plakátokat.- Gondolkodott hangosan Nox.
- Akkor én megyek és fel keresem az írót, a plakátot pedig le viszem az ügyintézőknek, és meg kérem hogy csináltassák meg a sorozat gyártást, elvégre szerintem imádni fogja. - Mondja Andrew, mire Nox rá bólint és Andrew már megy is.
- Gyere ide. -Mondja Nox. Oda megyek hozzá, szemből az ölébe húz, és úgy csókol meg. - Egy istennő vagy. - Mondja nekem majd megint meg csókol. - Meg mentettél kislány. És a plakát....Büszke vagyok rád. - Mondja komolyan, mire a szívem csordultig lesz szeretettel.
Azt hiszem ennél jobban nem mehetett volna. Boldog voltam, egyre többet érzem magamat boldognak, és egyre jobban érzem azt hogyha már oda jutnánk, el tudnám engedni magam, de ezt neki nem mondtam, azt szeretném hogy természetesen jöjjön az érzés, és minden vele, ne csak egy légből kapott vágy legyen mert azt mondtam szabad.
Miután haza mentem a cégtől, el meséltem Andreának hogy mi történt aminek nagyon örült, persze Nox vissza fizet neki mindent, de ez most így volt jó. Fel mentem le zuhanyozni mivel meleg volt kint és le izzadtam kicsit, ezután pedig a szobámban fel nyitottam a laptopot, majd a közösségi oldalakra mentem, ahol érdekes hírekbe futottam bele.
Hauder Lenox. A milliomos férfi....- Minden hírt így kezdenek, és még engem állítanak be úgy hogy csak a pénzét nézem, vicces.
aki úgy tűnik már nem rejtegeti a titokzatos lány kilétét, lencse végre kaptuk a napokban többször is, amint Mr.Lenox cégéhez ment, és persze szinte lehetetlen módon de a 12 emeleten levő épület ablakából is kaptunk képeket, amint a lány éppen Mr.Lenox ölében ülve beszél a férfival, úgy néz ki tényleg komolyak a dolgok kettejük között.
A sajtó úgy tájékozódott hogy a lány neve Amelia, a közösségi oldalakon már meg található Link ( hihetetlenek de komolyan)
Ezek után fel húztam magam, nem is a cikken hanem inkább a képeken amiket csináltak. Ki akartam lépni de ahogy le frissült az oldal be ugrott valami.
Rendkívüli Közlemény Hauder Lenox.
Rá mentem a cikkre.
Hauder Lenox. A milliomos férfi aki körül forog az internet hálózata, még csak nemrégen tudtuk meg hogy Amelia ki is valójában de már új hírek érkeztek, a meg nem erősített források szerint Amelia most már nem csak Mr.Lenox barátnője hanem még a cégalkalmazottja is. Azt egyenlőre nem tudjuk milyen pozíciót tölt be, de az biztos hogy egyre jobban bele fonódik Mr. Lenox életébe. Ti mit gondoltok erről, mi lesz a történet kimenetele, vajon a lány tényleg Mr.Lenox szívét akarja, vagy mindent csak nem őt?
- Hogy mi van? - Szólalok fel hangosan, meg felejtkezve arról hogy magam vagyok, de hát még csak 3 óra telt el, és mi az hogy mindent csak nem őt. A rohadt életbe, direkt szítják az embereket, nem hiszem el. Most már végképp ki akadtam így ki kapcsoltam a laptopom, majd az ágyra dobtam magam, ki fújtam egy mély levegőt. Ekkor nyílt az ajtóm és Nox lépett be rajta.
- Szia. Cica. - Mondta.
- Szia. - Köszönök kurtán.
- Mi a baj? - Kérdezi.
- Fel húzott a sajtó, csak 3 óra telt el azóta hogy a rendszerbe kerültem, hogy csinálják ezt? Hogyan? - Kérdezem őt nézve.
- Amelia, ők ilyenek. - Mondja egy nagyobb sóhajal.
- De úgy állítanak be min egy......- De nem mondom ki inkább ami a számra jön.
- Azt mondtad nem zavar. - Mondja.
- Igen, nem zavarna ha nem kapnék olyan üzeneteket amiket kapok.- Mondom majd oda adom neki a telefon és meg nézi.
- Annyit tudok javasolni neked, hogy vond magadra a figyelmet, mármint az interneten. - Mondja mire érdeklődve nézek rá. Le ül az ágyra.
- Hogyan? - Kérdezem.
- Blogolj, írj olyan dolgokról amik érdekelhetik az embereket, olyanokról amik téged érdekelnek, mond el a véleményedet egy adott témával kapcsolatban, beszélgess az emberekkel, Lisa is nagyon hamar megkedvelt, talán ők is, akkor lehet be látják hogy a sajtónak nem mindig kell hinni. -Magyarázta. - És másrészt, ez neked is jó marketing célra, hozd a megrendelőket. - Terül szét egy széles mosoly az arcán amire én is mosolyogni kezdek...Szeretem őt.
Ez még sosem fogalmazódott meg a fejemben, furcsa érzés szembesülni vele, de én szeretem ezt a férfit, helyre hoz, segít, két lábbal a földön tart, többet nem kívánhatnék.
- Min gondolkozol Am? - Kérdezi meg.
Nem mondok semmit csak, csak fel ülök, oda hajolok hozzá, majd meg csókolom, ő meg fogja a derekam majd szemben be húz az ölébe, kezét a derekamra simítja, két kezemet a nyaka köré vezetem és úgy ölelem.
Meg érzem két kezét a felsőm alatt ahogy végig simít a hátamon, fel sóhajtok a meleg érintésének érzésére, kissé rá szorít az oldalamba, ujjai belém marnak de még ez is csak be indít, azt hiszem itt már rá jöhetett, nem fogok tiltakozni ellene, egyik kezemet a hajába vetettem és kicsit meg is húztam, de meglepetésemre ő állít meg.
- Ne így, azt akarom hogy felejthetetlen legyen, és nem itt akarom. - Mondja el mélyült hangján, majd újra meg csókol, és sok sok ilyen csók követi ezt az egyet, nem mentünk tovább, csak ki élveztük egymás közelségét.
YOU ARE READING
I am afraid of you ( Befejezett)
RandomAmelia egy lány akinek nem jutott ki a szabad élet, sosem tehette azt amit szeretne, és mindíg el kellett nyomja az érzéseit. Lenox a milliomos férfi, rideg, kellőképpen ahhoz hogy egy pillantás erejével megsemmisítse a lányt, és ne merjen vele szem...