20 Romok

109 6 0
                                    

18+Jelenetet tartalmaz

Az utóbbi 5 hónap, kín és szenvedés számomra, elég messze vagyok hogy Nox ne találjon mg, és jól sejtettem, apa engem követett. Minden munkáról emailt küldtem neki, névtelenül, igen hecckeltem hogy ne találjon meg. Minden vissza jövő üzenetben meg kérdezte egy ideig hogy hol vagyok, kérte hogy keressem, hogy találkozzunk, de nem mertem, féltem hogy apa bántaná.

El telt még egy hónap, már nem válaszol az emailok-ra, már nem kérdez, nem mond semmit, le láttamozza, talán tovább lépett, nem tudom. Meg nézem a közösségi médiát.

Hauder Lenox. Mi történt a lánnyal akit szeretett, átt verte?

Hauder Lenox. Lenox padlón van, tört zúzott az irodájában.

Hauder Lenox. Tényleg szerette a lányt. Hol a lány?

Ilyen meg ehhez hasonló cikkek voltak jelen, vajon engem hibáztat? Vagy apámat? Én vele akartam maradni, ha rajtatok múlna hogy az akit szerettek biztonságban legyen, nem tennétek meg érte bármit? Akár ezt is.

Ma is ugyan az a program, új füzetet nyitottam, a másik hármat ott hagytam Noxnak, biztos vagyok benne hogy meg nézte. El mentem zuhanyozni, aztán meg fogtam a boros üvegem, fel ültem az ágyra, kapcsoltam egy lágy zenét és ittam, ez volt az egyetlen amivel képes voltam el aludni, lehet hogy szánalmas, de ez van. Bár ma azt hiszem túl sok volt belőle.

Hajnali 3 kor arra keltem hogy valaki motoszkál a szobámban, mikor ki nyitom a szemem nem látok semmi, biztos csak az alkohol miatt hallucinálok.

Oldalra fordulok, megint hallom a motoszkálást, meg törlöm a szemem, majd gyomor görccsel ülök fel az ágyon, ott áll valaki a szekrényem előtt, a füzetemet lapozza. Megint meg törlöm a szemem, még mindig ott van, fel csúszom az ágyam tételjéig, mire az illető felém néz, remegő kezekkel nyúlok az éjjeli lámpa felé.

Mikor fel kapcsolom a lámpát halvány fény lesz a szobában, csak pont ott nem ahol ő áll, nem mozdul csak néz rám, fel kapcsolom a másik oldalt is, és ekkor lesz világos, Nox.

A szívem hevesen kezd verni, a szemem könnybe lábad, meg akarok szólalni de nem jön ki hang a torkomon, miért jött ide? Ha apa el kapja itt.....

Látom ahogyan le veszi a kabátot ami rajta van, le mászom az ágyról, oda lépkedek, közel hozzá, meg fogja a karomat majd magához ránt.

- Még egyszer el ne merj menni. - Mondta mély hangon.

- De ha apa...- Kezdeném de meg állít.

- Am a rohadt életbe, inkább meg halok mint hogy nélküled szenvedjek.- Mondta komolyan.

- De én nem akarom hogy miattam bajod essen, ezért jöttem el. - Mondom remegő hangon.

- Tudom. És eleinte én is azt hittem hogy igazad van és így lesz jó, de had kérdezzek valamit, volt mosoly az arcodon akár egyszer is mióta el mentél? - Kérdezi komolyan.

- Nem.- Mondom halkan, és le szegem a tekintetemet.

- Nekem sem. - Válaszol majd, állam alá nyúlva fel emeli a fejemet hogy rá nézzek.

- Együtt fogunk innen haza menni. - Mondta majd meg csókolt.

újra éreztem azt az ismerős bizsergést, újra tűzben égett mindenem. Hevesen csókolt, most nem finomkodott semmivel és én sem bántam, szinte le tépte rólam a ruhákat, próbáltam vele lépést tartani. Már mind ketten meztelenül faltuk egymást, és hihetetlenül nagy volt a vágy kettőnk között, amit a távolság szított.

Fogott egy óvszert, és miután fel tekerte, minden előjel nélkül helyezte belém magát, nem finomkodott, most nem szeretkezni akart, csak fel akart nyársalni, mindenhogyan, a tekintetével, szét tépni az érintésével, magába szippantani a lelkemet, és valljuk be sikerült is neki, teljesen önkívületi állapotba kerültem miatta, minden amit tett, mondott, az olyan hatással volt rám hogy a fellegekben éreztem magam.

- A rohadt életbe de szűk vagy. - Morogta , két lökés között, és talán mocskos vagyok, de talán a kelleténél is jobban tetszett amikor így beszélt.

A haját markolászva élveztem azt amit nyújtott nekem, azt ahogyan minden lökése hatására végig áramlik a testemben, az a jól eső élvezet, az érzés, amit ha lehetne, sosem akarnék hogy vége szakadjon.

Nem sokkal később pihegve feküdtünk egymás mellett. Próbáltuk össze szedni magunkat.

- Sajnálom hogy így le rohantalak. -Mondja mire rá nézek.

- Én nem. - Erre egy széles vigyor ül ki az arcára.

- Imádlak. - Mondja. - És a perverz kis fantáziádat is. - Teszi hozzá.

- Nox..Komolyan gondoltad? Azt akarod hogy haza menjek? - Kérdezem tőle.

- igen Am, nem érdekel mi történik utána, csak azt akarom hogy mellettem legyél. -Mondta, mire meg csókoltam.

Másnap pedig így is lett, össze pakoltam és bár kételkedek hogy ez jó döntés, vele mentem.

I am afraid of you ( Befejezett)Where stories live. Discover now