ඔන්න ආවා අදත් කතාව අරගෙන ...... කට්ටිය කතාව කියවන්නේ නැද්ද..... වෝට් එහෙම නෑනේ ලමයි ... ම්ම්ම්...... මට ඇඩෙන්න වගේ 🥺 මාව අඩවන්නේ නැතුව දාන් යන්න ඉතිම්......
හරි එහෙනම් අදත් වැඩි කතා ඕනි නෑ...... කතාවට් යමු.....After few days
@Racing bike competition
🔊වසරක් පාසා අඛණ්ඩව පවත්වනු ලබන කොරියානු අන්තර් විශ්ව විද්යාල රේසින් බයික් සීගල් තරගාවලිය සදහා සහභාගි වුණ සියලුම දෙනාව ඉතාමත් ගෞරවයෙන් පිලිගනු ලබනවා... අද දින තරග වැදීම සදහා සෝල් නැෂනල් විශ්ව විද්යාලය, යොන්හයි උසස් විද්යාලය, හන්කුක් විශ්ව විද්යාලය,කියුන්ග් හී විශ්ව විද්යාලය වගේම සේජොන් විශ්ව විද්යාලයේ තරග කරුවනුත් සහභාගි වෙනවා....
තරග විස්තර ; වට හතරක තරගයක් තියනවා.. ඒ වගේම බාධක ස්ථානයක් මේ ට්රැක් එකේ තියනවා.. වැලි සහිත ප්රදේශය එම බාධක ස්ථානය වන අතරම තරගයේ අවසන් අදියරට ආසන්නයේම පවතින ස්ථානයත් වෙනවා.....
අපි දැන් අපගේ තරගකරුවන් හදුනාගනිමු....
සෝල් නැශනල් හි..... 📯📯 කිම් ටේහියුන්..
යොන්හයි විද්යාලයේ ...📯📯 සොන්ග් බියොම්
හන්කූක් හී...📯📯 ලී ආ සූක්
කියුන්ග් හී විද්යාලයේ ...📯📯 පාර්ක් හියුන්ග් ශික්
අවසාන වශයෙන් සේජොන් විද්යාලයේ..📯📯
ජි චැන් වූක්.....මේ තරගකරුවන් තව සුලු මොහොතකින් ඔබ සියලුම දෙනා ඉදිරියේ තරග කරනවා ඇත... අපගේ සහය සදහා කොරියානු පොලිස් සේවාවත්, හදිසි ගිනි නිවීමේ ඒකකයත්, හදිසි ප්රතිකාර සේවයත් සම්බන්ධව සිටින බව මතක් කල යුතුමයි.......
🐰 අම්මේ මේ ලොකු....😯 හියුන්ගී.... ඔයා බය නැතුව තරග කරන්න හොදද.....🤗🤗
🐯ඔයා ඉන්නකම් මන් ජින් හියුන්ටවත් බය නෑනේ බබෝ....
🐶මූ බලහන්කෝ මෙතන ඇවිල්ලත් දරු සුරතල් නේ....
🦒එහෙම තමා තමන්ගේ මනුස්සයා මෙච්චර ලොකු කම්පිටිශන් එක්කට යද්දි ... ඔහේට ඕවා තේරෙන්නෙ නෑ...
🦝ටේයා ඔක්කොම රෙඩි ......අපෙ වුන් ඉන්නවා හැමතැනම බය වෙන්න දෙයක් ඇත්තෙම නෑ..
🐱එහෙම බයක් හිතුනොත් තද කරලා ඇස් වහගෙන මාව මතක් කරගන්න....😉
🐥 ඒ අහවල් එක්කටද ඔහේව මතක් කරගන්නේ....
YOU ARE READING
See You Again
FanfictionBts ff sinhala Funny &Sad #Taekook # Yunmin # Jakhope #Namjin happy ending smut warning 🔞