Chapter 36

27 9 5
                                    

ඔන්න අදත් ආවා.....  අද කතාවට යන්න කලියෙන්   Angel_Yamasakura  අක්කට තෑන්ක්ස් කරනවා ...❤️❤️අක්කිට දුන්න චූටි රික්වෙස්ට් එකට අක්කි මගේ කතාව ගැන කියලා තිබ්බා.... ඉතින්  ඒකෙන් මට තව රීඩර් බබාලා හම්බුනා.. ආයෙමත් තෑන්ක්ස් අක්කියෝ...ඔන්න ලිලීස් ලා එයාගේ කතා ඔක්කොමත් කියවන්න ඕනි හොදේ.....  ම්ම්ම් ඉතුරුවා පස්සේ..  යමු යමු දැන් අද කතාවට......

............................

@bogams place

🐹කොහෙද මිනිහෝ මේ... මොනාද තමුසේ කරන්නේ....

🦋යාඅ......කට වහගෙන හිටහන්කෝ.. පුදුම කියවිල්ලක්නේ යකෝ මේක.... මං මේ ඇත්තටම අහන්නේ නම්ජුන් උබ කොහොමද මේ මිනිහා එක්ක ඉන්නෙ..

🐹 ඔහේට ඒවා වැඩක් නෑනේ... මේ විකාර නාඩගම නවත්තපන්....අනික මේ ගැට ටික ලිහපිය.. තෝ දන්නෙ නැද්ද මං කවුද කියලා මං වර්ල්ඩ් වයිඩ් හැන්ඩ්සම් යකෝව්.......

🦋ආආආඅශ්...... මගේ ප්‍රෙශර් නග්ගන්න එපා...

🐥අයිගෝ...... අපිව උස්සන් ආව හේතුව කියනවා කවුරුහරී..... මොන ඇටිකෙහෙල් ඇවරියක්ද මේ....

🦋පොඩ්ඩක් ඉන්නකෝ බලාගෙන කට්ටියට එකටම ටේහියුන් ගාවට යන්න පුළුවන් ...... ඔක්කොලාම සාමදානයෙන් සැතපෙයි.....

👾ඔන්න එහෙනම් අප්පලා පුතාලා ඔක්කොම එකට නිවන් යන්න යන්නෙ....

🐨අප්පා....

🧔ජූන්  .....හොසාක්..... ජින්ජු මොකක්ද මේ කරන්නේ.....

👾ඔහොම ඉන්නකෝ අපේ මහත්තයා.....  ඔයාටත් ඕනි වුනානේ ඔයාගේ කලින් වයිෆ් ගෙන් සමාව ගන්න එහෙම... මං මේ ඔයාව ඒ ගමනට යවන්න හදන්නේ.. අනික ඔයාට ඕනි නේ පොඩිම පුතාව හම්බෙන්න....... ඉතිං මායි බෝගමුයි හිතුවා ඔයාලා ඔක්කොලාව එකටම යවන්න.........

🦋බලන්න අප්පා... අපි කොයිතරම් හොදද කියලා... අපි ඔයාට කොච්චර ආදරේද... ඉතින් ඔයාට තියෙන්නේ ප්‍රොපටිස් ටික අපිට දෙන්න නෙවෙයිද......

🐰ඒයී කට්ට කයිරාටික  කුඩම්මා.. ඔහේ ආයේ පාරක් ඉපදුනාද ආ.... දැන්නේ මන් ඔහේව අදුරගත්තේ...  දේපල ලියාගන්න... ඒවා ඉතිම් හදේ තමා....

👾අනේ......කුකී..... ඔයා හරී ඉක්මනට ලොකු වෙලානේ..

🐰ඔයත් ඉක්මනට වයසට ගිහින්නේ...

 See You Again Where stories live. Discover now