נ.מ נטלי:
הרכב של וויל נכנס דרך השערים הגדולים של אחוזת בלייק.
החלטתי לנצל את ההזמנה של ניק לסופ"ש בבריכה של בית הוריו, הזמנתי את וויל וסמי איתי כדי שלא אשתעמם וגם בגלל שהם יקפצו על כל הזדמנות שיש להם בשביל להרגע עם קצת אלכוהול וכמובן- ניסיון כושל שלי ושל ניק לספר לליאו שאנחנו ביחד.
כן, החלטתי שהגיע הזמן לספר לו שהחבר הכי טוב שלו מתמזמז עם אחותו הקטנה.
דיברתי כבר עם ניק על זה וכל מה שהוא עשה זה לנשק את הלחי שלי ולהגיד שהוא איתי בכל דבר.
במילים אחרות 'את תספרי לו, אני אעמוד בצד ואם יהיה צורך אני ארביץ לו'
כמה רומנטי.יצאנו מהאוטו ונכנסו אל הבית ירדנו במדרגות אל כיוון המרתף, דיוויד בלייק - אביו של ניק- היה חכם שבנה את האחוזה הזאת, במרתף יש חדר ענק שבו יש בריכה מחוממת וג'קוזי לימים קרים שכאלה. גם בחוץ יש בריכה אבל כרגע היא מרוקנת, היא פעילה בקיץ בעיקר.
פתחנו את הדלת החדר וגל חום שתף אותנו, ליאו וניק כבר ישבו שם עם בגדי ים חסרי חולצה, כבר ציינתי את זה שיש לי את החבר הכי סקסי בעולם?
כנראה לא מספיק."אני רואה שהחלטת להגיע, והבאת איתך חברים" אמר ניק וקם לקראתי.
"כן, חשבתי להבריז לך אבל לא היה לי נעים" אמרתי בהתרסה.
הוא גיחך והניד בראשו.
"אפשר להוריד את הבגדים אני עוד שנייה מתבשלת פה?" סם שאלה ולא חיכתה לתשובה פשוט הורידה את הסריג שלה וחשפה את הביקיני השחור שלה, וויל גם הוא הוריד את בגדיו ונשאר רק בבגד הים שלו ואז נשארה רק אני.
"את מתכוונת להוריד את זה או שאת מתביישת?" שאל ניק עם שמץ של הומור בקולו.
"מתביישת? ממי?" שאלתי כלא מבינה.
"ממני" ענה בשחצנות והתחלתי לצחוק, "כן בטח, רק ממך" צחקתי והורדתי את שמלתי הסרוגה, נשארתי בביקיני בצבע תכלת.
סידרתי את שיערי שהתפזר והרגשתי את עיניו סורקות ושורופות אותי.
חייכתי חיוך קטן ועקפתי אותו. כאילו אני לא מתה לקפוץ עליו ולנשק כל חלק בו.
הלכתי להגיד שלום לשאר החברים שבדיוק הגיעו כשדיברנו.
הרגשתי את מבטו של ניק על גבי וחייכתי חיוך קטן אל חבריי שללא ספק שמו לב לכך וחייכו חיוך גדול.המסיבה הקטנה המשיכה ופתאום הדלת נפתחה באחת, כולם הפנו את מבטם לראות מי נכנס. אלו היו ג'יימס והרגל השבורה.
לפני כמה זמן ג'יימס עשה תאונה עם האופנוע שלו ושבר את רגלו כך שהוא דיי מסתבך עם הקביים שלו בדרכו אל אחי, ניק והחברים שלהם.
החזרתי את מבטי אל חבריי וראיתי את וויל בוהה בג'יימס ועוקב אחריו במבטו.
"אתה בוהה" הערתי את צומת ליבו. הוא עדיין לא הוריד את מבטו ממנו כששאל "מה זה הדבר היפה הזה?"
"אח של ניק, ג'יימס"
"ואיך זה שלא פגשתי את החמוד הזה מעולם?"
הרמתי את כתפיי כלא יודעת, "הוא סטרייט" אמרתי לו, "את בטוחה?" שאל אותי כשמבטו עדיין על ג'יימס שבדיוק התיישב ליד אחיו, "הוא והחברה שלו נפרדו לפני כמה שבועות. בגלל זה הוא בא למסיבת יום ההולדת שלך."
הוא הסתובב אליי בחדות, "הוא היה במסיבה שלי ולא ראיתי אותו?!" הוא נאנח והעתיק את עיניו ממנו.
"למה כל החתיכים חייבים להיות סטרייטים?" שאל בהתבכיינות.
"ממש לא," ענתה לו סם "הם תמיד גייז. או תפוסים" בתגובה ניק גילגל את עיניו ולא ענה.
הוא החזיר את מבטו לחבורה שממולנו. אנחנו ישבנו בכיסאות בקצה אחד של הבריכה, ובקצה השני ישבו השאר.
"מתי אתם מספרים לליאו?" שאלה אותי סם.
"מתי שיהיה לנו זמן לבד איתו היום, אני גם צריכה לדבר עם ניק לפני" עניתי לה.
"טוב בהצלחה עם זה," אמר וויל "כי זה נראה שיש עלוקה שלא משחררת" המשיך והסטתי את מבטי אליהם.
ראיתי מישהי עם ביקיני אדום שלא מכסה הרבה, שיערה צבוע לבלונד שבכלל לא התאים לה ושורשיו עדיין חומים, שפתיה מוזרקות והיא לא מפסיקה לגעת בניק.
פאקינג כלבה. שתעזוב אותו בשקט.
YOU ARE READING
my Little Luna [1]
Romanceנטלי ווילסון. אחותו של החבר הכי טוב שלי. אף פעם לא חשבתי שהעניינים יתפתחו ככה. אבל אז, החלום המושלם שלנו התנפץ, כשהוא הופיע. האויב המושבע שלי. אף פעם לא חשבתי שיש בניהם קשר כזה. לא חשבתי שהכל כל-כך מסובך ומעוות. אבל נשבעתי. נשבעתי שאעשה הכל כדי להגן...