„Brácha pohni z té koupelny nestihnu autobus do
školy!" zařvala jsem přes dveře do koupelny.„tak tě pak hodím autem" řekl brácha.
„fajn" prskla jsem.
Brácha konečně vylezl ze sprchy.
„no konečně." provokovala jsem ho.
„prosimtě, zas tak dlouho jsem tam nebyl."
Když už jsem měla tu možnost, vplula jsem do koupelny abych se mohla osprchovat.
Když jsem se vysprchovala vylezla jsem z koupelny a chtěla jít do svého pokoje, ale v tu chvíli někdo zazvonil.„můžeš prosím otevřít to bude Petr." řekl Calin.
Petr tu snad s námi bydlí, je tu jako doma, ale nevadí mi to, protože je to nejvíc hot kámoš kterýho brácha má.
Šla jsem otevřít a stála tam jen v županu„čau prcku." řekl Petr , nenávidím když mi tak říká.
„můžeš jít už dál prosim, je mi celkem zima" řekla jsem rázným hlasem.
Petr šel dál a já šla do pokoje, abych se mohla převléct a připravit se do školy.
Po půl hodině jsem byla téměř hotová a šla si ještě sednout do obýváku na pohovku protože jsem měla čas než vyrazíme.Vedle mě si sedl Petr a chytil mě kolem ramen.
„tak co jak jde škola?" řekl škádlivím hlasem
„tak otřesná otázka." řekla jsem mu.
„teď se mi docela daří."„tak to jsem rád prcku." přitiskl mě k sobě
„Amy! Péťo! už jedem." zavolal na nás Calin.
Šli jsme se obout.
Dorazili jsme k autu a já se začala s Petrem dohadovat že chci sedět ve předu. Brácha už to nemohl vydržet, a tak nás posadil oba do zadu. Byla jsem uražená a nepromluvila na Petra celou cestu do školy. Petr se na mě celou cestu smál tím provokativním úsměvem. Cinkla mi zpráva z instagramu na mobilu:27wolfenstein: no tak se nezlob kotě, třeba příště ;)
Podívala jsem se na něho a zamračila se.
Dorazili jsme ke škole. „čau." řekla jsem naštvaně. zabouchla jsem dveře od auta, a šla do školy.
po škole jsem dorazila domů, ale brácha nebyl doma. Byl tam jen Petr.
„kde je Calin?" zeptala jsem se Petra který seděl na pohovce v obýváku a díval se na televizi.
„jel do studia."
„aha ok, tak já jdu k sobě." řekla jsem.
„počkej." zarazil mě.
„nechceš se dívat se mnou?"nejdřív jsem si řekla že bych měla dělat úkoly, ale proč ne.
Vlezla jsem si k němu na pohovku a koukala s ním.
Ucítila jsem něco na mém stehně 'jeho ruku'
proč na mě sahá? řekla jsem si a ignorovala to, začal mě pres tričko škrabat na zádech, to bylo příjemné takže jsem mu na to nic neřekla.Když film skončil bylo už šest večer. Zvedla jsem se a šla se osprchovat. Vrátila jsem se ze sprchy a Calin už byl doma.
„jak ses měla Amy?" zeptal se mě.
„dobře, dnešek moc náročný nebyl." řekla jsem mu a sedla si na pohovku.
„nevadilo by ti kdyby tady dneska Petr spal?" zeptal
se mě.„vůbec, stejně je tu jako doma." zasmála jsem se a šla do pokoje. V půl deváté jsem šla spát.
ČTEŠ
POLIB MĚ ZNOVU
Teen FictionDívka Amélie žije se svým Bratrem Calinem v Brně. Společně hodně času tráví s Calinovím přítelem Petrem (Stein27) který se snaží odolat Calinově sestře Amélii,