19- ŞİMDİ NE OLACAK?

228 2 3
                                    

Hadi hadi hadi hadi diye inledi kesik kesik nefesler eşliğinde Leon Kyle'ye kalp mesajı yaparken. Archie ve Fever Ginger'a destek olurken Edna ve Victor Leon'a bakıyorlardı. Kyle sırt üstü halde göğsüne uygulanan baskıyla birlikte hiç bir tepki vermeden olduğu yerde yatıyordu. Leon burnunu kapattı ve dudaklarını dudaklarına bastırarak suni teneffüs yapmaya başladı. Diğer yandan kalp masajı yapmaya devam ediyordu.

Sonunda bileğine dişini geçirdi ve açılan yaradan akan kanı Kyle'nin dudaklarına götürerek beklemeye başladı. Geçen bir kaç saniyenin sonunda Kyle gözlerini açtı ve şiddetli bir şekilde öksürmeye başladı. Herkesin diken ucunda bekleyişi rahat bir huzura kavuşurken Leon ciğerlerine hapsettiği nefesi sonunda ağzından sesli bir şekilde dışarı verdi. O hayattaydı !

Kyle şiddetli öksürüğün ardından kendisine gelmeye çalışırken midesinin bulandığını hissetti. Ani bir öğürme dürtüsü ile birlikte doğruldu ve kusmaya başladı. Bu yediği içtiği şeylerden tamamen farklıydı. Balçığa benzer bir şeyler midesinden dışarı çıkıyordu.

Edna "Vücudu kabul etmiyor !" dedi emin bir sesle.

Agatha galip gelmenin verdiği huzurla gülümseyerek gökyüzüne bakıp" Kardeşim.. İntikamını aldım." dedi içtenlikle. Kafasını indirdiğinde diğerlerine kafasıyla" gidelim" işareti verdi. Saniyeler içinde geldikleri gibi gözden kayboldular.

Leon o sırada Kyle'nin terden yüzüne yapışan saçlarını nazikçe geriye çekti. Kyle koluna dudaklarını silerken birden yerden yükseğe havalandığını fark etti. Leon onu kollarının arasına almıştı. Fever'da aynı şekilde bitkin düşen ve henüz yarası iyileşme aşamasında olan Ginger'ı kucağına aldı ve onun arkasından içeri girdi. Kyle bir koltukta Ginger ise hemen karşısında ki koltukta birbirlerine bakar vaziyette yatırdılar.

Leon ve Edna onlara bir şeyler hazırlamak için mutfağa geçtikleri sırada Archie' de yanlarına geldi. Fever etrafına bakındığında Victor'ın hala bahçede olduğunu gördü. Adımlarını ona doğru atarken aklında tek bir şey vardı.Sonunda verandaya çıktığında "Sanki az önce burada bir harp yaşanmamış gibi değil mi ?" dedi önce. Karşısında ki karanlık ormana bakıyordu. Victor ona doğru döndü. Zoraki bir tebessümle gülümsedikten sonra tekrardan önüne döndü.  Yerde oturuyordu. "Bugün hiç birimiz ne Kyle'yi ne de Ginger'ı koruyabildik." dedi sesi içine kaçarken.

Fever usulca verandadan indiği sıra " Evet ama hazırlıksız yakalandık."

Victor " Buna sığınmak aptallık olur. Her an gelebileceklerinin farkındaydık !"

Fever  yürümeye devam ederken Victor'ın arkasına geldiğinde durdu ve ellerini cebine soktu.Gözleri hala ormanın üzerinde geziniyordu. "Bunu düşünecek çok vaktin olacak !" dediği anda Victor ensesindeki tüylerin kabardığını hissetti. Ona bakması ile Fever'ın  kauri ağacından yapılmış kazığı kalbine saplaması arasında salise oynuyordu. Victor'ın ağzından acı ile çıkan küçük bir inleme sesi duyuldu. 

Fever kulağının arkasına eğilmiş fısıltı ile " Aile her şeydir. Yanlış yaparsan bedelini ödersin !" diye tısladı. Yüzünde şeytani bir ifade vardı. Gözleri karanlık, bakışları donuktu.

Victor'ın yüzünde ki mermerimsi pürüzsüz görüntü yıldırım çarpmasını andıran bir şekil alırken rengi yeşile dönmeye başladı. Gözleri son kez kırmızı renkte parladılar ve ardından kapandılar. Fever göğsünü kabartarak derin bir nefes alıp verdi. Onu koltuk altlarından tutarak evin arkasındaki kimsenin girmeye tenezzül dahi etmediği eski sığına kadar sürüklemeye başladı. 

Edna " Kustuğu şey kesinlikle yedikleri değildi !" derken yüzü istemsizce buruşmuştu.

Leon "Farkındayım.. Victor'ın zehri de vücudundaydı ve benim zehrimle birleşince vücudu tepki gösterdi."

Archie "Laf açılmışken o nerede ?"

Leon ve Edna o ana kadar onun varlığını bile unutmuş gibiydiler. 

Leon" Bilmem en son bahçedeydi."

Fever o anda yanlarına geldi. Halinden ve tavrından hemen ters bir şeyler olduğu anlaşılıyordu. Victor dedi ve soluklanmak için biraz bekledi.

Leon " Ne oldu ?" dedi sert bir şekilde merak duygusunu bastırmaya çalışarak.

Fever " O.. o..diğerlerinin peşinden gitti. Onun için geri döneceklerini, bu olmadan önce onun diğerlerini bulması gerektiğini söyledi. Kyle'yi daha fazla riske atmayacağını söyleyerek çekip gitti !"

Leon sert şekilde yumruğunu masaya indirdi. "Aklını mı kaçırdı o ?! Tek başına bir vampir ordusuna nasıl kafa tutacak ?! Hem de yaralı haldeyken.. !

Archie-" Yaralı mı ?" dedi kaşlarını çatarak. 

Leon ona doğru baktı ve kafasını olumlu anlamda salladı. "En son siyahi, kıvırcık kısa sarı saçlı bir vampirin göğsüne baştan aşağı derin şekilde pençe attığını gördüm.." dedi ve yeniden Fever'a baktı.

Fever bilmiyorum dercesine kafasını salladı. " Ben.. ben onu durduramadım !"

Leon gözlerini öfkeyle devirdi. Kasılan çenesinden dişlerini sıktığı anlaşılıyordu. Boynunda irili ufaklı damarlar çoktan çıkmıştı. " Sonuçta bütün bu olanlar onun yüzünden.. Pekte haksız sayılmaz ! Ama elbette bize yapılanın hesabını soracağız !"

İçerden işittikleri sesle birlikte hepsi hızlıca salona geldiler. Edna ilk manzarayı gördüğü anda öğürme istediğini bastırmak istercesine eliyle ağzını kapattı. Archie'nin yüzünde ise midesi bulanmış bir ifade vardı. Leon hızlıca Kyle'nin yanına koştu. Parke zemin siyah balçık olmuştu. Kyle kesik kesik nefes alıp verdi. Leon onu saçlarını kulağının arkasına alırken siyah renkte bir sıvının kulak deliğinden çıkıp boynuna doğru süzüldüğünü gördü. Kalbi korkuyla sıkışırken yutkundu. "Hadi biraz dinlen." dedi Leon onu geriye yatırarak.

Ayağa kalktığında endişeyle kendisine bakan gözleri gördü. Bir şey demeden Ginger'ın yarı baygın yattığı koltuğa gitti ve bileğini ısırıp akan kanı dudaklarına bastırdı. Alfa kanı iyileşmede her zaman daha hızlı sonuç verirdi.

Archie-" O.. o ölmüyor değil mi ?" dedi çekingen bir sesle.

Leon kafasını hafifçe Kyle'ye doğru çevirdi. Kalbi paramparçaydı ve ne yapacağını ne düşüneceğini bilmiyordu. Sonra aklına gelen fikirle biraz olsun umutlandı ama bunun için Victor'a da ihtiyacı olabilirdi.



AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin