7- BURADAYIM

301 2 9
                                    

Nasıl onu yalnız bırakırsın? diye öfke ile bağırdı Leon. Ölümcül bakışları Fever' ın üzerinde geziniyordu.

Fever mahcup bir sesle kendisini ifade etmeye çalıştı. "Ben bilmiyorum sadece bir kız yanıma geldi. Yardıma ihtiyacı vardı."

Leon hala onun durumu anlamamış olmasına hayretle baktı. Onu biraz alaya almaya karar verdi. " Hıııı..ıııı.. Neymiş o yardıma ihtiyacı olduğu şey?"

Fever Leon' un sorusu karşısında duraksadı. Taşlar şimdi yerine oturmaya başlamıştı. "Yani kızı etkisi altına aldı ve bana yönlendirdi. Ben ona yardım etmeye gittiğim zamanda o bara girdi."

"Sonunda !" dedi Leon. Burun deliklerinden öfkeyle soluyordu. İçini kavuran öfke hala tazeydi.

 Ginger "Yalnız gelmiş. Karşımıza çıkmaya cesaret edemez. Onu ısırığımız anında öldürür. Vampir olmasının dezavantajı.." diye fikrini açıkça söyledi. Biraz olsun gerilen ortamı yumuşatmak istiyordu.

"Kyle bir insan ama. Onu öldürmek için pençeleri yeter!" dedi Leon düşünceli halde çenesini sıvazlarken.

Ne önerirsin? dedi o an da Archie. Leon kendisine yöneltilen bu soru ile birlikte gözlerini Ginger' a dikti.  O sabah ki  konuşmaları aklına gelmişti. Düşünceli şekilde konuşmaya başladı. "Kyle..onu bu evde gözümüzün önünden ayırmayacağız." dedi kendisinden emin bir sesle..

****

Kyle-"Sen Edna olmalısın.. Fever senin geleceğini söylemişti. İçeri gel."

Bu sevimli davet karşısında Edna içeri girdi. Oturma odasının tuğla duvar taşları ahşap mobilyalarla uyum içerisindeydi. Amerikan mutfaklı bir daireydi. Ahşap bloklar ile kısmi olarak salon ile mutfak arasındaki çizgi belirlenmişti. Aynı şekilde mutfak dolapları mat siyah renkteydi. 

Kyle Edna' nın etrafa baktığını gördüğünde " Hepsi kendi zevkim. Bazıları kasvetli bulabiliyor."

"Bence çok hoş." dedi Edna ve ada mutfağın tezgahına yaslandı. Kyle ikisine kahve dolduruyordu. Edna gerçeği onun ağzından duymak için tam zamanı olduğunu düşündü.

Biliyor musun Leon bunca zaman senden hiç bahsetmemişti. Senin varlığını iki hafta önce öğrendik. Neden  hiç abin seni aramadı ya da sen onu?

Kyle boğazını temizlerken kahveleri doldurmaya devam etti. Sonra kupa bardakları eline alarak birini Edna' ya uzattı.

Kahve? Dedi gülümseyen bir yüz ifadesi ile. Edna onun soruyu geçiştirdiğini anlamıştı. Muzip bir gülümseme ile bardağı elinden aldı. İkisi birlikte koltuklara geçtiler.

Kyle-"Eğer bana kimden saklandığımızı, beni kimden koruduğunuzu söylersen sana Leon ile aramda geçen her şeyi anlatırım."

Edna bu beklenmedik hamle karşısında Kyle' nin yüzüne baktı. Ona bakarken içinden Leon acaba sende neye aşık oldu? diye düşündü. Yana savrulmuş uzun saçlar, koyu kahverengi ve oldukça iri gözler, pembe dudaklar.. Güzel bir kız olmasının dışında Leon onda başka bir şey görmüş olmalıydı.

Bana böyle bakmaya devam mı edeceksin yoksa? derken gülümsüyordu. İşte o anda Edna onun sol yanağındaki gamzesini fark etti. Sanırım cevabı bu diye düşündü. Silkinerek kendini toparladı. "Olmaz  çünkü ben zaten sizin aranızda olanları biliyorum. Sadece senden duymak istemiştim." dedi bıyık altından gülerek.

Kyle bir anda gerildiğini hissetti. Tek kaşı havaya kalkarken "Neyi biliyormuşsun"  diye imayla sordu?

Edna yüzünde muzip bir gülümsemeyle kahvesinden tekrardan koca bir yudum aldı. Koltukta geriye doğru yasaklanırken Kyle' yi baştan aşağı yeniden süzdü. Kızın kendisinden emin dik duruşu, göğsünü kabartış şekli ve kaşlarının yay gibi gerginlikle havaya kaldırması durumu idare etmeye çalıştığını hissettiriyordu.

"Leon ve sen bir zamanlar sevgiliydiniz." dedi ve sustu. Bir süre onun tepkisini izledi. Kyle' den ses çıkmıyordu. Sadece ona bakmakla yetindi. Edna kahvesinden bir yudum daha aldı ve orta sehpaya bardağa bırakarak yeniden Kyle' ye döndü.

Edna-"O seni bırakmak zorunda kaldı eminim zamanı gelince sana bunun açıklamasını yapacaktır. Sana bunları neden söylediğime gelecek olursak benden herhangi bir şeyi saklamana gerek yok, bunun için yalan uydurmana da gerek yok ben onun yakın dostuyum. Gayet iyi sır saklarım."

Peki dedi Kyle oldukça solgun ve düz bir sesle pes ederek. Senden başka bilen var mı?

Hayır hayır bu bilgiyi yalnızca ben biliyorum diğerleri seni Leon'un da söylediği gibi kardeşi olarak biliyor.

Kyle derin bir nefes alıp verdi. Peşinizde kötü adamlar mı var mafyaya borç mu taktınız evime sürekli gelerek beni koruyamazsınız bu çok saçma!

Edna cevap vermek üzere ağzını aralamıştı ki kapı çaldı. İkisi aynı anda kafasını çevirip kapıya doğru baktılar. Kyle koltuktan kalkarak kendisinden emin ve  temkinli adımlarla kapıya yöneldi. İçinden korkacak bir şey yok diye sayıklıyordu. Son birkaç günü oldukça stresli geçiyordu.  Kapı kolunu sıkıca tutup aşağıya doğru çekti. Kapı açıldığında karşısında hiç kimse yoktu. Eşikten dışarı adım atarak etrafa bakındı. Edna Kyle' nin tedirginliğini hissederek ayağa kalktı. Neler olup bittiğini anlamak için oda aynı şekilde dışarı baktı ve sonra asıl dikkatini çekmesi gereken şeyin  kapıda yazılı olduğunu gördü.

22521151281116

Kyle arkasına döndüğünde Edna' nın heykel gibi   dış kapısına baktığını gördü. Biraz daha ona yaklaştığında o da aynı şekilde kapı üzerine yazılmış rakamları gördü.

Kaşları çatılan Kyle telaşla bu da nedir? diye sordu. Edna' nın dili damağı korkudan kururken "Hemen eşyalarını topla buradan gidiyoruz!" diye  telaş içinde bağırdı. Kyle itiraz etmek üzereydi ki Edna ona doğru döndü ve kızı kollarından sıkıca kavradı. 

Kyle onun gözlerine yansıyan korkuyu çok net bir şekilde fark etmişti. Beyaz teni sarıya dönmüş yeşil gözlerini karanlık bir korku kaplamış gibiydi. " Bul tek başıma altından kalkabileceğim bir yarış değil beni anlayabiliyor musun ? Neden hemen önce itiraz etmeden yukarıya çıkıp kendine birkaç şey almıyorsun? Lütfen hızlı ol ve eşyalarını topla itirazını evde yaparsın!

 Kyle sinirle dişlerini sıktı. İnsanlardan emir almaktan nefret ediyordu ve şu anda tam olarak yaptığı şey bir köle gibi itaat etmekten başka bir şey değildi. Yukarı kata çıktı ve onu sadece  bir iki günlük idare edebilecek eşyaları yanına aldı.

 Alo Leon o burada!

Leon koltukta yayılırken telefonun ucundaki Edna' nın  telaşlı sesi onu hızlı bir ciddiyete sokarak ayağa kalkmasına neden oldu.

Onu gördün mü ? diye sordu buz gibi sert bir sesle.

Hayır ama bizim için bir mesaj bırakmış sana şu anda resmini atıyorum.

Leon telefonuna gelen mesaja baktı. Yeniden konuşmaya başladığında " Onu.. lütfen canın pahasına koru ! Siz arabadayken  diğerleriyle ormanın içinden sizi takip ediyor olacağız."

 Telefonu kapattıklarında Edna bir şeyi daha fark etti. Leon söz konusu Kyle olunca lütfen kelimesini kullanabiliyordu..

AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin