ඔන්න ටික දවසකට පස්සේ මන් ආවා.. තරහා නෑනේ අප්ඩේට් පරක්කු නිසා..
එහෙනම් වැඩි කතා ඕනි නෑ අපි යමු කතාවට....ජින් නම්ජූන් කපල් එකේ හනිමූන් වීක් එක ඉක්මනට වගේම ආදරණීයව ගෙවිලා ගියත් ටේට නම් වැඩ වල අඩුවක් තිබ්බෙ නෑ.. එක පැත්තකින් එයාගේ ෆයිනල්ස් වලට කලින් තියෙන එක්සෑම් එක වෙද්දි අනික් පැත්තෙන් එයාව සව්ත් කොරියන් රේසින් බයික් කම්පිටිශන් එකට සිලෙක්ට් වෙලා තිබ්බා...ඒක නිසා ටේහියුන්ට තිබ්බේ එසේ මෙසේ වැඩ ගොඩක් නෙවෙයි..ඒත් ඉතින් එයා එයාගේ වැඩකොටස මග අරින්නේ නැතුව අකුරටම කරන්න වගබලාගත්තා....මේ වෙනකොට හොබීලගේ එක්සෑම් ඉවර නිසා එයා ජන්ග්කූක්ට උගන්නන්න අරන් තිබ්බා..
අද ටේහියුන්ගේ එක්සෑම් එකේ අන්තිම දවස
After exam .....
🐱හම්මෝ බන් නිවන් ගියා වගේ....
🐯එකකින් නම් නිදහස් වුනා.. දැන් අනික් ඒවා බලන්න වෙයි නේ..
🦝හප්පා.....අද ඉදන් මාත් බිලාල වංශෙට යනවා දවස් දෙක්කට....... නිදිමතයි යකො......
🐯මටත් නිදිමතයි....ඒත් අද කුකී එක්ක එලියට යන්න ප්රොමිස් වුනා බන්..... මේ වැඩ එක්ක එයාව සෑහෙන්න මග ඇරුනා.අනික අද හියුන්ලා ආයෙම සෝල් එනවා....
🐱ආහ්... ඒකත් එහෙමද....ගෙදර පාටි දාන්නේ නෑනෙ..
🐯නෑ බන් මොන පිස්සුද ......වෙඩිම කරලා ආයේ මොන පාටිද.. හරිනම් ඌ මට දෙන්න ඕනි...මේ මන් යන්නම්.....නැත්තන් අරයව පුපුරලා යයි....
🦝හුම් හුම්.....මන් නිදියගන්නවා......
🐱ගෙදර ගිහින් නිදාගනිම් යකෝ...
ඒ දෙන්නා ගෙදර යනකොට ටේහියුන් ජන්ග්කූක් එක්ක ඇවිදින්න ගියා....
🐰හියුන්.......
🐯ම්ම්ම්......
🐰ඔයාට මහන්සිද.....
🐯අනේ නෑ කූ ......ඔයා ලග ඉන්නකොට නම් කොහොමත් මහන්සියක් දැනෙන්නේ නෑ...
🐰ඔයා රෙස්ට් කරන්න හියුන්.... ඔයා මහන්සි වෙනවා වැඩී, අපේ හියුනුත් කිව්වා ඔයා මහන්සි වෙනවා වැඩි කියලා...
🐯එහෙම නැතුව බෑනේ කූකි...තියෙන වැඩ ඔක්කොම කොහොම හරි කරන්න ඕනි නේ..අනික පාඩම් කරන ඒවා වෙනකාටවත් කරන්න බෑනේ.. ෆයිනල්ස් වලට තව මාසයයි ඒක නිසා ඉතින් කොහොමත් පාඩම් කරන්න ඕනි.. අනික් එක බයික් රේස් එකටත් මන්මනේ ප්රැක්ටිස් කරන්න ඕනි..
YOU ARE READING
See You Again
FanficBts ff sinhala Funny &Sad #Taekook # Yunmin # Jakhope #Namjin happy ending smut warning 🔞