16- KURTARMA

226 2 5
                                    

Kyle gözleri boşluğa dalmış bir halde kalbi ağzında atarken Victor dedi dudaklarının arasından. Edna ona doğru baktı. Manasız gibi görünen sayıklamanın nedenini merak etmişti. Kyle bir kere daha oturduğu yerde Victor diye söylendi.Sesi korku dolu çıkmıştı.

Sen iyi misin ? dedi Edna içinde giderek artan bir şüpheyle ona bakarak. Elindeki dergiyi bir kenara koymuştu. Kyle bakışlarını usulca ona çevirdi. "Victor.. o iyi değil ! Bir şeyler oluyor !"

Edna tek kaşını kaldırırken aklından milyonlarca düşünce geçirdi. Hızlıca oturduğu yerden kalktı. Pencerenin önüne giderek dışarda konuşan Leon ve  Archie' ye seslendi. Kyle ayağa kalkarken bedeni buz kesmişti. Kesik kesik nefes alıp vermeye başladı. Ona ne oluyordu bilmiyordu.

Edna karşısında bir yaprak gibi titreyen Kyle'ye baktığında soğukkanlılığını korumaya çalışarak "Sakin ol ! Derin derin nefes al ver !" dedi . Sesinin otoriter ve kontrollü çıktığını umuyordu. Böyle durumlarda başka ne yapılırdı ki ? Onunla aynı şekilde panik olmak daha fazla stres demekti. Umarsız davranmak duyarsızlık gibi olurdu ya da aşırı ilgili olmak ciddi bir sorun olduğu anlamına gelebilirdi. Hoş genç kızın durumuna bakılacak olursa cidden bir şeyler oluyordu.

Kyle kafasını salladı. Alamıyorum.. nefes.. alamıyorum ! dedi üzerinde ki tişörtün boğazını sağa sola çekiştirerek.

Neler oluyor ? diye sordu bu esnada Archie şaşkınlıkla ikisine bakarak.

Kyle ona baktı. "Victor.. sanırım ona bir şeyler oluyor. " diyebildi güçlükle.

Leon ve Edna göz göze geldiler. Victor ve Kyle arasında ısırıktan sebep ilginç bir bağ oluşmuştu. Kyle o anda karnına yumruk almış gibi bir darbe ile iki büklüm olurken acıyla inledi. Leon onu kolundan hızlıca tutarak koltuğa oturttu. Kyle'nin başı öne eğik halde dururken "Siyah saçlı, kırmızı gözlü bir kadın var.. O Victor'a zehir vermiş !"

Ne ? Kim ? Sidney mi ? dedi Archie şüpheci bir merakla sorarak.

Leon kafasını salladı. Hayır bu Agatha Blass dedi derin bir nefes alırken.

****

Kyle, Ginger ve Fever evde kalırken Edna, Archie ve Leon hızlıca ormanın içinden Victor'ın evine doğru ilerlemeye başladılar. Orman ince uzun sık ağaçlardan oluşuyordu. Yer yer toprak zemin yer yer uzun otlara hakimdi yüzeyi. Şimdi hepsi ağaçların dallarını dost bellerken ustaca aralarından ışık hızıyla sıyrılarak  Victor'ın olduğu eve geldiler.

Leon aslında onu kurtarıp kurtarmamak konusunda oldukça kararsızdı. Sonuçta tüm bu olanlar onun yüzündendi. Ama şunu da biliyordu. Diğerleri ile nasıl baş edeceğini bilen biri varsa oda Victor'dı. İşte bu onu hayatta tutması için yeterliydi. Çünkü söz konusu Kyle'ydi.

 Archie ve Edna önce etrafı kontrol etmek için evin civarına bakmaya başladılar. Leon bu esnada içeri girdi ve  Victor'ı yerde yan  yatar vaziyette buldu. Hızlıca zaman kaybetmeden yanına eğildi ve onu kendisine çevirdi. Ağzının kenarından sicim gibi siyah bir sıvı akıyordu. Dişlerini çıkartarak bileğini ısırdı. Victor'ın dudaklarını kenarlarından bükerek araladı ve akmaya başlayan kanı dudaklarının arasından içeri gönderdi. Victor'ın soluk mavi gözleri cam gibi açıldı ve kırmızı renge döndü. Leon'un bileğini iki eliyle kavradı ve dudaklarına bastırdı. Leon tiksinti ile mide bulantısı arasında kalırken yüzünü buruşturdu. Bir kaç saniye sonra Victor bileğini serbest bırakırken kafasını yere koydu ve nefes alıp vermeye başladı. Bu sırada içeri Edna ve Archie girdi.

Leon yerden kalkarken ona doğru elini uzattı. Victor kısa bir süre kendisine uzanan yardım elini inceledi ve tereddüt etmeden elini sıkarak ayağa kalktı.

O sürtüğü kendi ellerimle geberteceğim ! dedi Victor ayağa kalkar kalkmaz.

Sakin ol evlat ! dedi Leon alaylı bir şekilde. Durum ciddi görünüyor.

Victor-" Sahi mi Sherlock ? Bir orijinali öldürürken de öyle geldi mi ?"

Leon-" Sakın beni suçlamaya kalkma ! Yine olsa yine aynısını yapardım. Dua etki sen son anda yetiştin yoksa şuan da sende burada olmazdın !" dedi diklenerek. Keskin bakışlarını gözlerine sabitlemişti. Victor homurdanarak ters bir şekilde ona baktı.

Edna-" Çocuklar çok tatlı bir çift oldunuz. Didişmeleriniz harika ama buradan gitmeye ne dersiniz ? Kyle yalnız ve açıkçası Ginger ve Fever onu koruya bilirler mi bilmiyorum !"

Archie kollarını göğsünde kavuşturdu. Omuz silkerken "Edna haklı" dedi ve sinsi bir ima ile gülümsedi. 

Evden çıktıkları anda Victor bir aydınlanma yaşarken adımları yavaşladı ve sonunda durdu. Leon onun durduğunu fark edince ona doğru döndü. "Sorun ne ?" dedi gözlerini kısarak.

Victor'ın bakışları toprak zeminde sabitlenirken " Agatha.. o bana Kyle'yi neden esir etmek istediğimle ilgili bir soru sordu. Ben de ona bunu nasıl bildiğini..  En son yerde acılar içinde kıvranırken esir etmen gereken yerde ona esir oldun diye söyledi."

Leon'un dudakları bilmem dercesine bükülürken kollarını bağladı. Omuzları yukarı aşağı indiğinde " Yani ?" dedi.

Victor-"Vampirler kurtlar gibi düşüncelerini paylaşmazlar. Kapalı bir kara kutudur bizim zihinlerimiz !"

"Ne tesadüf bizlerinde ! " dedi Edna alaycı bir şekilde ters ters ona bakarak.

"Hayır o anlamda demiyorum !" derken Victor gözlerini devirdi. "Sizler düşüncelerle konuşarak tehlike anlarında birbirinize haber verebiliyorsunuz ! Ama vampirler arasında böyle bir şey yok. Kendi içimizde telepatik olarak anlaşamıyoruz."

Leon çenesini sıvazlarken " Yani bunu bilmesine imkan yok. Öyleyse nasıl öğrendi ?"

Victor kafasını onu desteklediğini belli etmek istercesine salladı. "Ben de bunu merak ediyorum !"


AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin