20- PEKİ HANGİSİ ?

226 2 5
                                    

Yani demek istiyorsun ki senin zehrini Victor'ın zehri onun vücudunda dolandığı için kusuyor. Ama Victor onu yeniden ısırırsa Kyle'nin vücudunun buna karşı önceden bağışıklığı olduğu için senin ısırığının zehrini kolayca içinden atabilecek.. Doğru mu anladım ?! diye sordu Edna şüpheyle tek kaşını kaldırıp Leon'a bakarak.

Leon yavaş bir tempoda kafasını olumlu şekilde aşağı yukarı salladı.

Archie-" İyi ama Victor diğerlerinin peşinden gitti. Sanki tek başına ne kadar yeterli olabilecekse!"

Leon-" Öyle.. ona bir mesaj bıraktım. Dönmesini bekliyorum !"

Edna huzursuz olduğunu belli edercesine derin bir nefes alıp verdi. Leon ona "sorun ne?" dercesine baktı.

Edna-" Bilemiyorum.. Victor sonuçta ısırık yüzünden Kyle'ye tuhaf şekilde bağlantılıydı. Bu şekilde intikam almak için gitmiş olması bana pek mantıklı gelmiyor."

Leon'un kaşları havaya kalkarken arkasına yaslandı."Fever'a ne söylediğini duydun. Başka bir şey mi planlıyor dersin ?"

Edna o an ağzına gelen şeyi söylemekten vazgeçti. İçinden bir ses bir şeylerin yanlış olduğunu bas bas bağırıyordu. Kurt hislerine her zaman çok güvenmişti ve şimdide alarm halindeydiler. Omuz silkerken tebessüm etmekle yetindi.

Gün doğmak üzereyken Ginger mırıldanmaya başlamıştı. Leon tüm gece uyumamış Ginger ve Kyle'nin başında neredeyse nöbet tutmuştu. Ginger'ın sesini duyunca verandadan içeri girdi ve yanına gelerek başucunda eğildi. Ginger gözlerini hafifçe araladı. Mavi soluk renkte ki gözleri canlılık kazanmaya başlamış gibi görünüyordu.

İyi misin ? dedi Leon gülümsemeye çalışarak.

Ginger bakışlarını yavaşça ona doğru çevirdi. Acıyla yutkunurken kaşlarını çattığı sırada fısıltı ile "İyiyim.." dedi.

Leon-" Biraz daha dinlen ben sana sıcak bir şeyler getireyim." dedi ayağa kalkarken. Tam gitmek üzereydi ki Ginger  elini tuttu. Leon ona doğru döndü. Ginger kafası ile karşısında ki koltukta uyuyan Kyle'yi işaret ettiğinde Leon'da o yöne doğru baktı.  "Kardeşin.. O iyi mi?" diye sordu Ginger fısıltı sesin altında imalı bir tonlama ile.

Leon-" Balçık kusuyor.." derken derin bir iç çekti. Bakışları hala üzerindeydi. Solgun teni cam gibi parlıyordu.

Ginger-" Onu gördüm.. " dedi yutkunarak.

Leon tek kaşını kaldırırken ona baktı. "Ne gördün?" diye sordu.

Ginger-" Sana kendisini ısırman için rıza gösterdiğini gördüm. Karnımı deşen vampir beni yere düşürmek üzereyken.."

Leon kafasını salladı. Dişlerini belli belirsiz sıkıyordu. Hala Victor'dan bir dönüş alamamış olması canını ayrıca sıkıyordu. Ginger'a baktı. "Sana sıcak bir şeyler getireceğim." dedi ve cevap beklemeden yanından ayrıldı.

Leon içeride bir şeyler hazırlarken Kyle'nin bedeninde içten bir yenilenme yaşanıyordu. Kalbi kanı vücuduna hızlı şekilde pompalamaya başlamıştı. Avuç içleri sıcacıktı. Bedeninde bulunan iki yabancı zehir birbirilerine galip gelmek için arbede halindeydi.  Binlerce küçük iğne vücuduna aynı anda batırılmışçasına bir hisle  mücadele ederken göğsü aniden havaya kalktı. Gözleri kapalı halde yumruklarını sıktı. Göğsü inerken ani bir acı ile tekrardan yukarı kalktı. Başından ayak ucuna kadar  derin ve şiddetli bir acı girdi.

Ginger Kyle'de ki değişikliği fark ederek yattığı yerden kalktı ve yanına geldi. Yüzüne yansıyan endişeli hali korkunun çok daha ötesindeydi. Leon onu kaybedemezdi.. Gözleri üzerinde gezinirken  Kyle'nin vücudu hafif kasılmalar yaşamaya başladı. Şiddetli değildi daha çok karın ağrısında yaşanan  kıvranmalara benziyordu. Ginger korku ile yutkundu. Ona dokunmak istiyordu ama eli bir türlü gitmiyordu. Derin bir nefes aldı ve cesaretini topladı. Elini yavaşça yüzüne doğru götürmeye başlamıştı ki Kyle gözlerini aniden açtı. Ginger parlayan kırmızı gözleri gördüğünde korkuyla irkilerek geri çekildi. Az önce gördüğü şeyin gerçek olup olmadığını kısa bir süre idrak edemedi. Oda yaralanmıştı ve kurtların bu durumlarda yaşadıkları halüsinasyonlar meşhurdu.

Ayaklanmışsın ! dedi Archie sevinçli bir ses tınısıyla. 

Ginger korku içinde ona doğru döndü. 

Hey.. sorun ne ? Kabus görmüş gibisin! dedi Archie yanına gelerek. Ginger gözlerini Kyle'ye doğru çevirirken hala üzerinde ki şoku atmaya çalışıyordu. Archie de aynı şekilde ona baktı.

Archie-" Evet.. henüz durumunda değişiklik yok ama iyi olacak merak etme.!"

Ginger bakışlarını Archie'ye çevirdiğinde Archie'de ona baktı. Kızın hareketlerinde bir sersemlik vardı. Sanırım yaralanmanın etkisi diye düşündü. Bu sırada yanlarına Leon geldi. Garip sessizlik bozulurken Leon elinde ki bardağı masaya bıraktı.

Leon-" Neden ayaktasınız ?" diye sordu ikisine bakarak.

Archie cevap vermek üzereydi ki Ginger hızlıca araya girdi. " Kyle biraz mırıldandı ona bakmak için kalkmıştım ama sanırım şimdi iyi.."

Leon-" Sende oturmalısın.. Bunu senin için yaptım. İç iyi gelecektir."

Ginger kafasını salladı ve koltuğa oturarak masanın üzerine kendisi için bırakılmış içeceği alarak yudum yudum içmeye başladı.

Leon Kyle'nin yanına geldi ve anında değişikliği fark etti. Az önceki ten renginden eser yoktu. Şimdi canlılıktan parlıyor gibi görünen bir cildi vardı. Aklına gelen şeyle birlikte dehşete kapılırken eğildi ve hızlıca dudaklarını aralayarak dişlerine baktı. Ginger alttan alttan bakışlarını onlara dikerken Archie ne yaptığını anlayamamıştı.

Archie-" Dostum neler oluyor ?" dedi ama cevap alamadı. Leon hala Kyle'nin bedenini inceliyordu. Bunun yeterli gelmeyeceğinin farkındaydı. Bu yüzden ayağa kalktı. Kısa ve kestirme bir yol vardı. Her şeyi saniyeler içinde parçalayacak kadar sivri ve keskin pençelerini çıkarttı. Archie onu omzundan tuttu. "Sen ne yapıyorsun ?" dedi dehşete kapılmış bir sesle.

Leon ona baktı. "Sakin ol.. sadece bir şeyden emin olacağım.!" dedi ve Kyle'ye döndü. Tam kolunda minik bir kesik açmak üzereydi ki Kyle ani bir refleksle elini havada kaptı.

Kyle-" Aklından bile geçirme !"


AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin