5- GARİPLİKLER

332 2 4
                                    

Kyle ve Archie Mcpalas Pop' a geldiklerinde gözlerden uzak bir köşeye oturdular. Kyle neler olduğunu duymak için heyecanlıydı.

Leon.. Yani abimin başı dertte mi ? Peşinde kötü adamlar mı var?

Sshh diye ilk olarak inledi Archie. Leon kesinlikle onu parçalayacaktı. Sonra ondan heyecanla konuşmasını bekleyen gözlere baktı. Güneş ışığı o kadar güzel yüzüne, saçlarına vuruyordu ki,  saç telleri arasından kızıllıklar fark ediliyordu. Hele ki göz renkleri açılmış koyu kahve kızıl arasında gidip geliyordu.

Ee hadi? Dedi sabırsızca Kyle. 

Evet hemen hemen öyle. Lütfen bunlar aramızda kalsın.

Peki benimle ilgisi ne?

Archie' nin kaşları yay gibi gerilirken asıl can alıcı kısma geldiğini fark etti. " Sanırım o kişiler seni tanıyor. Yani Leon' un kardeşi olduğun için Leon sana zarar verebileceklerini düşünüyor."

 Kyle derin bir nefes verdi. " Anlıyorum..peki yüzük ne alaka?"

Archie bu zamana kadar hiç böylesine bir sorguya çekilmemişti. 

Hep böyle meraklı mısın? Diye sordu. Biraz olsun konudan uzaklaşmak istiyordu.

Leon yani abimin peşinde birileri varsa onlar kim bilmek isterim ayrıca benim peşime düştükleri için meraklı olmam gayet normal.

Archie sonunda pes ederken " O yüzüğü takmalısın. Leon onu atmadığını biliyor."

Biliyor mu? dedi Kyle şaşkınca kaşlarını çatarak. O an Archie  pot kırdığını anladı. Hızlıca durumu toparlamaya çalışarak " Yani senin abin ve ondan hatıra kalan bir şeyi atmayacağını biliyordu" dedi ve sustu. Konuştukça battığının farkındaydı. Durup nefes alması gerekiyordu.

Hm'm diye inledi Kyle şüpheyle.

 Tonlamasından Archie cevaptan çok tatmin olmadığını anlamış olsa da onu bir süreliğine idare edeceğine emindi.

****

Kyle eve geldiğinde kafasının içi çorba olmuş aklındaki sorular onu çıkmaza sokmuştu. Bir gariplik olduğunun farkındaydı. Leon neden kardeş olduklarını söylemişti? Yüzüğü atmadığını aradan geçen beş seneye rağmen nasıl biliyordu? Peşindekiler kimdi ve neden kendisine zarar vermek istiyorlardı? Ayrıca Leon başka bir yerde yaşarken kendisinden kötü adamların nasıl haberi olmuştu? 

Kyle derin bir nefes alıp verdi. Usulca perdeyi hafifçe aralayarak pencereden dışarı baktı. Archie onu eve bırakmıştı ve dediği gibi arabada park halinde içinde nöbet tutuyordu. 

Ne saklıyorsunuz benden? dedi fısıltı ile.. Cebindeki yüzüğü yeniden çıkarttı. Bunun bana ne yararı olacak ki? Omuz silkerek sol yüzük parmağına yüzüğü taktı. Yatağın üzerine uzandığında bir süre parmağındaki yüzüğe baktı.

Ben iyi biri değilim!  

Neyden bahsediyorsun Leon?

Leon çatılan kaşlarının altından öfkeyle bakarken Kyle' yi sertçe kollarından tuttu. Yağan şiddetli yağmurun altında ıslanıyor olmaları ikisinin de umurunda değildi. Tüm olaylar Leon' un evinin ön bahçesinde gerçekleşiyordu.

Benden uzak durmalısın! Diye bir kere daha tekrar etti Leon. 

Kyle sanki karnına  bir  yumruk yemiş gibiafallarken titreyen bir sesle "Daha dün bana hayatının aşkı olduğumu söyleyip bu yüzüğü parmağıma taktın!" dedi sol elini kaldırıp göstererek. Bana söz vermiştin!

Evet ve şimdi sözümü tutuyorum. Sorun asla sen değilsin. Seni kendimden koruyorum. 

Sen ciddisin.. dedi Kyle yüzünde bir kere daha beliren hayal kırıklığı ile Leon' a bakmaya devam ederek. Gözlerinden yanaklarına süzülen yaş yağmur damlalarının arasına karışıyordu. Leon' un acıdan burun direği sızlasa da o mağrur duruşunu değiştirmedi. Omuzlarını dikleştirerek bir kaç adım geriye çekildi. 

Burnunu acı ile çekti. Konuşurken yüzüne bakamıyordu bile. "Sana verdiğim yüzüğü her zaman tak. Ben yanında olmasam bile seni koruyacaktır. Benden bile! "

Kyle iki eliyle yüzündeki yaşları sildi. Leon neler oluyor anlat ! Seni anlayabilirim ve yardım edebilirim !

Leon bakışlarını yavaşça Kyle' nin gözlerine doğru kaydırdı. " Canavar olsam bile mi?"

Kyle korkuyla bağırarak uyanırken, Archie duyduğu çığlık sesi ile hızlıca arabadan indi. Evin kapısını tek omuz darbesi ile açarak içeri girdi ve doğruca yukarıya çıktı. Kyle odasının kapısının aniden açılması ile bir kere daha çığlık attı.

Tamam sakin ol. Benim! dedi Archie onu kollarının arasına sıkıca alırken. Kyle ağzından derin derin nefes alıp verirken anlında biriken minik ter damlaları şakaklarına doğru süzüldü.

Sanırım kabus gördün ama geçti dedi Archie fısıltı ile. Onu yatıştırmak için usulca telkinler verirken geriye doğru çekilerek  anlına yapışan saç tutamlarını kulağının arkasına aldı.

E..evet diyebildi Kyle sadece. Aslında bir kabus değildi gördüğü. Onu asıl dehşete düşüren Leon' u bir canavar yapan kırmızı gözleriydi..

AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin