11- ZORLA GÜZELLİK

253 2 4
                                    

 Victor dilini dudaklarının etrafında  gezdirdi.  " Seni öldürmek istemezdim. Bu hikayede en masum sensin."

 Kyle kafasını yerden kaldırıp bitkin bir halde ona baktı. Yorgunluktan göz kapakları ağırlaşmıştı. Victor usulca yanına yaklaşıp dizlerinin üzerine çöktü. Kyle ona karşı koyacak konumda değildi. Öyle olsa bile duydukları kalbine hançer gibi saplanmıştı. Canını daha fazla ne yakabilirdi ki?  

Victor önüne düşen saçlarını ondan beklenmedik bir nezaketle geriye doğru atarak boynunu açığa çıkardı. Son bir kere yüzüne baktı. Koyu renkte, ağlamaktan kızarmış iri gözlere derin derin baktı. Neden bilinmez o an bunu Kyle' nin de istediğini hissetti. Sivri dişlerini boynuna doğru hızlı ve sert bir şekilde geçirdiğinde Kyle' nin gözleri sonuna kadar açıldı ve çehresi yukarı doğru kalktı.

İlk hissettiği şey kesinlikle şiddetli bir acıydı ama sonrasında bundan keyif almaya başladığını fark etti. Acı git gide yerini soluksuz bir şehvete bırakıyordu. Kyle dizlerinin bağının çözüldüğünü hissedebiliyordu. Sanki bulutların üstünde uçuyor gibiydi. Bir kuş kadar hafiflemişti.  Gözlerini hafifçe araladı. Zevkten kesinlikle başı dönüyordu. 

 Victor hızlıca kendisini duvarın kenarına attı. Nefes nefeseydi.. Daha fazla devam edemezdi. Yoksa onu öldürebilirdi. Aslında istediği zaten bu değil miydi? Her şey nasıl kontrolünden çıkmıştı? Kesinlikle aklında ki bu değildi.  Daha bu sabah onu öldüreceğinden adı kadar emindi. Onu öldürmek Leon' u yıkardı evet ama ya onu kendisine esir etmek nasıl bir şeye neden olurdu? İşte bu durum yıkımdan ziyade uzunca bir süre acı verirdi. Belki de onu dönüştürmeliydi..

****

"Kesinlikle ormanın batısında değiller." dedi Edna etrafına bakınmaya devam ederken.

Archie-"Katılıyorum. Fever' ı arayacağım. Bakalım bir şey bulabilmişler mi?"

Fever cebinde titreşen telefonu hızlıca çıkarttı. Ekranda Archie' nin ismini gördü. İkinci çalışta telefona cevap verdi. Archie' nin sesinden henüz bir şey bulamadıklarını anlamıştı. 

Ben ve Ginger  hala etrafa bakıyoruz. Burada dört tane yer altı sığınağı var bu inanılmaz!      diye yanıt verdi Fever.

Archie- " Sesinden o sığınaklardan bir şey çıkmadığını anlıyorum."

Fever-" Haklısın dostum. Ormanda değillerse neredeler?  dedi boğuk bir sesle. Bir yandan düşünüyordu.

Archie cevap vermeden hemen önce birkaç saniye düşündü. " Victor bir gezgin. Doğası gereği sabit kalamıyor. Aidiyetlik duygusundan yoksun. Terk edilmiş yerlerde yaşamayı seviyordu hatırlamıyor musun?!" dediği anda büyük bir aydınlanma yaşadı. Telefonun ucundaki Fever'a hızlıca gitmem gerek seni sonra arayacağım dedikten hemen sonra telefonu kapatarak Leon' u aradı.

Edna meraklı gözlerle arkadaşına bakarken fısıltıyla "ne oldu ?" dedi. Archie ona bekle işareti yaparken telefonun açılmasını bekliyordu.

Leon ise bu sırada Kyle' nin kokusunu takip etmeyi başarabilmişti.  Aslında arkadaşlarına söylemediği şey bu işi kendi başına halletmek istemesiydi. Koku onu ağaçların arasına gizlenmiş, terk edilmiş metruk bir yapının önüne kadar getirmişti. Daha önceden bu yer bir plastik şirketinin deposu olarak kullanılıyordu. Şimdilerde ise terk edilmişti. Victor' ın böyle bir misilleme yapacağını içten içe biliyordu. Sevgilisini nerede parçaladığı düşünülürse ince bir göndermeydi.

Hiç tereddüt etmeden demir kapının önüne geldi. Eğer Kyle' ye en ufak bir şey yaptıysa keskin pençeleri ve sivri dişlerine hesap vermek zorunda kalacaktı. Gökyüzünde ona gülümsermiş gibi görünen mavi aya son bir kere baktı.. Kapının metal sürgüsünü çekerek içeri girdi. Etraf zifiri karanlıktı. Bu yüzden kurt görüşünü kullanmaya karar verdi. Gözlerini kapatıp açtığında gecenin karanlığında kırmızı renkte parlıyorlardı. Yeniden sakince etrafına bakınmaya başladı. O sırada bir kaç metre ilerisinde yerde hareketsizce yatan birini fark etti. Aldığı keskin koku onun Kyle olduğunu kulağına fısıldarken ona doğru emin adımlarla yürümeye başladı. 

Yürürken diğer yandan etrafına bakmaya devam ediyordu. Görünürde Victor' dan bir iz yoktu. Kyle' ye doğru yaklaştığında güçlü bir uluma sesi işitti. Hızlıca arkasına döndü. Bu Archie' nin ulumasıydı. Yeniden önüne döndü ve Kyle' nin buz gibi olmuş bedenini yerden kaldırarak kucağına aldı. Oradan çıktığı anda güçlü bir uluma ile diğerlerine yerini belli etti.

O esnada Kyle' yi hızlıca ormanın toprak zeminine bıraktı. Çünkü içerde aynı zamanda vanilya kokusunun yanında kan kokusu da almıştı. Saçlarını geriye doğru savurduğunda boynunun sağ tarafında iki küçük kanlı diş izini gördü. Isırığın etrafı alacalı bir şekilde morarmıştı.

Leon onu bulmuşsun ! dedi Archie nefes nefese konuşurken. Hemen arkasından Ginger, Edna ve Fever da gelmişti. Edna ileri doğru atılarak Leon' un yanında diz çöktü. Kyle' nin boynundaki izi gördüğünde " Isırılmış" diye tısladı. 

Leon öfkeli bakışlarını Edna' ya çevirdi. Daha da kötü. "Ya esir etmek istedi ya da ondan beslendi!"

AY IŞIĞI MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin