8- GÖRÜNTÜLER

297 2 3
                                    

Kyle itiraz etmeden apar topar getiriliği ve şimdide ona gösterilen odada tek başına oturuyordu. Her köşesini ezbere bildiği, her metre karesinde anıları olan bu tanıdık ev şimdi ona öylesine uzak ve yabancı geliyordu ki kendisini burayı yeniden keşfederken buldu. Kapıyı tıklatıp anında içeri giren Archie bu keşfi yarıda kesmiş olsa da Kyle için sorun değildi. İstediği en son şey anılara dalmaktı.

Sana sormak istediğimiz bir kaç şey var. Sende istersen aşağıda seni bek..

Kyle daha  Archie sözünü bitirmeden onu durdurmak zorunda kaldı."Evet evet eminim sorularınız buradan daha eğlencelidir."

Alt kata indiklerinde Kyle' nin dikkatini ilk başta geçen gün Leon' un  odasında ki fotoğrafta olan sarı saçlı mavi gözlü Ginger çekmişti. Henüz ismini bilmiyor olsa da saniyeler içinde öğrenecekti. Çünkü Ginger ona doğru geldi ve sevecen bir tabirle kendisini tanıttı.

Merhaba Kyle ben Ginger. Abinin sevgilisi. Seni tanıdığıma çok sevindim.

Bundan o kadar emin olma! dedi Kyle lafı ağzının içinde geveleyerek.

Ginger onu anlamadığını belli ederken kaşlarını çattı. " Anlamadım" derken yüzünde hala aptalca bir gülümseme vardı.

Kyle -"Ah bende çok memnun oldum!" Diye hızlıca kendisini düzeltti ve yapmacık bir ifade ile gülümsedi. O esnada Archie yüzünü yere eğip bıyık altı gülerken Kyle ona çaktırmadan imalı bir gülümsemeyle bakıp gözlerini hızla kaçırdı. Bu aralarında ki küçük oyun Leon' un dikkatinden kaçmamıştı. Dikkatlerini çekmek için çatallı ve boğuk bir sesle konuya girdi.

Leon-"Bugün Fever bize düşmanımız ile tanışmış olabileceğini söyledi. Bu doğru mu ? Buna nereden eminsin ?" diye sordu sert bakışlarının altından dik dik Kyle'ye bakarken.

Kyle arka cebindeki usb belleği çıkarttı ve herkesin görmesi için elini havada tuttuğu sırada "Emin değilim ama bu kasabadan olsa muhakkak tanırdım.. Sadece içimde ki bir his bir dürtü bilemiyorum adı her neyse öyle hissettirdi. İş yerimden onunla görüştüğüm kısmın kamera kaydını aldım. Sizlere gösterebilirim."

Diğerleri birbirlerine imalı bir şekilde kısa bir bakış attılar. Bu imalı alttan alttan olan bakışmalar Kyle' nin dikkatinden kaçmamıştı. Leon'un çalışma odasına geldiklerinde hızlıca bilgisayarı açtılar. Leon ekrana bakarken elini kaldırıp avcunun içini açtı. Kyle durumu anlayarak gümüş renkteki minik usb belleği avcunun içine bir kaç milim yukardan bıraktı. Leon o esnada parmağında ki yüzüğü gördü. Kyle onun yüzüğe baktığını fark ettiği anda hızlıca elini çekti ve diğer eli ile yüzüğü kapattı.

Şimdi hepsi pür dikkat kesilmiş ekrana bakıyorlardı. Leon'un hemen yanında eğilmiş halde duran Ginger, onun hemen üzerinde kollarını onun omuzlarına dayamış halde heykel gibi duran Edna vardı. Hemen sağında ise Archie dizlerinin üzerine eğilmiş hemen arkasında Kyle dururken tam ortada Fever pür dikkat ile ekrana bakıyordu.

Leon play tuşuna basarak kaydı oynatmaya başladı. Kyle her zaman ki gibi işi ile meşgul görünürken kaydın dördüncü dakikasında içeri bir adam girdi. Henüz yüzü net şekilde görünmüyordu. Biraz daha yaklaşıp bar masasına oturduğu anda diğerlerinin yüzünde oluşan şok ifadesi görülmeye değerdi. Ortam bir anda gergin bir atmosfere bürünmüştü. Leon video görüntüsünü durdururken gözlerini hafifçe kıstı.

Burnumuzun dibinde! diye inledi Ginger heyecanını tedirgin bir sesle ifade ederken.

"Evet.. kapının üzerinde yazan numaralarla vermek istediği mesaj açık. Buradayım ! diyor. " dedi Leon sert ama son derece sakin  çıkan bir sesle. 

Kaydı devam ettirsene ! dedi o anda Kyle araya girerek.

Diğerleri bu sefer ona neden dercesine bakarken açıklama yapmadan yeniden play tuşuna bastı ve tamamıyla dikkatini ekrandaki görüntülere verdi. Biraz eğildiği için saçları Leon'un yanaklarına değmişti. O her zamanki vanilya kokusu bir kere daha onu mest ederken dikkatini toplamaya çalıştı.

Neye bakıyoruz tam olarak ? diye sordu Edna. Çünkü ona göre Victor' ı görmek yeterliydi.

Bekle.. dedi Kyle hızlıca bir an olsun gözlerini kayıttan ayırmadan. 

Görüntülerde Kyle arkasına dönmüştü. Victor o esnada gözlerini kapattı ve Kyle'den esen kokuyu hafif eğilerek içine çekti. Sonrasında gözlerini açtı. Kırmızı renkte parlayan gözleri gördüğü anda Kyle şaşkınlıkla yutkundu. Büyüyen göz bebekleri ile ekrana bakmaya devam ettiği sırada Victor oturduğu sandalyeden saniyeler içinde kayboldu.

O an Leon hızlıca bilgisayarın kapağını kapattı, usb belleği cebine koyarak  sandalyesini geriye doğru itti ve masadan kalktı. Herkes olduğu yerde hareketsizce kalakalmıştı.

Neden kapattın ? Adamda ki tuhaflığı görmediniz mi ? dedi Kyle inlercesine. Kaşları çatılmış hesap sorarcasına Leon'a bakıyordu. Leon bu bakışı çok iyi tanıyordu.

Neyden bahsediyorsun sen ? Tuhaflıkta ne demek ? dedi onu geçiştirircesine.

Kyle'nin kaşları bir yay gibi yukarı kalktı. Benimle alay mı ediyorsunuz ?! Adam saniyeler içinde ortadan kayboldu. Sandalye yerinden oynamadı bile.. Yürümedi zaten!. Kapıdan neredeyse ışık hızında çıktı. Sizce bu normal mi ? derken her birinin yüzüne bakarak konuşmuştu. Onların da bu durumu fark etmiş olmaları gerektiğini biliyordu.

Bak ! dedi Leon daha fazla devam etmesine izin vermeyerek. Sesi son derece öfkeli ve yüksek çıkmıştı. "Takacağım en son şey o adamın neden yürüyerek değil saniyeler içinde ortadan kaybolduğu! Bundan daha önemli sorunumuz var ! O burada ve sen bu evde artık hapissin !"

Kyle ikinci bir şok yaşarken afallamış halde Leon'a baktı. Leon ise daha fazla yanında kalmaya yetecek gücü kendisinde bulamadığı için yürümeye başlamıştı. Kapıdan çıkmak üzereyken itirazına devam eden Kyle' nin sesi odada yeniden yankı buldu fakat Leon daha fazlasını yapamayacağını biliyordu. 

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun ? Benim bir işim var. Sorumluluklarım var !" diye bağırdı arkasından ama Leon oralı gibi durmuyordu. Çünkü odadan çoktan çıkmış ve merdivenlere doğru yönelmişti.

Kyle dönüp diğerlerine baktı. Derin bir nefes alıp verirken Ginger usulca ona doğru yaklaştı." Bak tatlım bizim senin ve abin arasına girmemizi bekleme. Leon oldukça katı kurallara sahip ve senin iyiliğini istiyor. Lütfen ona biraz şans ve zaman ver."

Kyle gözlerini devirerek odadan dışarı hızlıca çıktı. Ginger bu defa diğerlerine baktı. " Ben ne dedim ki şimdi ?"

Onu rahat bırakmalıyız ! dedi Edna dudaklarını birbirine bastırarak. 

Kyle alt kata indiğinde Leon koltukta oturmuş ve gözlerini ona dikmişti. Kyle tek kelime etmeden ona baktı ve sonrasında kapıya doğru yönelerek evden dışarı çıktı.





AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin