Victor göğsünde açılan kocaman boşluğun Kyle ile dolduğunu hissediyordu. Onu ısıralı neredeyse iki gün olmuştu. Zihnine girerek onu kendisine teslim olmaya zorluyordu. Kyle her ne kadar direnç gösterse de elinde sonunda kendisine geleceğini biliyordu. Kim bu cazibe karşısında durabilirdi ki?
Satın aldığı yeni evine çapkın bir gülümseme ile baktı. Ona yakışır büyük taş bir malikaneydi. Kapıdan içeri girmek üzereydi ki arkasından gelen hiç de yabancı olmadığı bir ses işitti. Tanıdık sese yüzünü dönerken şaşkınlığını gülümseyerek gizlemeye çalıştı.
Sidney Bennet! dedi kelimeleri uzatarak. Merdivenlerden indiği sırada Burada ne işin var? diye tebessüm ederken ciddi bir tonlama yaparak sordu.
Sidney öylesine ciddi ve sert bakıyordu ki Victor' ın yüzündeki gülümseme silinmeye başladı . Sidney bir kaç adım atarak ona yaklaştı. Aralarındaki mesafe küçüldüğünde durdu.
Sidney-" Sana verdiğimiz zaman doluyor! Bu işi yarına kadar halletmezsen diğerleri ile birlikte gelip icabına bakacağız!"
Victor gerilirken gözlerini kıstı. Sinirden çenesi hafifçe öne doğru çıkmıştı. "Chery' i yalnızca sizler sevmiyordunuz! Bunu halledeceğimi söylemiştim!"
Evet ama halledemedin öyle değil mi? dedi Sidney tekrardan hesap sorarcasına.
Victor o an boğazına yapışıp boynunu sivri dişleriyle parçaladığını hayal etti. Her ne kadar bunu yapamayacağını bilse de hayal etmesi bir nebze olsun onu rahatlatmıştı. Burnundan öfkeyle nefes alırken dişlerini sıkarak gülmeye çalıştı. Renk vermeme konusunda uzmandı.
Sidney konuşmasına izin vermeden -"Dediğim gibi Victor! Tik tak!" diyerek konuyu kapattı.
****
Demek peşinizdekiler ne mafya ne de normal insanlardı! dedi Kyle. Verandada tek başına oturmuş bahçede Archie ile Fever' ın Amerikan futbolu oynamalarını izleyen Edna' nın yanına gelmişti. Edna bakışlarını ona çevirdi ve tekrardan diğerlerine bakmaya devam etti.
Sana söyleyemediğim için üzgünüm.. dedi mırıltıyla.
Kyle onun Archie olan bakışlarını fark ettiğinde yanındaki sandalyeye oturma ihtiyacı hissetti. Oda bir süre onları izledi. Konuştuğunda Edna' ya bakmıyordu.
Ne zamandır ondan hoşlanıyorsun?
Edna soru karşısında şaşkınlaşıp afallarken ona baktı. Kyle de o sırada ona doğru döndü.
Hadi ama bu fazla belli.
Edna omuz silkerken buruk bir şekilde gülümsedi. " Bundan dört yıl önce birlikteydik. Her ikimizde ilişki nasıl yaşanır bilmiyorduk. Bundan öncekiler bizim için anlam ifade etmiyordu." dedi ve duraksadı. Kyle o anda elini ona güç vermek istercesine dizine koyup tebessümle ona baktı.
Edna-"Birbirimize diğerlerine nasıl davrandıysak olsak öyle davrandık ve yıprandığımızı fark ettik. Ayrılırken arkadaş kalacağımıza emindik. Nitekim öyle oldu da tek fark anlamadığım bir şekilde onun çekimine karşı koyamıyor olmam. Dolunay da bu durum daha da karmaşık bir hal alıyor."
Kyle meraklı bir sesle "Neden ? Dolunayda ne oluyor ki ?" diye sordu.
Edna onun bu merakla halini gördüğünde gülmeden edemedi. İşin komik yanı Kyle'de kendisine gülüyordu.
Üzgünüm sizi tanımaya çalışıyorum sadece..dedi mahcup bir sesle.
Edna omuz silkti. Önemli değil kim olsa sorardı. Dolunay zamanında duygularımızı uçlarda yoğun bir şekilde yaşıyoruz. Anlam veremediğimiz bir çok davranışımız oluyor.
Kyle kafasını aşağı yukarı sallarken" Anlıyorum" diyebilmekle yetindi. Edna yüzünde belli belirsiz bir gülümseme ile ona baktı. Kyle gitmek için ayağa kalkmıştı ki daha adım atmadan yere serildi. Bedeni titrerken yerde dans ediyor gibi duruyordu.
Edna' nın dudakları arasından Kyle ismi panik ve korkuyla çıkarken Fever ve Archie hızlıca yanlarına geldi. Leon da Edna' nın bağrışını duymuştu. Verandaya çıkarak Kyle' nin yanına geldi.
Victor ismi Kyle' nin dudaklarından bir şiir gibi dökülmüştü. Victor elini beline doğru götürdü ve kendisine çekti. Bedenleri birbirine çarpıştığında nefesleri kesildi. Victor elini yavaşça Kyle' nin yüzüne doğru götürdü. Öne düşen saçlarını geriye doğru nazikçe attı.
Seni istiyorum! dedi fısıltı ile.
Kyle o esnada uzaktan kulağına gelen Leon' nun sesini işitti. Güçlü ol.. Kendini bırakma!
Kyle' nin ilgisi dağılırken Victor hızlıca araya girdi. Parmaklarını pürüzsüz teninde gezdirirken yavaşça boynuna kaydırdı. Kyle yeniden ona baktı.
Bu yanlış! dedi inlercesine karşı koymaya çalışarak.
Sshh.. Sen beni bende seni istiyorum. Bunda yanlış bir şey yok!
Kyle yutkundu. Karşı koyacak gücü yoktu. Yanlış olduğunu bilse bile onun boynuna yapışıp kanını emerken yaşayacağı hazzı daha da çekici buluyordu. Victor tıslayarak dişlerini çıkarttı. Boynuna doğru eğilmek üzereydi ki Kyle çığlık atmaya başladı. Gözünü açtığında endişeli gözlerin üzerinde olduğunu gördü. Doğrulmaya çalıştığı sıra elini boynuna götürdü. Ağzı kurumuş boğazında acı bir tat hissetmişti.
Ginger hemen su getir lütfen! dedi Leon emir verircesine. Ginger konuşma tavrına bozulsa bile dediğini ikiletmeden hızlıca gidip büyük bir bardak dolusu su getirdi.
Beynim zonkluyor! dedi Kyle ve kafası geriye doğru koltuğa düştü. Konuşurken bir sarhoştan farksızdı. Kelimeler ağzından yayık ve yuvarlak çıkıyordu.
Hepsi kaş altı birbirine baktı. Leon öfkeyle ayağa kalktı. Bir kaç adım atmıştı ki Archie " Dostum nereye?!" dedi.
Leon dişlerini sıkarak " Onu bulup geberteceğim!" dedi ve ön verandadan dışarı çıktı. Archie ve Edna birbirine baktı. Birbirlerine vermek istedikleri mesaj çok açıktı. Archie hızlıca Leon'un peşinden dışarı çıktı.
Leon hızlı adımlarla yürüyordu ki aniden durdu. Victor kollarını önünde bağlamış heykel gibi dimdik dururken ona bakıyordu. Leon öfkeyle hırlamaya başladı.
Victor-"Sakin ol dostum buraya ateşkes yapmaya geldim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞI MÜHRÜ
WerewolfHerkes kalbinin derinliklerinde sırlar barındırır. Zamanla bunlarla yaşamayı öğrenir. Ufak tefek söylenen yalanlar bu sırları korumak içindir.. Peki Kyle ona söylenen yalanları öğrenebilecek miydi ? Yaşadığı ayrılık acısı pek çok soruyu beraberinde...