Yeni bölüm! Bensiz sıkıldınız mı dün dlwndkendkenkd
Dün taslaklara yazdığım diğer kitaba bölüm yazdım ve çok heyecanlıyım biraz bölüm biriktikten sonra yayımlamaya başlayacağım!
Umarım onu da beğenirsiniz!🥲🔫
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!❤️
Neyse aşklarım size iyi okumalar!
🫀🪽
~Aralık
"Canın yanmış, gülümsemişsin. Kimse anlamamış."🫀🪽
27. BÖLÜM
"İÇİMDEKİ HİSLER"Gerçekliğini sorguladığım her şey beynimin içinde var olmaktan kaçındı.
Pis zihinli insanlar bulaşıcıdır derlerdi de inanmazdım. Düşüncelerimi ele geçiren şeytana kandım. Şimdi tek çarem ağlamak. Ya da çaresizliğimin içinde kaybolmak.
Yorgunluğumun bedeli bu dünya mı? Ben beklerdim bu cehennemden sonraki cenneti. Ama bulaşıcıdır kötülük.
Bir söz vardır: "Dünyada kimin peşinden gidersen, bedelini öbür dünyada ödersin."
Ben dünyada bir katilin peşinden gittim, bedelini cehennemle ödeyeceğim.
Bu bizim kaybedişimiz olur belki.
Kaybetmeyi hiç bu kadar sevmemiştim...
&
Gece sanki canlanmıştı bir anda. Esen soğuk rüzgâr bedenimi titretirken ciğerlerime derin bir iç çektim. Kollarımı bedenime sararken gözlerimi karanlığın arasında zar zor gözüken ama Ay'ın hafifçe aydınlattığı ağaçlara çevirdim. Rüzgâr yaprakları ağır ağır savururken içime huzurun dolduğunu hissedebiliyordum.
Uyumuştum ama gecenin bir yarısı geri uyanmıştım. Uyandığımda Aralık'ın bedenimi sarmaladığını görmüştüm. Hatta bir tek o değil, ben de sıkı sıkı sarılmıştım ona. Biraz zorlansam da kollarından kurtulmayı başarmıştım ama hafiften uykusunun açıldığının farkındaydım. O kadar alışmıştı ki en ufak sese bile uyanır hâldeydi.
Biraz hava almak istemiştim. Biraz da uykum kaçtığı ve sıkıldığım için kütüklerden birinde sessizce oturuyordum. Saçlarım hafif esen rüzgâr eşliğinde ufak ufak geriye doğru savrulurken gözlerim odaklı bir şekilde ağaçlardaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARALIK | +18
Dla nastolatkówBütün şehire korku salmış bir seri katil. Ve o seri katilin kitabını yazan bir kız. Adel lise son öğrencisi sessiz, içine kapanık ve zorbalanan bir kızdı. Polis olan ablası ile beraber yalnız yaşayan Adel son yıllarda sürekli dilden dile gezen seri...