Agatha ve Fever kasabanın hemen dışında derme çatma bir pansiyonda buluşmuşlardı. Agatha bir saat önceden gelerek onu beklemeye başlamıştı. Fever geldiğinde doğrudan kucağına atladı ve dudaklarını ateşli bir şekilde öpmeye başladı. Onu her geçen gün daha çok özlüyordu. İnce ince işleyen intikam planları son bulunca bir daha ayrılmalarına gerek kalmayacaktı.
Fever onu kalçalarından sıkıca kavradı ve yatağa uzandılar. Ateşli dokunmaların, şehvetli arzuların kabarıp boşaldığı tutku dolu anlar yaşanıp bittiğinde üzerlerini örten ince bir beyaz örtünün altındaydılar. Agatha süt gibi bacaklarını Fever'ın üzerine atarak kollarının arasına girmişti. Fever ise sevdiği kadının açıkta kalan çıplak omzunu aheste bir şekilde parmak uçlarıyla okşuyordu.
"Leon'dan nasıl intikam alacağını biliyorsun gerçekten." dedi Fever çatallı bir sesle. Yüzünde muzip bir gülümseme vardı.
Kardeşimi insan kanı ile beslendiği için katleden bir barbar o ! Bakalım mühürlüsü insan kanı ile beslendiğinde ona karşıda böyle cüretkar davranabilecek mi ?
Fever yatakta doğrulurken kaşlarını çattı. "Mühürlü mü?" diye sordu tekrardan duyduğu şeyden emin olmaya çalışarak.
Agatha gülümsedi. Örtüyü göğüslerine kadar çekerek doğruldu. "Neden ikisi avucumun içindeyken öldürmedim sanıyorsun ?! Gözlerinde gördüm.. ona mühürlenmiş.. O anda Victor'ın zehrinin Kyle'nin vücudunda olduğunu biliyordum. Kurt zehri ile durumu tetikledim. Bu oldukça geleneksel bir yöntem fakat eskiler bilir.."
"Tam bir şeytansın !" dedi Fever gözlerini parlatarak.. Peki ya onu öldürmezse..
Agatha imalı bir gülümseme ile ona baktı. "Öldürmeyecek evet.."
Ee o zaman neden onun vampir olmasını istedin ? dedi Fever. Aklı daha fazla karışmıştı.
Agatha-" Öldürmeyecek evet ama vahşi, insanlara saldıran birini yanında barındıramayacağı da kesin.. İnsan kanına alışan bir vampiri hayvan kanı tatmin etmez. Onu durduramayacağını biliyor.. İnsan kanına alışan bedeninin hayvan kanını reddedeceğini biliyor. Böylelikle sende Kyle'yi bana getireceksin. Buna kendisi razı olacak.. Bende onu bitmek tükenmek bilmeyen bir açlığa mahkum edeceğim. Leon'a öldürseydim daha iyi olurdu dedirteceğimden kuşkun olmasın !"
Fever-" Tüm bunlar bittiğinde artık saklanmamıza gerek kalmayacak.."
Agatha derin bir nefes alıp verdi. Sevdiği adamın dudaklarına dudaklarını sertçe bastırarak öptü ve geri çekildi. Gözlerinin içine bakarak konuşuyordu. -"En çok da bunun hayali ile yaşıyorum.."
****
Leon yıkılmıştı. Şüpheleri tüm kuşkuları doğruydu. Dalgın halde yürürken ismini duyduğunda kafasını kaldırıp ön verandada kendisini gergin ve bir o kadar heyecanla bekleyen Kyle'yi gördü. Yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi fakat hızlıca kayboldu. Adımlarını ona doğru atmaya başladı. Kyle ellerini ovuştururken gergin bir şekilde onun kendisine yaklaşmasını bekledi.
Leon karşısına dikildiğinde tek kaşını indirdi. "Bir sorun mu var ?"
"Evet bir sorun var ! " dedi Ginger aniden arkalarında belirerek. İkisi irkilerek verandaya bir adım atmış Ginger'a baktılar. Ginger kollarını göğsünde kavuştururken burnundan soluyordu.
Seni dinliyorum ! dedi Leon tek tek kelimelerin üzerine basarak.
Ginger-" İkiniz sürekli yalnız kalıyorsunuz.. Abi kardeş olduğunuzu bilmesem kesinlikle sizin eskiden bir geçmişiniz olduğunu düşünürdüm !" dedi yemi önlerine atarak. Daha fazla aptal yerine koyulmaya niyeti yoktu.
Leon derin bir nefes alıp Kyle'ye bakarken onun da gözlerini devirip yargılayıcı şekilde kendisine çevirdiğini gördü."Hadi açıkla.." dercesine bakıyordu gözleri. Bizi düşürdüğün durumdan sen sorumlusun der gibi hesap sorarcasına kırgın olmasının yanı sıra kızgındı bakışları..
Ginger sakin olur musun ? dedi Leon ellerini başının arasına alıp ovalayarak. Geçip sandalyelerden birine oturdu. Kafası kazan gibiydi.
Hayır.. Eğer benden bir şey saklıyorsanız bence açıklamak için tam zamanı ! diye bağırdı Ginger ikisine birden bakarak.
"Eh yeter be ! Evet Leon ile kardeş değiliz. Evet senden önce oldukça sağlam bir geçmişimiz vardı ve yine evet beni korumak için kardeşiymişim gibi davranmamı istedi. " diye içinden geçenleri haykırdı Kyle.
Ginger duydukları karşısında hafifçe geriye doğru sendelerken koltuklardan birisine tutunarak güç aldı. Gerçeği biliyordu evet ama bunu sesli bir şekilde duyuyor olmak tamamen farklıydı. Kalbine bir hançer darbesi almış gibi hissediyordu.
Mutfakta birbirlerine olan duygularını artık dizginleyemeyen Archie ve Edna tam öpüştükleri anlarda dışarda ki tartışmayı duyarak birbirlerini öpmeyi yarıda kestiler.
Archie" Sence" dedi dudaklarını öpüp geri çekilirken. Yanların gitmeli miyiz ?
Edna gülümsedi. "Onlar arkadaşımız. Baksak iyi olur. "
Archie mızmız bir çocuk gibi omuz silkti ve son kere dudaklarını öptü.
İkisi birlikte diğerlerinin yanına geldiler. Ortamın negatif enerjisi anında insanın yüzüne çarpıyordu. Archie bayılmak üzereymiş gibi duran Ginger'ı gördüğü anda Leon ve Kyle'ye bakarak "Neler oluyor ?" diye sordu.
Kyle-" Sadece gerçeklerle yüzleşti !" dedi ve daha fazla konuşmadan yanlarından ayrılarak hızlıca içeri girdi.
Ginger buğulu bakışlarını Leon'a dikerken o gözlerini kaçırıyordu. "Doğru mu duyduklarım ?" dedi sesi titrerken.
Leon ayağa kalktı. "Ben üzgünüm Ginger.."
Ginger ona tam tokat atmak üzereydi ki Leon elini havada yakalayarak sıktı ve onu kendisine çekti. Çatık kaşlarının altında kızgınca bakan gözleri gördüğünde Ginger yutkundu.
Leon-" Sana önceden kalbimin başkasına ait olduğunu söylemiştim.. Başkasının aklımdaki varlığını bile isteye kabul ettin bazı şeyleri. Kızabilirsin.. o kişinin Kyle olduğunu sakladığım için ama tokat.... işte bunu kabul etmem Ginger ! Bir daha sakın deneme !"
Elini nazikçe bıraktı Leon ve arkasına dönerek bir kaç adım attı. Ginger olduğu yerde ona döndü. "Bitti mi yani ?"
Leon hafifçe kafasını çevirirken ona bakmıyordu bile.. Sadece kafasını aşağı yukarı onu onaylarcasına salladı. "Ben ona mühürlendim Ginger.. Sanırım bitmesi gerek.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞI MÜHRÜ
WerewolfHerkes kalbinin derinliklerinde sırlar barındırır. Zamanla bunlarla yaşamayı öğrenir. Ufak tefek söylenen yalanlar bu sırları korumak içindir.. Peki Kyle ona söylenen yalanları öğrenebilecek miydi ? Yaşadığı ayrılık acısı pek çok soruyu beraberinde...