17- YANLIŞ HAREKET

228 2 5
                                    

"Bu gece yola çıkıyoruz." dedi Agatha Blass etrafında ki vampir ordusuna bakarken. Gözleri Sidney ile kesiştiğinde iki kadın birbirlerine sinsi ve karamsar bir şekilde gülümsedi.

"Leon Black'i bana bırakın.. Sidney sen de kızın icabına bakarsın !" diye devam etti Agatha her zaman ki yumuşak ses tonuyla. İntikamlarını alacak olmanın verdiği hazzı tüm hücrelerinde hissediyordu. İçindeki coşkuyu dizginlemeye çalıştı. Bu ayrıca onların itibarı içinde önemliydi. Yeni yetme bir kurt adam kardeşini öldürerek alfalığa yükselmişti. Şimdi sıra onlardaydı. Verdiklerini geri alacaklardı.

****

Kyle masanın başında dikilmiş çantasında küpesini arıyordu. Eline geçen küçük bir kutuyu çıkarıp kenara koydu. Dışı siyah süet bir kumaşla kaplıydı ve üzerinde nokta nokta duran taşlar parlıyordu. Hemen ilerisinde koltukta Edna, Archie, Victor ve Fever vardı.

Ginger ve Leon neredeler ? diye sordu Fever Edna'ya bakarak sırnaşık bir tavırla.

Kyle konuşmalara usulca kulak verirken Edna'ya baktı ama hemen sonra bakışlarını kaçırarak yeniden çantasıyla ilgileniyormuş gibi yaptı. 

Edna-" Bilmem Fever.. ben onların bekçisi miyim ?"

Hey neden sert yapıyorsun ?! Sadece sordum ! dedi Fever alınmış bir sesle.

Edna gözlerini devirerek iç çekti ama konuşmadı.Dolunaya bir kaç gün vardı ve şimdiden duygu durum değişiklikleri yaşamaya başlamıştı. Buda öyle anlardan biriydi. Kaş altı Kyle'ye doğru baktı. O an için ilgilenmiyormuş gibi görünüyordu. Öyle ki hala çantasını karıştırmakla meşguldü. Bu sırada Leon göründü. Bir kaç adım atarak Kyle'nin yanında ne yaptığına bakmak için durdu.

"Bak geldi sorduğun kişi.." dedi Edna Fever'a bakarak.Sesi hala sert ve alaycı çıkıyordu. Fever ona yan gözle bakmakla yetindi.

Leon Kyle'ye bakarak -" Sen ne yapıyorsun ?" dedi. Kaşlarını hafifçe yukarı kalkmıştı.

Kyle cevap vermeden önce  durup gözlerini tavana dikti. Sonra ona bakmadan çantasını karıştırmaya devam etti. Leon o anda gözüne çarpan siyah kutuyu almak için hafifçe eğilmişti ki Kyle cevap vermek için ona döndüğü anda dudakları birbirini buldu. İşte böylelikle  her ikisi içinde zaman ileri akmayı bıraktı. Tüm o bastırılan duygular bir fişeğin gökyüzünde patlaması gibi coşkulu bir edayla kalplerini titretti.

Edna ikisinin o halini gördüğünde inlemesini bastırmak için eliyle dudaklarını kapattı. Archie'nin şaşkınlık içinde dudakları aralanırken Fever hızlıca gözlerini telefonuna çevirdi. Victor ise dişlerini sıkarken ikisine bakmaya devam ediyordu.

Kyle önce bunun bir hayal olduğunu düşündü. Dudağına değen dudaklar Leon'a ait olamazdı.Kalbi neredeyse ağzından çıkacaktı. Leon ise o anda özlemini çektiği o dudaklara yeniden kavuşmuş olmanın verdiği sersemlikle afallamıştı. İkisi kendine geldikleri anda birbirilerinden hızlıca ayrıldılar.

Kyle elinde sıkı sıkıya tuttuğu çantası ile birlikte koşar adım yukarı çıktı. Leon ise boşluğa düşmüş gibi hissediyordu. Ne olmuştu böyle ? Amacı sadece kutuyu almaktı ama umduğundan fazlasını almış gibiydi. Edna durumun tuhaflığını toparlamak istercesine hızlıca araya girmeye çalıştı."Neden bir şeyler içmiyoruz ?" dedi zoraki bir gülümseme ile ayağa kalkarak. Sırtı Leon' a dönük doğrudan diğerlerine bakıyordu.

Victor ona kuşkuyla  baktı. O gerçeği biliyor ! diye düşündü aklından geçirerek. Alfasını korumak için hızlıca öne atılmıştı. Sezgilerine her zaman güvenirdi.

Archie de aynı tepkiyle ayağa kalktı. Biliyor musun kaç gündür viski içmek istiyordum ama fırsat bulamadım ! dedi Edna' ya  bakarak. Sonra diğerlerine döndü. Sizlere de aynısından ister misiniz ?

Victor ve Fever aynı anda "olur" dediler. Bir an önce bu garip andan kurtulmak istedikleri belli oluyordu.

Archie-" Öyleyse Edna size verandaya kadar eşlik etsin. Dışarda güzel havanın tadını çıkartalım hem şu konuda ne yapacağımızı konuşuruz !"

Kimse ikiletmeden denileni yaptı. Archie anında  elleri cepte, omuzları düşmüş, gözleri boşluğa sabitlenmiş, alt dudağını ısırır halde  sersemlemiş vaziyette ki arkadaşının yanına geldi. Kendisine gelmesini umarak omzuna nazikçe dokundu. "Dostum iyi misin ? Rengin attı."

Leon bakışlarını ona çevirdi ama karşılık vermedi.

Archie-" Haklısın bu iğrenç yani az önce kardeşini öptün ! Her ne kadar üvey olsa da midenin bulanması normal !" diye devam etti tiksinti ile yüzünü buruşturup. Leon' un yüzündeki ifadeyi görünce hiç de yardımcı olmadığını anladı.

O benim kardeşim değil ! dedi Leon sonunda. Çenesinde beliren kemiklerden dişlerini sıktığını anlaşılıyordu.

Archie ne duyduğu konusunda önce pek emin  olamadı. Onun çehresine baktığında ciddi olduğunu fark etti.  -"Nasıl yani ? " diye sordu kekeleyerek. Şaşırma sırası ondaydı.

Leon derin bir nefes alıp göğsünü kabarttı. Omuzları dikleşirken "Aslında o benim eski sevgilim fakat Ginger ile olan durum yüzünden onu kardeşim olarak korumanın daha doğru olacağını düşündüm !"

Leon ! diye inledi  Edna o esnada yumurtadan çıkarcasına ." O da neydi ? " derken yüzünde aptal bir telaş vardı.

Archie duydukları karşısında dumur olurken Edna'ya baktı. Edna onda ki tuhaflığı fark ettiğinde düz bir sesle "Neyin var ?" diye sordu.

Leon omuz silkti .Rahat bir tavırla " Kyle'nin eski sevgilim olduğunu öğrendi." dedi.

Archie o anda şaşkın bakışlarını Edna'ya sabitledi. "Sen biliyor muydun ?"

Edna kafasını sallamakla yetindi.

Archie' nin o an ilk söylediği şey " Bunu Ginger duymamalı !"oldu.

Leon ve Edna aynı anda " Kesinlikle" diye söylendiler.

O esnada kapının arkasında saklanan Ginger tüm konuşmalara şahit olurken bunun için çok geçti.


AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin