16.bölüm

14.5K 859 39
                                    

Neden böyle olmuştu?

Okulda olan çocukların hepsinin anne,babası normalken benim annem,babam neden anormaldi?

Tamam,bazılarınki benimki gibi ayrılmıştı.

E,ama bu kadar da değildi!

Resmen annem amcamdan hamile kalmıştı.

Bu durum çok iğrençti.Düşündükçe midem bulanıyordu!

Diğer taraftan annem hiç bir zaman böyle yapmazdı.

Parası bittiği için elinde sadece bebek vardı.

O küçük fasulyeyi kullanarak kendisine yer edinmiş olacaktı.

Acaba babam bu durumu öğrenirse ne olurdu?

Fazla üzülürmüydü ki?

Mesela,benim kardeşim böyle bir şey yapsaydı onunla bütün iletişimimi keser,çekip giderdim.

"Babacığım,durgun gibisin.Bilmediğimiz bir şey mi var?"Babamın sorusuyla her kes bana bakmaya başlamıştı.

Sıkıntılı bir nefes verdim."Okulu düşünüyordum."Buğranın gittiği okula haftaya başlıyordum.Ama parayı anneme verdiğim için kitapları nasıl alacağımı bilmiyordum.

Ula hayat?!

"Eğer rahatsızsan,başka okula da gide bilirsin."dedi Agir abi.

Kafamı iki yana salladım."Hayır,aksine ikizimle beraber olmaktan onur duyarım."Buğra gözlerini devirerek Egenin oyununu izlemeye başladı.

"Peki sorun ne?"Acaba annemin amcamdan hamile kaldığını söylesem ne yapardı?

En fazla kardeş katili olurdu....

"Bilmem.Öyle huzursuzluk var içimde."

Bir şeytan var içimde....

"Güzel şeyler düşün,güzel kızım.Her şey iyi merak etme.Eger Kunt abinin yanına gitmek istiyorsan,çekinme söyle."dedi Dicle abla.

Galiba,abimin yanına gitmek istediğimi düşünüyordu.

Ama o mutfağın halinden sonra 1 hafta yanına gitmemeyi düşünüyordum.

"Bak ne diyeceğim.Çocukluk fotoğrafın hiç var mı senin?Bizimkilerinin arasına koyalım."Azat abi hemen yanıma gelerek kolunu omzuma attı.

"Annemin fotoğraflarımı çekecek zamani yoktu."

Ne kadar acı değil mi?

Anneme sorduğum zaman sana o kadar bakmışım,fotoğraflara ne gerek var derdi.

Aslında Kunt abimde olmalıydı ama dedim ya 1 hafta onunla konuşamazdım.

Her kes söylediklerimle sessizliğe bürünmüştü.

"Kunt abim de olur ama.İsterim bir ara."ellerimle oynamaya başladım.

"Baba ya dedemler gelmeyecek mi?"Azat abimin gerginliği azaltmak için açtığı konuyla derin nefes aldım.

Aklıma yine annemin yediği halt gelmişti.

"Neva,bir az alışsın diye gelmemelerini söyledim."babam bana bakarak konuştu.

Aslında şimdj gelmeleri iyi olurdu.Hem Araf amcayla da bir güzel  bu bebek meselesini konuşurdum.

"Benim için sakıncası yok.Bu gün de gele bilirler."Azat abim ellerini bir-birine sürttü."Gelsin eğlence!"

Neva/Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin