14- TESLİMİYET

249 2 0
                                    

Gökyüzündeki mavi ay ışıl ışıldı. Gecenin üzerine parıltılarını saçarken ılık ılık esen rüzgar ormanın içinden Leon ve Victor' ın olduğu yere kadar gelmişti. Leon onun sözlerine aldırış etmeden uçarcasına yanına geldi ve yumruğunu Victor' ın mermer gibi duran yüzünde patlattı. 

Victor yere serilirken Leon yakasına yapıştı ve  yumruk darbelerini art arda yüzüne indirmeye devam etti. Dışardaki kargaşa sesini duyan Kyle, Edna, Fever ve Ginger hızlıca verandaya koştular. Her biri panik içinde ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

Victor yerde hırpalanırken sanki boğuluyormuşçasına boğuk boğuk sesler çıkartıyordu. Leon ise nefes nefeseydi. Victor ona yapılana hiç bir karşılık vermezken Leon giderek artan bir öfkeyle ona vurmaya devam etti. Öyle ki köpek dişleri altlı üstlü sivrilerek dudaklarından dışarı çıkmıştı, kırmızı gözleri alev alev parlıyordu. Kyle diğerlerinin arasından sıyrılarak verandadan aşağı indi. 

Archie bir şey yap! diye bağırdı ama boşuna bir çabaydı. Archie sadece ona baktı ve kollarını göğsünde kavuşturarak bir şey yapamayacağını geriye doğru bir adım atarak belli etti. Kyle öfkeyle kaşlarını çattı. Edna yanına  gelerek onu durdurmak istemişti ki Kyle öne doğru bir adım attı.

Leon dur ! dedi feryat edercesine bağırarak. Leon aldırış etmeden vurmaya devam ediyordu. Victor' ın eli yüzü kan içinde kalmıştı. Kyle onu öyle gördüğünde kendi canının yandığını hissetti. Bu sırada Leon yumruğunu havaya kaldırmış  yeniden indirmek üzereydi ki Kyle içinde patlayan bir öfkeyle bağırdı.

Leonnnn!!!! Ona bir kere daha vurmaya kalkma! dedi ve kaldırdığı yumruğu indirmeden havada yakalayarak ölümcül denecek bakışlarla ona baktı. Leon olduğu yerde bir kaç saniye ona bakarak donakaldı. İkisinin gözleri kesiştiği anda tüyleri diken diken havaya kalktı, kurumuş ağaçlar yeşillendi,  filizler çiçek açtı, susuz çöllere yağmurlar yağdı, denizler dalgalandı, aşıklar kavuştu, dudaklar ve kalpler mühürlendi.. 

 Kyle  içinin ürperdiğini hissederken kendisine bakan alev alev kırmızı gözlerde nedensizce kaybolmak istedi. Fakat gözleri yavaşça avını parçalamaya müsait keskin ve parlayan dişlere kayarken korkuyla yutkundu. Leon ürkek bir ceylan yavrusu gibi bakışları gördüğünde gözlerini kapatıp açarak normal haline döndü. Victor' ın yakasını sıkıca kavrayan parmakları gevşedi. Victor toprak zemine kafasını koyarak bir kaç saniye soluğunun düzene girmesini bekledi. Öksürürken ağzından dışarı kan zerrecikleri patlayan bir yanardağ gibi etrafta püskürüyordu.

Kyle yanına eğildi ve kafasını dizlerinin üzerine koydu. Victor ona özür dilercesine bakarken Kyle anlına yapışan saç tutamlarını geriye çekti. Leon daha fazla bu manzara karşısında kalamazdı. Çatık kaşlarıyla arkasına dönerek yürümeye başladı.  Verandaya çıktığında " Onu içeri getirin!"  demeyi ihmal etmedi.

Yaklaşık bir saatin sonunda Victor kendisine gelmişti. Elini yüzünü yıkamış yüzünde kurumuş kan lekelerinden Kyle sayesinde kurtulmuştu. İkisi birlikte üst kattaki banyodaydılar. Kyle yüzü yara bere içinde kalmış Victor' a usulca bakarken elindeki kirli havluyu kenara bıraktı.

Korkma birazdan geçer! dedi eli ile yüzünü işaret ederek.

Korkmuyorum.. artık dedi Kyle sakin ve soğuk bir sesle. İyi hissediyorsan inelim mi?

Victor kafasını olumlu yönde salladı. Alt kata indiklerinde tüm gözler üzerlerine çevrildi. Kyle o anda sanki yanlış bir şey yapıyormuşçasına gerilmişti. Leon  elindeki viski dolu bardağı tek seferde içerek masaya sertçe bıraktı. Göğsü kabarırken derin bir nefes aldı. 

Leon-" Neler olduğunu anlatmak için beş dakikan var!

Kyle boş bulduğu ilk yere geçip otururken Victor ayakta kaldı. Şimdi herkes ona delici bakışlar atarken konuşmakta biraz zorlanabileceğini düşündü ama sonra derin bir nefes aldı ve olacaklara kendisini hazırladı.

"Sen Chery'i öldürdükten sonra zihninde Kyle'yi gördüğüm de intikam için bunu diğerlerine de anlattım. Onlarda tıpkı benim gibi dişe diş kana kan istediler. Birisi bedelini ödemek zorundaydı ve  o kişinin masum, olaylarla hiç bir ilgisi olmayan ve senin için anlamı büyük biri olmalıydı."

Ginger-" Yani kardeşi Kyle.." dedi bilmişçesine bir edayla kafasını sallarken.

Victor ona doğru kaşını kaldırıp şüpheyle baktı. "Kardeşi mi ?" diyordu içinden şaşkınlıkla. Fakat Kyle onun kardeşi değildi ki.. gözlerini kısılırken Leon'a baktı. Hiç renk vermeden ona bakıyordu ama bakışları zaten onu ele veriyordu. 

Diğerleri dediğin kim ? Agatha Blass ve yardakçıları mı ? dedi Fever merakı kabaran bir sesle.

Victor kafasını onu onaylayan bir şekilde salladı. "Ne bekliyordunuz ? Alfanız bir orijinali öldürdü. Bunun karşılığı elbette olacaktı."

Leon-" Peki sen..sen neden şimdi bize yardım ediyorsun ?" dedi. Kendisinden beklenmedik bir sakinlikte sormuştu bu soruyu. Çünkü zaten cevabı biliyordu. Bu yüzden onu öldürmemişti.

Victor kaçamak bakışlarını Kyle'ye çevirdi. Kyle yanaklarının kızardığını hissederken biraz daha içine sindi. Bir şey demesine gerek yoktu. Herkes ne olduğunu zaten anlamıştı. Kelimelere dökmenin bir anlamı yoktu. Victor Kyle'yi kendisine esir etmek isterken kendisi de aynı duygulara yakalanmıştı. Bu çok olağan bir şey değildi ama aynı zamanda yaşanması en mümkün olasılıktı.

Archie sessizliği bozduğunda gerilen ortamın kasveti daha da arttı. "Sen ve sevgilin insanlardan beslenmeseydiniz bu durumları yaşıyor olmazdık ! Bu kasabada asla böyle bir şey yapamazsın.."

Niyetim bu değil ! dedi Victor teslim olurcasına kollarını yukarı kaldırırken. İstediğim şey onun güvenliği.. 

Leon bir hışımla ayağa kalktı. Boynunu sağa sola eğerek kütletti. "Onun zihninden geri çekileceksin !" dedi kafası ile Kyle'yi işaret ederek. Tüm o saçma sanrılar son bulacak ! Diğerleri için bir plan düşüneceğim !"

Victor kafasını salladı. Denize düşen yılana sarılır cümlesi tamda şuan için ne kadar uygun diye düşündü. 



AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin