Chapter 22

20 8 1
                                    


අද තමා ඇදුම් බලන්න යන දවස...සෝල් වල තියෙන හොදම ශොපින් මෝල් එකේ වෙඩින් කස්ටියුම් සෙක්ශන් එකට තමා එයාලා ගියේ...

🐰මේ මේකෙන් අපිට එකක් හොයාගන්න පුළුවන් වෙයිද..

🐯මොකෝ බැරි බබා...

🐰නෑ හියුන් බලන්නකෝ මේකේ තියෙන ඇදුම් ගොඩ .. ඉතින් කොහොමද අනේ හිතහදාගෙන එකක් තෝර ගන්නේ.....

🐯අනේ මගෙ පිස්සු පැටියා... එන්න එන්න .....

🐴ඉස්සෙල්ලම ගෲම්ගේ එක තෝරමුද.. නැත්තන් අපේ මහ එකා මෙතනින් ඉක්මනට දුවන්න හදයි...

🐹ඔව් ඔව් ... මේ මිනිහට හිටපු ගමන් අමුතු තක්කුවක් එනවනේ ඒක නිසා තෝරලා ඉමු...

👩‍💼සර්ලා මොනවද බැලුවේ...

🐰 හොද පෝක් තියෙනවද කියලා...

👩‍💼ආහ්....

🐹කුකී...😠

🐰ඉතින් ඇත්තනේ හියුන් මෙතනට එන්නෙ ඇදුම් බලන්න මිසක් කෑම ගන්න නෙවෙයි නේ...

🐯😅😅ඇත්ත හැබැයි ...

🐰දැක්කද මගේ කොටිපැටියට විතරයි මාව තේරෙන්නෙ .🥰🥰

🐯අපිට ඕනි ගෲම්ටයි බ්‍රයිඩ්‍ටයි හරියන විදියට බ්ලැක් ඇන්ඩ් වයිට් කලර් වලින්..

👩‍💼ඕකේ සර් එන්න මේ පැත්තෙන්..... මෙතන තියනවා ලේටස්ම ඩිසයින් වලින් ආව බ්ලැක් කලර් කිට් සෙට්..සර්ලට ෆිටෝන් කරලම කැමති එකක් සිලෙක්ට් කරගන්න පුළුවන් ...

🐯එහෙනම් හියුන් යන්න අපි මෙතන වාඩි වෙලා බලන් ඉන්නම්....

🐨හ්ම්ම්ම්...

නම්ජූන් දැන් අදින්නේ අට වෙනි ඇදුම... මෙච්චර වෙලා ඇදපු ඒවගේ මොකක්හරි ඇදයක් කවුරුහරි කියලා ඒවා ඔක්කොම මාරු කරන්න වුන නිසා නම්ජූන් ඉන්නෙ දැන් ඇදුම් එපා කියන මට්ටමේ ....

🐯ඕක හරියන්නෙ නෑ හියුන් නිකන් සාරිගප්පියෙක් වගේ...වෙන එකක්...
Next
🐹ජූන් ඒක නිකන් ඔයා ඔෆිස් අදින එක වගේ...
Next

🐨මේ අන්තිම පාර ආය නම් බෑ...

🐰කෝ ඒක බලමු .....අපෝ ඒක කලින් එක වගේමනේ...

🐴මන් කියන්නේ අර හයවෙනියටයි හත් වෙනියටයි ඇන්ද ඒවා ටිකක් හොදයි කියලා

 See You Again Where stories live. Discover now