פרק 5

182 12 0
                                    

נ.מ נטלי:

אני וסם יושבות בבר הקבוע שלנו, וויל לא יכל להצטרף מכיון שיש לו דייט לוהט. או יותר נכון סטוץ להוט.
סם מספרת לי על כמה שליאם מעצבן אותה- ליאם הוא היריב שלה בלימודי הרפואה כל מה שהם עושים זה לריב, לעקוץ אחד את השני ולרצות להיות טובים יותר אחד מהשני.

"עזבי אני לא רוצה לדבר על הדביל הזה יותר," אמרה סם באנחה כבדה אחרי שסיפרה לי מה שקרה היום בקמפוס.
"מה איתך? מה הולך בחייך? בחיי האהבה שלך..." אמרה עם פרצוף פלרטטני.
"לא קורה כלום, אני יבשה יותר ממדבר סהרה"
"את באמת צריכה להוציא את קורי העכביש שלך שם למטה" אמרה סם
"תודה, מה הייתי עושה בלעדייך" אמרתי בסרקסטיות.
"כן אבל אני רצינית נט, כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה ששכבת עם מישהו?"
אני באמת לא זוכרת מתי שכבתי עם מישהו, אף פעם לא שכבתי על מישהו סתם כסטוץ כמו שוויל, וסם ואחי עושים.
אין לי אומץ, זה תמיד היה שהייתי בזוגיות וזה לא קרה הרבה, אני חושבת שבכל החיים שלי שכבתי רק שלוש פעמים וגם זה כשהייתי בזוגיות של כמעט שנה עם קייל האקס שלי.
היו לי עוד דייטים כושלים אבל לא שכבתי איתם.

"נראלי שמאז שאני וקייל נפרדנו."
סם לקחה נשיפה חדה ומזועזעת, "את רצינית?!, עברה שנה וחצי כבר מאז שנפרדתם, איך זה שלא שכבת מאז?"
"נו את יודעת שאני לא בקטע הזה, אבל אני חושבת שאני ממש צריכה עכשיו את זה, ניק מסתובב יותר מדי במחשבות שלי"
"אז תעשי את זה, תפתי אותו, תשכבי איתו ואולי אחר כך ההתאהבות שלך תעלם ותוכלי להמשיך הלאה."
"אולי באמת כדאי שאעשה את זה..." מלמלתי.
"ובדיוק בזמן תראי מי הופיע פה," אמרה סם והסתכלה למעלה.
הסתכלתי למעלה וראיתי את ניק יוצא מחדר כלשהו, צועד עם מבט רציני על פניו, ואלוהים שיעזור לי הוא כל כך פאקינג סקסי.
הסתכלתי עליו, הוא לבש חליפה כמו שהוא תמיד לובש. החליפה השחורה יושבת בצורה מושלמת על גופו, מדגישה את שריריו ואת כתפיו הרחבות. הוא בלי עניבה ושני הכפתורים הראשונים בחולצתו פתוחים מה שמקנה לו מראה אפילו יותר סקסי. שיערו מסודר על ראשו בקפידה בג'ל אך גם מעט מבולגן, מראה של הילד הרע שהוא.

הוא ירד במדרגות והלך לכיון הבר ודיבר עם הברמן שמיד נתן לו את מבוקשו.
הוא לקח את הכוס וויסקי עם הקרח שלו והעביר את מבטו על הבר. לא יכולתי להסיר את מבטי ממנו הוא כל כך יפייפה.
מבטינו הצטלבו בפתאומיות, הוא קלט שבהיתי בו אלוהים, אלוהים, אלוהים איזה בושות!

הסתתי את מבטי במהירות לעבר סם שלחשה לי "הוא מתקרב. תתכונני זאת ההזדמנות שלך," היא קרצה לי ואז הרחתי ריח גברי, חזק ומרענן בסביבה והרגשתי אותי ממש מאחוריי.

"את מתחמקת ממני לונה?"
שמעתי את קולו של ניק, עמוק ומחוספס- סקסי.
סובבתי את ראשי אליו וחייכתי חיוך קטן, "אני? ממש לא, פשוט סמי ואני דיברנו קצת, לא שמתי לב שאתה מגיע לכיוונינו." עניתי חצי אמת.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי כי באמת לא הבנתי מה הוא עושה פה בשעה כזאת בתור מישהו שמכור לעבודה שלו.
"אני הבעלים של הבר...?" הוא ענה אבל יותר שאל.
עצמתי את עיניים ביאוש כי שחכתי את הפרט הקטן הזה.
"נכון, שחכתי שאתה הבעלים של חצי מבעלי העסקים פה בעיר"
הוא חייך בשחצנות ולגם מהכוס שלו.
"אידיוט מטומטם," מלמלה סם בכעס, "אני צריכה ללכת את באה או שאת נשארת?" היא שאלה עם כוונה נסתרת.
באתי לענות אבל ניק הקדים אותי, "זה בסדר את יכולה ללכת, אני אחזיר אותה."
סם הסתכלה עליי במבט של 'את בטוחה?'
העברתי את מבטי מסם לניק וראיתי שהוא מסתכל עליי. הסתכלנו זה בעיניו של זה וראיתי משהו שמזכיר... תקווה? מצחיק.
העברתי את מבטי לסמי "לכי, הוא יחזיר אותי"
נפרדנו לשלום, התחבקנו והיא לחשה לי "בהצלחה" הבאתי לה נשיקה בלחי והיא הלכה שהיא מנופפת לי.

my Little Luna [1]Where stories live. Discover now