Yeni bölüm! Bugün başka bölüm gelemeyecek ama yarın iki bölüm atmaya çalışacağım. Bugün eve fazla uğramadığımız için bölüm yazmaya vaktim olmadı.
Neyse, o zaman bölüme geçelim!
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!❤️
İyi okumalar...
~DianaLovely
🫀🪽
~Aralık
"Çaresizliğimde boğulurken yanımda yoktunuz. Çaresizlikten ölün, gözlerimi bile çevirmem."🫀🪽
25.BÖLÜM
"YENİ ORTAK MI?"Nefesim kesildi yalnızlıktan. Çaresiz kaldım nefessizlikten. Nefesim olmadı kimse. Kimsenin nefesi olmadım. Tek arkadaşım oldu çaresizliğim. Aralık karakterini oluşturdu beynim bu yalnızlığın ortasında. Aralık benim içimdeki karakterdi. Kendi uydurduğum bir şeydi. Bilemezdim ki işler bu boyuta ulaşıp Aralık lakabı heryere yayılacak.
Dikkat çekecek...
İstemezdim ki bilinmek. En çok da bu bitirdi beni. Bir zamanlar içine kapanık, kendine küs, sessizdim. Şimdi ise kendi oluşturduğum zardan çıkmak için tepinip duruyordum. Bu nefessizlik bana zor gelmeye başladı. Sanki her an ölecekmişim gibi hissettiriyor.
Karanlık çöktüğü an şehre, Aralık doğru birden. Sonra zarımda tepinmeyi bıraktım ve düşündüm. Bu yalnızlık nasıl geçer diye. Sonra Aralık'a ilgi duyduğumu fark ettim ve onu araştırmaya başladım. Kısıtlı bilgilerle nasıl yürüttüm bilmiyorum ama bir kitap yazmaya başladım.
Benim hayat hikâyem bundan ibaret miydi? Aralık karakterinden?
Aralık kalemimin ucundaydı. Aralık kâğıdımın üstündeydi. Onu her an silip yok edebilirdim ama bunu istemedi bir tarafım. O tarafıma hakaretler yağdırdım ama bir yandan da bunu çok istediğimin farkındaydım.
Birden bu kitap, Aralık kitabı...
Her şeyim olmuştu.
Aralık kitabını o gün yazmaya başlamasaydım, hiçliğin içinde kaybolup gidecektim.
Aralık benim nefes kaynağım. Aralık benim yaşam noktam. Bunu neden söylediğimi asla bilemeyeceksiniz. Fakat benim için ne kadar önemli olduğunu hissedeceksiniz.
&
Derin bir nefes çek içine, sanki bütün oksijeni içine çekiyormuşçasına. Ama tut o nefesi. Çünkü artık o senin tek yaşam kaynağın. Nefes almak dışında sen bir ölüsün. Yaşayan bir ölü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARALIK | +18
Fiksi RemajaBütün şehire korku salmış bir seri katil. Ve o seri katilin kitabını yazan bir kız. Adel lise son öğrencisi sessiz, içine kapanık ve zorbalanan bir kızdı. Polis olan ablası ile beraber yalnız yaşayan Adel son yıllarda sürekli dilden dile gezen seri...