Merhabalar!
Bazıları babaannenin daha öncesinden olduğunu söylemiş.
Gelen babaanne dede beyin 2.karısı.
Kuma gibi yani.
1.babaannenin tek cocuğu Arif.
2.babaanneninse kalan amcalar.
Dede beyde şerro çıktı ya...
Neyse.
Açıklama bu kadar.
Bitti.
****
"Bir daha siz Akaylar benim kardeşime bir imada bulunursa,yapacaklardan sorumlu olmam."
Acaba şey diye bilirmiydik?
Üvey abime aşık oldum!
Aşık olunmayacak gibi de değil ki?
"E oha ama,Deva!"
"Sen deli bir kardeş oldun farkındamısın?"dedi abim burnumu sıkarak.
Etrafa bakındığımda ofladım.Babam üvey babacığıma hala yumruk atıyor,abimler,kuzenlerim durdurmaya çalışıyor.
Kunt abimse savaş çıkmamış gibi,sakince saçlarımı okşuyordu.
"Sakinliğine hayranım,abiciğim."dedik ve göz devirdim.
"Aman,3 günlük dünya.Manzaranın keyfini çıkar."nereden bulduğunu bilmediğim patlamış mısırı elime bıraktı.
Şok olmuşca hem abime,hem de elimdeki patlamış mısır kovasına bakıyordum.
Sırıtarak göz kırptıktan sonra babama dönerek tezahurat yapmaya başladı.
Allahım,sonumuzu hayırlı eyle!
****
"Kapatalım bu konuyu."
"Yio,niye kapatalım.Hatta,biraz daha kurcayalım."dedim ve patlamış mısırdan yemeye devam ettim.
"Belki de abin ortalığı karıştırmak için yalan söyledi.Oğlumun haline bakın."Araf amcanın yüzüne buz tutmaya devam etti.
"Alt tarafı bir kaç yumruk.Ne var ki bunda?"dedim gülerek.
Babaanne ters bir bakış attıktan sonra "Hem madem abim yalan söyledi,Araf amcaya soralım.Doğru mu üvey ba-aman amcacığım."
"Bilmiyordum."dedi sadece.
"Ulan!"babam üzerine atılmak istese de kardeşleri izin vermemişti.
"Arif!Gitme oğlumun üstüne!"dedi babaanne.
Aynen ya,oğlu bütün haltları yesin,sonra gitme üzerine.
Ohh,ne ala memleket!
"Sence kim kazanır?"Azat abimin sorusuyla ona döndüm."Teketek olsaydı,net babamdı.Şimdi amcamlar onu tuttuğu için olmuyor."dedim.
"Haklısın.Demek yeni kardeş,ha...Harika!"dedi sonunda alayla.
"Niye lan?Büyüdüğünde biz seni çöpten bulduk deriz.Fena mı?"ona bakarak gülmeye başladım.
"Aslında,mantıklı.Çöp kovasının yanına koyup resmini çekeriz.Sonrası şahane!"dedi ve babama döndü."Baba!Ben bir tane daha kardeş istiyorum.Hadi Dicle abla!"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neva/Gerçek Ailem
Teen Fiction17 yıl önce annesi tarafından ölü olarak bildirilen Neva... Yıllardır onun hasretiyle yanıp tutuşan Akay ailesi... Ama... Ortada bir sorun vardı.Neva kendisini babasının istenmeyen çocuğu olarak biliyordu... Annesinin Nevayı 17 yıl sonra Mardine gö...