"Her şey senin yüzünden!"
"Ben ne yaptım ya?!Düz yolda yürüyemeyen sensin!"
"Ne o,beğenemedin mi?!"
"Yok canım Estağfurullah,ben seni her halinle beğeniyorum."
"2 gündür bu ormandayız,Hazar!Hani 'ben yolu biliyorum,ikimizi de çıkaracağım'diyordun!Ne oldu?!"
"Hesaplamalarım yanlış çıktı işte.Ne yapa bilirim?"
"Hayır,tamam anladım ama bari bir ev olsaydı ya!Resmen ormanda hayatta kalmaya çalışıyoruz!Survivor'a gitsek daha az ziyan ederiz!"
"Çamura seni ben itmişim gibi konuşuyorsun.Kendi ayağın takıldı,sana seni taşıya bilirim demiştim."
Kaşlarımı çatarak ona döndüm."Bana 'sakar'demeyemi çalışıyorsun?"
Ellerini teslim olurmuşcasına kaldırdı."Ağzımdan öyle bir kelime asla çıkmadı.Hem senin sakarlığın olsa bile çok tatlısın."
"Hatta çamurlu olduğunda bile ayrı bir güzelsin."göz kırparak gülümsedi.
Gözlerimi kaçırarak pantolonumda olan çamurlara baktım.
2 gündür buradaydık.Açtım lan aç!
Tamam gölden su içmiş,yerden bulduğumuz-adını bilmediğim-meyvelerden yemiş ola bilirdik ama....
Ev yemeklerini özlemiştim lan!
Eve bir gideyim var ya....
Sofradan çabuk kalkan ne olsun!
Şimdiyse orman yolunda yürürken çamurluğa düşmüştüm.Üstüm-başım topraktı hep!
"Babamlar neden hala bizi bulamadı?"
"Bulsalar bile Boranın seni götürdüğü evi bulmuşlardır.Nereden bile-bilirler ki,ormanda olduğumuzu?"
Dudaklarımı büzerek"Haklısın.Peki,bu gün ayın kaçı?"dedim.
"Saat gece 2 ya da 3 olmalı.O zaman da 9 haziran."dediğinde gözlerim doldu.
Doğum günümü böyle geçireceğimi hayal etmemiştim.
"Bari çamur pasta yapsaydık...."diye mırıldadım.
"Bak sana ne veriyorum.."
Hazarın konuşmasıyla ona döndüm.Elinde bir şey vardı ama ışık tam olamadığı için göremiyordum.
"Göremiyorum ki?"dediğimde elindekini bana verdi.
Elime alıp gözüme yaklaştırdığımda taştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neva/Gerçek Ailem
Roman pour Adolescents17 yıl önce annesi tarafından ölü olarak bildirilen Neva... Yıllardır onun hasretiyle yanıp tutuşan Akay ailesi... Ama... Ortada bir sorun vardı.Neva kendisini babasının istenmeyen çocuğu olarak biliyordu... Annesinin Nevayı 17 yıl sonra Mardine gö...