18+jelenetet tartalmaz
Másnap mivel már én is a cég részese lettem, ahogy azt hála a sajtónak mindenki más is megtudhatta, reggel fel kelve, reggeli után, Nox és én együtt mentünk be a céghez. Hála az ő nagylelkűségének, na jó csak mellettem akart lenni, az ő nagy irodájában kaptam helyet, egy asztalt, gépet, és telefont ami a céges számmal elérhető a plakátok megrendelőinek, igen én lettem a kapcsolat tartójuk.
Azt mondta Nox így el tudják nekem mondani az igényeiket és persze jobban át láthatom hogy mit is várnak tőlem. A nap gyorsan ment, kaptam pár Emailt, volt megrendelés, kértem telefonos konzultációt, amit időpontokra tettem így tudva mikorra várjam, és az én szemszögemből ítélve nagyon jól sikerültek, de ezt majd a sajtóból meg tudom.
Lett egy új plakát terv, egy újabb könyves plakát, új kiadatás lesz, örültem neki, talán meg tartom ezt a könyves fonalat, mikor volt szabad idő akkor pedig Noxal voltam.
- Cica. - Szólított meg.
- Igen Róka,? - Kérdezem.
- Lett megrendelés? - Kérdezi.
- Igen, van egy újabb könyves plakát, új kiadatás lesz ez is, egy Maffia trilógia lesz, már van is hozzá pár ötletem.- Mosolygok rá, mire ö is mosolyog.
- Ennek örülök. Csak ne vállald túl magad. - Mondja, majd gépelni kezd.
- Nem fogom, ne aggódj nem hagyom kárba veszni kettőnket. - Mondom mire egy fél oldalas mosolyt látok arcán.
- Remélem is, nem díjaznám ha meg kellene vonnom magamtól a kis testedet. - Mondta sejtelmesen.
- Pedig már azt hittem, én vagyok a lényeg. - Mondom.
- Igen, te, meg a tested.- Mondja mire csak hitetlenül meg rázom a fejemet, még nem volt semmi de már ezt csinálja, akkor mi lesz még utána. Félre értés ne essék nem bánom, mindig a tudattomra adja, hogy akar, és tetszem neki, és nem csak külsőleg, hanem belsőleg is, ennek csak örülni tudok, hisz nagy önbizalmat ad ezzel, és persze tudom hogy szeret.
Amikor a nap véget ért, össze pakoltunk és haza vettük az irányt, mikor be léptem a lakás ajtaján valami furcsa volt, Andrea nem volt sehol, le vettem a cipőm majd beljebb lépkedtem, volt a pulton egy üveg bor és két pohár, az asztalon pedig vacsora, a konyhában halvány fény világított.
-Haza küldtem Andreát, persze előtte meg kértem hogy ezt segítsen össze hozni. - Magyarázta. - Gyere cica ülj le. - Mondta majd ki húzta nekem a széket, ilyet se csinált még. Le ültem az asztalhoz, ő pedig velem szemben, az asztal közepén égett egy piros gyertya.
- Ez nagyon szép. Köszönöm. - Mondtam mosolyogva.
-Örülök hogy tetszik. - Mondta, majd neki kezdtünk a vacsorának, nagyon jót beszélgettünk úgy mindenről, ezt szerettem benne nagyon, még a jelentéktelen dolgokról is sokat tudtunk beszélni mert szerettük egymás társaságát.
Miután be fejeztük a vacsorát, át mentünk a nappaliba, fel bontotta a bort, és öntött mind két pohárba, az egyiket felém nyújtotta, amit el is vettem, majd ő is le ült mellém a kanapéra.
- Tudod, mindent összegezve, örülök hogy az nap apád nekem adott téged.- Kezd bele.
- Tudod azt hittem, hogy majd egy újabb lány leszel aki....majd ide jön párszor meg lesz, aztán kap egy kis pénzt és el megy. De te....te teljesen meg változtattál, ki fordítottál ön magamból, olyan dolgokra vettél rá kérés nélkül amiket másért nem tettem volna meg, teljesen a hatása alá kerültem annak aki vagy, a személyiséged, a szíved, minden apró rezdülésed hogyan érzékeltél engem, tudtam hogy rád meg éri várni, hogy nem okoznál csalódást, valahogyan rá vettél arra hogy bízzak benned, és minden nappal, minden egyes aprósággal amit meg tudtam rólad, arra ébresztettél rá, hogy szeretlek. - Mondta és éreztem ahogyan könny cseppek szántják végig az arcomat.
YOU ARE READING
I am afraid of you ( Befejezett)
RandomAmelia egy lány akinek nem jutott ki a szabad élet, sosem tehette azt amit szeretne, és mindíg el kellett nyomja az érzéseit. Lenox a milliomos férfi, rideg, kellőképpen ahhoz hogy egy pillantás erejével megsemmisítse a lányt, és ne merjen vele szem...