29-BİR TAKIM ANLAŞMALAR

154 2 0
                                    

"Agatha anlaşmanızın Drake'in kalbine bağlı olması ne kadar mantıklı !" diye bağırdı Sidney.  "Olanların onunla ne ilgisi var ! O bu işin dışında !" diye bağırarak konuşmaya devam etti. Öfkeden çılgına dönmüştü. Agatha her zaman ki sakin tavrıyla ona baktı.

Agatha-" Neden bu kadar tepki gösterdiğini anlayamıyorum. Yıllar önce kapanan bir dava senin için hala neden bu kadar önemli  ? Ayrıca onunla anlaşmaya vardılar. Sanırım bunu bilmiyorsun."

Sidney dişlerini sıkarken kaşlarını çattı.-" Ne anlaşması kiminle ?"

Agatha koltuğa geçip oturarak arkadaşının şaşkınlıkla gevşeyen yüzüne baktı. -" Drake ve Leon.. Artık müttefikler. Bu kurtlar kendilerini oldukça zeki hissediyor fakat gözümüz kulağımız her yerde.. bunun farkında değiller.. !"

Sidney gözlerini kapatıp açarken burnundan derin bir nefes alıp verdi. -"Bartol Vlat anlaşabileceğin biri değil ! O karşılığı olmadan bir iş yapmaz ! Benden Drake'in kalbini çıkarıp ona getirmemi istiyor ! Peki senden ne istedi ?" dedi ima ile gözlerini gözlerine dikerek.

Agatha sert görünen çehresini ona bakarak yukarı doğru kaldırdı. Yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordu. " Onu yanımızda istiyorsak dediklerini yapmalıyız !" dedi konuyu kapatmak istercesine.

Sidney öfkeyle alt dudaklarını dişledi-" Senden ne istedi dedim !" diye bağırdı bir kez daha.

Agatha yutkunurken duruşunu dikleştirdi. Sidney'in baskıcı ve sorgulayıcı tavırlarından kaçış olmadığını biliyordu. -"Savaş sonunda yeni yetme vampirleri öldürüp gücüne güç katmam konusunda benimle anlaştı."

Sidney şok içinde hayal kırıklığına uğrarken olduğu yerde kalakaldı. -" Bu kadar aklını kaçırmış olamazsın ! Onları sen dönüştürdün ! Onlar senin bir parçan.. Adi herif gelip onları teker teker ortadan kaldıracak. Anlamıyor musun Agatha gerçekten.. Bu adam ondan başka kimsenin güçlü olmasını istemeyen pislik herifin teki !"

Agatha ayağa kalkıp pencereye yaklaştı. -" Her şey Fever için.." dedi usulca ve devam etti. -"Ne olursa olsun onu onlardan geri alacağım. Ait olduğu yerde yaşayacak !"

Sidney yüzünde sinirli bir gülümseme ile ona baktı. -" Sence olanları Fever öğrenirse seninle kalır mı sanıyorsun ?"

Agatha öfkeyle ona döndü. -" Beni tehdit mi ediyorsun ?" dedi imalı bir sesle.

Sidney-" Sana olacakları söylüyorum. O savaşın ortasında ne olmasını bekliyorsun ? Ellerine geçen her kozu kullanmaya hazır bir sürü göreceksin karşısında ! Fever'ı belki sürüden atacaklar belki affedecekler bunu bilemeyiz. Bildiğim tek şey ona senin gerçek yüzünü gösterecek olmaları. O zaman verdiğin bu savaşın hiç bir anlamı kalmayacak !"

Agatha tek gözünden yanağına doğru inen yaşı fark ettiğinde öfkeyle hırladı.

****


Leon, Archie ve Victor eve döndüklerinde yuvalarını pekte bıraktıkları gibi bulamışlardı. Salona girdikleri an da içerde bir arbede yaşandığı hemencecik belli oluyordu. Üst kattan duydukları çığlık sesiyle her biri hızlıca yukarı koştu. Ses Ginger'ın odasından geliyordu. Kapı hafifçe aralıktı ama görünürde kimse yoktu. Kısa bir an göz göze geldiler.  Leon kafa işareti ile önden önden ilerlemeye başladı. Yavaş ve temkinli adımlarla odaya yaklaştılar. Ginger görüş alanlarına girerken hemen arkalarında şaşkın ve biraz da endişeli yüz ifadeleri ile Ginger'ı izleyen Kyle ve Edna'yı gördüler.

Leon kaşlarını çatarak onlara baktı. Kyle o esnada kapı aralığından Leon'u fark ederek ona baktı. Leon göz kırparken kafasını "neler oluyor?" dercesine salladı. Kyle gözlerini açıp kapatarak kafasıyla gitmelerini işaret etti.  Leon diğerleriyle birlikte alt kata indiğinde Archie " Ben hiç bir şey anlamadım." diye şaşkın bir sesle söylendi.

AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin