Chapter 35

36 7 4
                                    


කලිම් චැපියේ ෆොටෝස් අප්ලෝඩ් වෙලා නෑ බබාලා.... ඒ ටික අප්ලෝඩ් වෙන්නෙම නෑ.. මොකක් හරි වෙලා වගේ......

පස්සේ හරි දාන්නම් හොදේ.......

ඔන්න ඉතින් එදා කට්ටිය සතුට සමරලා හරි සතුටින් විසර ගියා....
ඒත් දැන් ටේ ඉන්නේ ඊලගට කරන්න ඕනි වැඩ එක්ක... ෆයිනල් එක්සෑම් එකත් ඉවර වුනා. කාලේ අපි හිතුවට වඩා වේගෙන් ඉස්සරහට යනවා.......

Tv news :
👩‍💼 මෙන්න දැන් ලැබුන විශේෂ පුවතක්.... සෝල් සූවොන් ප්‍රදේශයේ ගමන් ගත් සුඛෝපභෝගි මෝටර් රථයක් හදිසියේම පුපුරා යමින් එහි ගමන් ගත් රියදුරා ජීවිතක්ෂයට පත්ව ඇත. මෙලෙස මියගොස් සිටින්නේ ප්‍රසිද්ධ ව්‍යාපාරික කිම් නම්ජූන්ගේ බාලම සහෝදරයා වන කිම් ටේහියුන්වන බවයි වාර්තා වනුයේ.....
නැවතත් එම පුවත.........

.................................................

🐰මොකක්ද..........

🐨ජිනී.....ඒ ටේ නෙවෙයි නේද.......

ඔව් මුලු කිම් මැන්ශන් එකම ඒ නිව්ස් එකෙන් දෙදරලා ගියා... එයාලගේ පොඩි හුරතලේ. ඒ ආදරේ..එයා ගැන නිව්ස් එකට කිව්ව කතාව..... මේ ඔක්කොම එකපාට්ට්ම වැටිච්ච හෙනයක් වගේ වුනා....

කුස්සියේ ඉදන් එයාගේ ප්‍රියතම බීම එක බිබී ආව ජන්ග්කූක්ට ඒක වැටෙනව වත් දැනුනේ නෑ.. ටීවි එක ඉස්සරහට වෙලා.නිව්ස් බලන්න ඉදගත්ත නම්ජූන්.... ටිවී එක දිහාම බලන් ඉන්නවා.. කාටවත් පියවි ලෝකෙට එන්න සිහියක් නෑ...

මොකක්ද මේ වෙන්න යන්නේ... ඒ කියන්නේ ටේ අපි හැමෝටම හොරෙන් යන්න ගියාද.......








හරි ලමයි ටේ මැරුනා කතාව ඉවරයි.......🙂🙂🙂🙂































නෑ නෑ......එහෙම ඉවර නෑ.........

🐨ජිනි අපියන්න ඕනි මගේ මල්ලී ජිනි......😭😭😭

🐰හි...යු...න්............🥺

ජන්ග්කූක් ෆේන්ට් වුනා.....

🐹කුකී....ප්ලීස් නැගිටින්න.....😭😭
ජූන් වතුර එක දෙන්න......

🐨🐹කුකී නැගිටින්න .... ඉක්මනට....ප්ලීස්.....😭😭

🐰හි.....යු.න්...... අපි යමු....... එයාව බලන්න යමූ......😭😭

🐨ඔව් අපි යමු... ඒ ටේ වෙන්න එපා කියලා මං හිතනවා.....

 See You Again Where stories live. Discover now