Yeni bölüm! Akrabam âniden hastaneye kaldırıldığı için bölüm çarşambaya aksadı...
Benim gerçekten şu bölüm gönderme günlerini bir düzenleme zamanım geldi çünkü âni bir sürprizde aksıyor bölümler.
YORUM YAPIN ARTIK LO!
İyi okumalar Aşklarım!💗
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!❤️
~Diana Lovely
🫀🪽
~Aralık
"Öyle bir gel ki, olmadığın her güne değsin."🫀🪽
46.BÖLÜM
"ÖZGÜRLÜĞÜN KIRIK KANATLARI""When you get older, plainer, saner." (Yaşlandığın, daha sade ve aklı başında olduğunda.)
Gözlerim önümdeki uçurumdayken dudaklarımın arasından dökülen şarkı sözleri bir mırıltıdan farksızdı. Sanki artık özgürmüşüz gibi hissediyordum ancak kanatlarım o kadar azimden kırılmıştı ki bir daha uçamayacaktım. O kadar yorulmuştum ki... Ruhumla beraber, vücudumla beraber, her zerremle beraber.
"Will you remember all the danger we came from?" (İçinden geldiğimiz bütün tehlikeleri hatırlayacak mısın?)
Hepimizin büyük yaraları vardı ancak biz yaralarımızı görmezden gelerek savaşmaya devam etmiştik her seferinde. Şimdi ise o yaralar büyüdükçe büyümüştü ve biz o yaraların daha yeni yeni farkına varıyorduk. Canlarımız yeni yeni acımaya başlıyordu, gözlerimiz yeni yeni kararmaya başlıyordu.
"Burning like embers, falling, tender." (Kor gibi yanan, düşen, hassas olan.)
Evet, kurtulmuştuk ancak geriye pek çok insan bırakarak kurtulmuştuk. Belki de bu bir kurtuluş bile değildi. Bu bizim sonumuzun başlangıcıydı. Bu bizim en kötü kurtuluşumuzdu...
"Long before the days of no surrender. Years ago." (Teslimiyetin olmadığı günlerden çok önce. Yıllar önce.)
Kulaklarımda hâlâ Şifa'nın bağırış sesleri yankılanırken...
Hâlâ Peri'nin yüzündeki o ifadeyi görürken...
Nasıl iyi olabilirdik ki bundan sonra? Nasıl güzel bir kurtuluşun içinde olabilirdik ki bundan sonra?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARALIK | +18
Teen FictionBütün şehire korku salmış bir seri katil. Ve o seri katilin kitabını yazan bir kız. Adel lise son öğrencisi sessiz, içine kapanık ve zorbalanan bir kızdı. Polis olan ablası ile beraber yalnız yaşayan Adel son yıllarda sürekli dilden dile gezen seri...