10. Bölüm: "Kelimelerin Oluşturduğu Katil"

10.9K 877 594
                                    

Evet, bugünün ilk bölümü!
Umarım kurgu hoşunuza gidiyordur!

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!❤️

~DianaLovely

🫀🪽

~Aralık"Yaptığım şeyler beni pişman etmez, daha yapmadığım çok şey var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Aralık
"Yaptığım şeyler beni pişman etmez, daha yapmadığım çok şey var."

🫀🪽

10.BÖLÜM
"KELİMELERİN OLUŞTURDUĞU KATİL"

Tespit 2: Aralık bu zamana hep tek başına geldi.

Onun yaptığı işler her zaman bir çok kişi tarafından planlanıp yapılmış gibiydi ama hayır. Aralık bu zamana kadar tek başına geldi ve hâlâ tek başına. Asıl bulunmasında zorlanmamızın nedeni de bu. Onu bulamıyoruz çünkü kalabalık değil. Belki çok kişi olsaydı daya rahat bulurduk.

Yalnız doğdu, yalnız büyüdü ve yalnız yaşıyor. Aralık kelimesinin anlamı bu: Yalnızlık. Ve bu yalnızlık onun canını sıkmıyor çünkü anladığım kadarıyla yalnız olmayı seviyor. Çünkü o Aralık ve yalnızlık onun bilmem kaçıncı göbek adı.

Aralık'ın o soğuk gözleri karşısında paramparça olmuş aynaya döndü ve gözlerini hafifçe kısarak aynadan gözlerininin derinliklerine baktı. Daha sonra gözlerini sağına ve soluna çevirdi ama kimseyi göremedi.

Bu dudaklarında büyük bir gülümseme oluşturdu. Bu gülümseme ne buruk bir gülümsemeydi ne de bu zamana kadar ki çektiği acıları barındıran bir gülümseme. Bu huzurun verdiği bir gülümsemeydi.

Onun yanında kimse yoktu çünkü bunu o istemişti. O yanındakileri öldürmüş ve gitmişti.

&

"Bak, ikidir başına iş gelip duruyor Adel. Şansını zorlama istersen. Çabuk eve gel!" Ablamın telefondaki bağırtısına yüzümü buruşturdum ve ofladım. Biliyorum, yanına gitmemem gerektiğini çok iyi biliyorum ama ben gitmezsem o gelecekti yanıma. Bu yüzden iki türlü de bir şey fark etmeyecekti. Benim gitmem daha sağlıklıydı.

"Ya çok geç kalmayacağım zaten. Bir saat falan sürer en fazla." dedim yalvarır bir ses tonuyla. Karşı taraftaki ablamın ofladığını işittim. Aramızda kısa bir sessizlik oluştu. Daha sonra ablam sıkıntılı bir nefes verdi ve konuştu.

"Tamam, ama sadece bir saat. Bir saati aşarsa ben sana sorarım." dediğinde görmese de gülümsedim ve konuştum.

"Tamam, teşekkür ederim." dedikten sonra telefonu kapattım ve WhatsApp'a girerek Aralık'ın attığı konuma girdim. Daha sonra kısa bir sürede taksi çevirdim ve taksiciye yolu tarif ettim.

ARALIK | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin