28-MÜTTEFİK

151 2 0
                                    

Fever'ın bedeni salonun ortasında hareketsiz şekilde yatıyordu. Herkes gözlerini ona dikmişti.

Ginger, Leon'a bakarak " Onun olduğunu en başta nasıl anladın ?" diye sordu. Bu soruyla  birlikte tüm gözler ona çevrildi.

Leon-" Victor, Chery ve Agatha ile konuşmaya gittiğimiz gün onun Agatha ile göz göze geldiğini gördüm. Kırmızı renkte parlayıp söndüklerine şahit oldum. "

 Archie-" Mühür rengi." diye fısıldadı.

Leon bu sırada planın ikinci aşamasına geçti. Eğilerek Fever'ın cebinden telefonunu aldı. Kamerayı açarak resmini çekti. Agatha'ya   mesaj olarak -"Sevdiğin adamın neden mesajlarına dönemeyeceğini belki merak edersen işte cevabı. LEON.. "  yazdı ve ardından Fever'ın resmini yolladı.

Agatha telefonuna gelen mesaj bildirim sesi ile birlikte oturduğu yerde orta sehpaya uzanarak telefonu eline aldı. Mesajın Fever' dan olduğunu gördüğünde yüzünde aptal bir gülümseme ile gelen mesajı açmıştı ki gördüğü fotoğraf iliklerine kadar buz kesmesine neden oldu.

Leon ! diye bağırdı haykırarak.


Sanırım mesajımızı aldı ! dedi Leon zafer kazanmışçasına bir edayla gülümseyerek.

Peki onu ne yapacağız ? diye sordu Ginger kaşı ile yerde yatan Fever'ı işaret ederek.

Leon Archie'ye baktı. -"Onu odasına çıkaralım. Şimdilik orada olması bizim açımızdan iyi olur."

Archie-" Patron sensin !" dedi ve eğilerek ayak bileklerinden Fever'ı tuttu. Leon'da koltuk altından onu tutarak birlikte odasına doğru çıkarmaya başladılar.

Kyle o anda Victor ile göz göze geldi. Bir kaç saniye bakışmanın ardından Kyle hızlıca "Benim bir işim vardı." diye söylendi. Arkasına dönerek yürümeye başladı. 

-"Kızı korkutuyorsun biraz daha az tuhaf bakabilirsin !" dedi Edna alaycı bir şekilde Victor'a doğru bakarak.

Victor -"Neden Archie ile olan işine bakmıyorsun ?"

Edna şaşkınlıkla tebessüm arasında kalırken " Nasıl?" diyebildi.

Victor koltuğa otururken -" Vücut ısılarınız, etrafa yaydığınız hormonlar çok hoş ama lütfen aranızda kalsın. "

Edna gözlerini devirdi."Ukala" dedi mırıltı ile.

Victor gülümserken Ginger'ın durgun hali dikkatini çekmişti. "Peki sana ne oldu ?" diye sordu ona bakarak.

Ginger yere sabitlenen bakışlarını ona çevirirken cevap vermeden koltuktan kalktı ve verandaya doğru yürümeye başladı.

Belki de sende başkalarının işine burnunu sokmamalısın ! dedi Edna bilmiş  bir ses tonuyla.

Victor kafasını aşağı yukarı salladı. -"Anlıyorum.. Kyle'yi öğrenmiş !"

Edna'nın kaşları şaşkınlıkla çatılırken "Nasıl.. nasıl bilebiliyorsun ?" diye inlercesine sordu.

Victor-"Zihin okumada iyiyimdir !"  diye karşılık verdi umursamaz görünüp omuz silkerek.


"Kendimize bir müttefik bulmamız lazım !" dedi Leon. Archie ile birlikte hala Fever'ın odasındaydılar.

Archie-"Şu kuzeyde ki sürüye ne dersin ?" dedi fikrini dile getirerek.

Leon-"Drake' in sürüsünden mi bahsediyorsun ?"

Archie-" Ta kendileri.."

Leon-" Evet.. müttefik biri olacaksa kesinlikle onlar olmalı.. Hemen gidip durumu anlatırız öyleyse."

AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin