פרק 20

139 8 0
                                    

נ.מ ניק:

פתחתי את הדלת והכוונתי את נטלי להיכנס ראשונה.
טרקתי את הדלת והורדתי את המעיל, לקחתי מידה את מעילה ותליתי אותם במקומם.
משכתי אותה אליי ונישקתי אותה בנזקקות, ידי עברו על כל גופה וידיה גלשו אל צווארי ושיערי.
הזין שלי התקשה אפילו יותר כאשר התחככה בי וגנחה לתוך פי כשמחצתי את ישבנה.
שיחקתי עם קצוות חולצתה והורדתי אותה ממנה, פתחתי את כפתור הג'ינס שלה והכנסתי את ידי לתוך מכנסיה, נוגע בה מבעד לתחתונים, מרגיש אותה רטובה כל כך. "את נוטפת לונה," נהמתי לשפתייה ועברתי לנשק את קו לסתה ואת צווארה. היא גנחה גניחה שקטה והורידה את חולצתי.
"ניק," התנשפה כאשר עברתי לנשק את עצמות הבריח שלה, "קח אותי לחדר" לחשה. לא הייתי צריך עוד שנייה אחת בשביל להרים אותה עליי ולקחת אותה לחדר השינה, תוך כדי שאני מוריד את נעליה ואת נעליי.

זרקתי אותה על מיטתי וגהרתי מעליה.
חזרתי לנשק את שפתיה המתוקות והורדתי את מכנסיה, השארתי אותה בהלבשה תחתונה מתחרה בצבע לבן, שלא משאירה הרבה מקום לדמיון.
גמעתי אותה בעיניי בהתשוקקות ובתשוקה, וראיתי את עיניה מביטות בי בציפייה.
"את כל כך יפה," לחשתי לה וליטפתי את יריכה.
נשקתי לשפתיה בעדינות. "התגעגעתי אלייך כל כך," אמרתי בקול צרוד קרוב לשפתיה והמשכתי לנשק אותה.
היא פתחה את כפתור מכנסיי, ומיהרתי להוריד את הבד שלחץ כל כך על הזקפה שלי.
חזרתי לנשק את צווארה בעוד ידי מצאה את קרס החזייה שלה. פתחתי אותה והעפתי אותה מאחוריי.
הרמתי את ראשי מצווארה והסתכלתי על הסימן שיצרתי, "שלי." קבעתי, מרוצה מעבודתי.
הטחתי את שפתיי על שלה עושה את דרכי מטה אל שדייה.
הכנסתי את פיטמתה הוורודה לפי ומצצתי אותה בהזדקקות.
היא גנחה בקול והכניסה את אצבעותיה לשיערי, מקרבת אותי אליה יותר.
עברתי לפיטמה השנייה בעוד ידי משחקת בקו התחתונים שלה, משתוקק להורידם אך מתאפק.
"תגידי לי מה את רוצה שאעשה לך," לחשתי וירדתי לנשק את בטנה.
היא גנחה ולא ענתה.
"מה את רוצה שאעשה לך?" שאלתי בשנית, מנשק כל חלק בגופה.
הבטתי בפניה היפות וראיתי אותה מסמיקה, היא מובכת אבל תכף כל המבוכה הזו תעלם.
הורדתי את תחתוניה באיטיות מייסרת במורד רגליה, חושף את כולה.
היא כל כך יפה שזה הורג אותי.
חפנתי את איברה בידי, וליטפתי אותה.
הזקפה שלי רק גדלה מהמראה שלה עירומה במיטתי, ורק רציתי להעיף את תחתוניי שלוחצים עליו.
פניי היו צמודים אל פניה כאשר אני ממשיך ללטף את הכוס היפה שלה.
"תעני," לחשתי וחיכחתי את אפי באפה.
"אני רוצה ש- פאק" היא התחילה לומר אך נקטעה כאשר הכנסתי אצבע אחת לתוכה.
היא הרימה את אגנה אך שמתי יד על בטנה והורדתי אותה בחזרה למזרן.
"אני רוצה ש- שתיגע בי," פלטה בגניחה, "אני רוצה שתנשק אותי ואת גופי," המשיכה והכנסתי את אצבע נוספת לתוכה, מניע אותם באיטיות מייסרת כל כך, שאני מרגיש שאני עומד להתפוצץ.
"מה עוד?" שאלתי בקול צרוד כל כך שלא ידעתי בעצמי שאני יכול להישמע כך.
"אני רוצה ש- שתזיין אותי," פה כבר לא יכולתי להתאפק יותר.
הוצאתי את אצבעותיי ממנה והעפתי את הבוקסר ממני. פתחתי את המגירה והוצאתי משם קונדום, פתחתי אותו עם שיניי וגילגלתי אותו לאורך הזין הפועם שלי.
חזרתי לגהור מעליה, חזהה עלה וירד ועיניה היו מוצפות בתשוקה, וכך גם אני.
"בגלל שזו פעם ראשונה אני משתמש בקונדום, אבל בפעמים הבאות שום חתיכת פלסטיק מזויינת לא תפריד בנינו." קבעתי ולא נתתי לה להגיב כי הייתי עסוק בלהטיח את שפתיי על שלה.
תוך כדי הנשיקה כיוונתי את איברי לפיתחה והתנתקתי משפתיה.
"את מוכנה?" שאלתי והיא הנהנה במהירות, גיחכתי וחזרתי לנשק את שפתיה.
תוך כדי הנשיקה אני חודר אליה לאט, נותן לה להסתגל לגודלי.
היא ניתקה את הנשיקה ופתחה את פיה בגניחה אילמת. נישקתי את לסתה ויצאתי ממנה, חודר אליה עמוק יותר.
זזתי בעדינות, יצאתי ונכנסתי, נותן לה להסתגל אליי. "ניק," היא גנחה "חזק יותר" לחשה לשפתיי. חייכתי חיוך גדול ולא הייתי צריך לשמוע זאת בשנית התחלתי להגביר מהירות בהדרגתיות.
היא גונחת בקולי קולות ואני הולם בתוכה במהירות. אני לא מצליח להפסיק לנשק את גופה ואותה, לגעת בה בכל מקום.
אני לא רוצה להפסיק.
הרמתי רגל אחת שלה וכרכתי אותה סביב מותני, מעמיק את החדירה.
פאק להיות בתוכה מרגיש כמו להיות בגן עדן.
"את כל כך טובה," אני נוהם לאוזנה ומנשק אותה, אני מרגיש את קירות הכוס שלה מתהדקים סביב הזין שלי ואני יודע שהיא עומדת לגמור. אני שם יד בינינו ונוגע בדגדגן שלה, מגביר את עוצמת התחושות שלה.
"קדימה, תגמרי בשבילי לונה" אני אומר לה והיא גונחת חזק יותר. "ניק!" היא צועקת וגומרת בחוזקה. אבל אני עוד לא סיימתי איתה.
אני לא נותן לה להתאושש מהאורגזמה שלה ואני הופך אותה על ביטנה כאשר אני עוד בתוכה.
אני ממשיך להלום בה חזק אף יותר כאשר היא עומדת על ארבע כך המיטה.
אני מזיז את שיערה הארוך והיפה מגבה ומנשק אותה לאורך עמוד השדרה שלה, היא מצטמררת וגונחת בקולי קולות.
אני מסובב את פניה אליי, פנינו צמודות זו לזו ואני מסתכל עליה ולא יכול שלא לגנוח מיופיה.
"את כל כך יפה," התנשמתי על שפתיה והיא השתנקה כאשר יצאתי והדפתי את עצמי לתוכה שוב, עמוק יותר.
"ואת שלי" נהמתי ונישקתי אותה עמוק, ליקקתי את שפתיה והיא החזיקה את ראשי צמוד אליה.
התנתקתי ונשקתי לאפה, ועברתי לכתפה וגבה, ליטפתי את ישבנה העגול והיפה בידי והרגשתי אותה מתקווצת סביבי בשנית.
הרגשתי את האורגזמה שלי נבנת גם היא.
הגברתי את החיכוך ולא עברה דקה והיא גמרה בשנית בחוזקה. היא קישתה את גבה וצעקה את שמי. שנייה לאחר מכן גמרתי גם אני ומטחי זרע נורו ישר לתוך הקונדום.
סובבתי אותה בחזרה על גבה, והתנשמנו במהירות, מתאוששים מהאורגזמה המטלטלת הזאת.
הסתכלתי עליה, עוצמת את עיניה ומנשפת, נראת כמו מלאך יפייפה.
הזזתי קבוצה שיער שנדבקה למצחה המיוזע ונשקתי לה. "כבר אמרתי לך שאת יפה?" שאלתי והיא צחקקה ונישקה אותי נשיקה עייפה אך עמוקה על שפתיי.
יצאתי ממנה וזרקתי את הקונדום לפח הקרוב, נכנסתי למיטה וקירבתי אותה אליי, כיסיתי אותנו בשמיכה וחיבקתי אותה קרוב אליי.
תחושת עורה על שלי הייתה פאקינג מדהימה וגם הזין שלי חשב ככה כי הוא התעורר שוב.
היא כנראה הרגישה אותו עומד שוב וצחקה. היא התכרבלה לתוכי יותר, מניחה את ראשה בשקע צווארי. "תודה. זה היה מדהים," לחשה כאשר עצמה את עיניה בעייפות. "את בהחלט צודקת" אמרתי וליטפתי את גבה הלוך ושוב.
"אתה בטוח שתצליח להירדם ככה?" שאלה חצי מנומנמת, מתכוונת לזקפה שלי.
צחקתי, "כן אל תדאגי לגבי זה, כשתרדמי אני אלך לאונן בשירותים", והיא צחקה אף יותר.
הצחוק שלה פשוט ממכר.
"לילה טוב," לחשה
"לילה טוב." לחשתי לה בחזרה כאשר שמעתי את נשימותיה הסדירות והבנתי שכבר נרדמה.
הרגשתי את העייפות משתלטת עליי ונרדמתי גם אני, לאחר לילה ארוך ומדהים עם האהובה שלי.

******************
שלום לכולם ושבוע טוב, טוב עכשיו השבוע באמת התחיל בטוב עם פרק כזה🤭 אני יודעת שחיכיתם מלא זמן אז הנה זה הגיע סוף סוף.
לא נשארו עוד הרבה פרקים לקראת הסוף ואתם לא מבינים אפילו מה מצפה לכם.
אל תשכחו להצביע ולהגיב לי את דעתכם זה יועיל לי מאוד🤍

my Little Luna [1]Where stories live. Discover now