נקודת מבט- נטלי:
"תודה שקנית אצלנו, שיהיה לך יום נפלא" אמרתי ללקוחה שעכשיו עשיתי לה חשבון. אני עובדת בבוטיק בגדים, משהו כזה של עשירים אבל החלום שלי זה לפתוח מותג משל עצמי ולהיות מעצבת אופנה, כרגע זו רק עבודה זמנית בשביל שאוכל לשלם הוצאות מחייה.
אני מסדרת את השקיות שקצת התבלגנו לאחר שהלקוחה הלכה עד שאני מקבלת הודעה בקבוצת החברים שלי.סמי: יוצאים היום?!
וויל: כןןן, בואו נצא להתאוורר
אני: כןן
סמי: יופיייי! אז נפגש בבר הקבוע בשמונה
סמי: ואל תאחר וויל!!!וויל שלח סטיקר של חף מפשע ואני צחקקתי.
וויל וסם הם החברים הכי טובים שלי -והיחידים- הם כמו משפחה.
אני וסם חברות מגיל ארבע עשרה, כמובן שכבר אז היו לה קוצים בתחת - והגנים הרוסים שלה לא תרמו בזה - היא תמיד לצידי והיא הג'ינג'ית המשוגעת שאני הכי אוהבת ומעריכה. את וויל פגשנו כמה חודשים מאוחר יותר, בתקופה שהיה מתבודד מכולם. וויל הוא הגיי בסטי שכל בחורה צריכה. וכן אני וסם מנצלות את זה שהוא לא נראה גיי, ואפילו די חתיך.אחרי יום עבודה קשה בשעה חמש אחר הצהריים סיימתי את המשמרת, אמרתי ביי לעובדות האחרות, ונסתי על נפשי לפני שאיזו לקוחה מפונקת תפנה אליי. כשהגעתי הביתה ראיתי שאחי בבית וליד רכבו הרכב של חברו הטוב - ניקולאס בלייק. אחי וניק חברים הכי טובים מאז שהם היו בני שש , הם למדו יחד ביסודי, בתיכון ובקולג' והם תמיד תקועים בתחת אחד של השני, או יותר נכון ליאו תקוע בתחת של ניק ולניק אין ברירה.
באיזשהו שלב בגיל 13 או 14 התחלתי לפתח אליו רגשות אבל לא ייחסתי לזה חשיבות רבה כי הייתי נערה קטנה ולא ידעתי מה זו אהבה, אבל כשסיימתי תיכון ולמדתי בקולג' הבנתי שההידלקות הטיפשית הזאת לא עוברת ואני רק מתאהבת יותר ויותר. אך זה לא מנע ממני לצאת עם גברים אחרים.לקחתי נשימה עמוקה לפני שפתחתי את הדלת ואני מניחה שליאו שמע אותי כי הוא ישר קפץ עליי וצעק "הנה אחותי הקטנה שאני הכי אוהב!" עם חיוך דבילי שדבוק לפרצוף שלו, דפקתי לו מבט ואמרתי "אני האחות היחידה שלך".
"זה למה אני הכי אוהב אותך." ענה.
"איך היה בעבודה?" שאל ועניתי לו "מה אתה רוצה?" מזווית העין ראיתי את ניק מחייך חיוך קטן והפרפרים שבבטני החליטו להתעורר אבל התעלמתי והמשכתי לדפוק מבט לאחי הגדול והמעצבן שמתחנף. "אני רק צריך טובה קטנה, ממש ממש פיצקית,"
"הטובות שלך אף פעם לא פיצקיות ותמיד מעצבנות אותי" אמרתי בגלגול עיניים, "הוא צריך שתתקשרי לעוד אחת מהסטוצים שלו ותגידי לה שזה לא יעבוד" ניק ענה במקומו של ליאו.
"לא, לא, לא, לא אין מצב בעולם! אני לא עושה את זה שוב"
"נו בבקשה נט היא ממש חופרת, היא לא מבינה את הקונספט של סטוץ"
"לא נמאס לך מזה?" גילגלתי עיניים "למה אתה לא יכול לעשות את זה ניק? איך זה שאני תמיד נדפקת?"
"נו באמת, ממתי לניק יש כישוריים חברתיים? הוא רק יעליב אותה, אגב זה קרה כבר היא בכתה לי שעות על זה"
נאנחתי בייאוש "באמת נמאס לי כבר משניכם, אני אעשה את זה אבל זאת פעם אחרונה ליאו! אני לא המזכירה שלך"
"יש! אין עלייך אחות תודה, תודה, תודה" הוא קפץ עליי שוב לחיבוק ואני התנערתי ממנו כמה שיותר מהר.אחרי שסיימתי לדבר עם הבחורה של ליאו, ואחרי שהיא בכתה לי שעות שזה לא פייר.
התכוונתי להיכנס להתקלח לפני שאני יוצאת עם וויל וסמי, אבל שנייה לפני שנכנסתי למקלחת נשמעה דפיקה בדלת של חדרי ופתחתי אותה במחשבה שליאו בא להציק לי שוב אבל מי שעמד שם בכלל לא היה ליאו.
ניק עומד בפתח דלתי, שזה ממש מוזר כי אנחנו לא ממש מדברים , ובטח ובטח שלא דופקים בדלתות אחד של השנייה.
"הממממ אתה צריך משהו? איבדת את הדרך לשירותים או משהו כזה?" שאלתו וניק גיחך.
ניק גיחך בגללי, פעמיים!
"לא, לא איבדתי את הדרך רק רציתי להגיד שאת אחות ממש טובה יחסית לאח הדפוק שלך"
"הממממ תודה...?" זה יצא יותר שאלה מאשר תשובה אבל לא משנה, עמדנו שם בשתיקה מסכלים אחד על השני עד שמבטו נדד ליד שלי ואני הזזתי את ראשי לאן שהוא מסתכל.
פאק, פאק, פאק לגמרי שחכתי שאני באתי להיכנס למקלחת ובידי נמצאים חזייה ותחתונים- סקסיים לחלוטין- והוא ממש מסתכל על זה. אלוהים זה כל כך מביך, הסמקתי כמו מטורפת, בגלל שאני בן אדם מביך שלא יודע להתמודד במצבים כאלה פשוט טרקתי לו את הדלת בפנים תוך כדי שאני אומרת ביי ארוך במיוחד יש לציין ופשוט ברחתי למקלחת.
YOU ARE READING
my Little Luna [1]
Romanceנטלי ווילסון. אחותו של החבר הכי טוב שלי. אף פעם לא חשבתי שהעניינים יתפתחו ככה. אבל אז, החלום המושלם שלנו התנפץ, כשהוא הופיע. האויב המושבע שלי. אף פעם לא חשבתי שיש בניהם קשר כזה. לא חשבתי שהכל כל-כך מסובך ומעוות. אבל נשבעתי. נשבעתי שאעשה הכל כדי להגן...