Rozdział 6

12 7 0
                                    

Kiedyś....

Po kolacji rodzina usiadła razem w salonie i oglądała film. Ania i Maria przytuliły się do rodziców i zasnęły w ich ramionach.

To był idealny dzień z życia rodziny. Dzień pełen miłości, radości i szczęścia.

Rodzina Ani i Marii była bardzo szczęśliwa. Każdy dzień był dla nich pełen miłości, śmiechu i przygód.

Dziewczynki rosły i zmieniały się, ale ich więź z rodzicami pozostała tak samo silna. Byli dla siebie największym wsparciem i radością.

Pewnego dnia, gdy Ania i Maria były już nastolatkami, ich rodzice postanowili zabrać je na wakacje do ciepłych krajów. Dziewczynki były zachwycone!

Pojechali do słonecznej Hiszpanii, gdzie spędzili dwa tygodnie na plaży, zwiedzając zabytki i poznając hiszpańską kulturę.

Ania i Maria pływały w morzu, budowały zamki z piasku i zbierały muszelki. Zwiedziły także słynną katedrę Sagrada Família w Barcelonie i podziwiały dzieła Gaudiego w Parku Güell.

Wieczorami rodzina razem spacerowała po plaży, słuchając szumu fal i patrząc na gwiazdy. Był to magiczny czas, który na zawsze pozostał w ich pamięci.

Po powrocie do domu Ania i Maria opowiadały wszystkim o swoich wakacjach. Wspominały piękne plaże, pyszne jedzenie i wspaniałe zabytki.

Ale najbardziej ze wszystkiego cieszyły się z tego, że mogły spędzić ten czas razem z rodzicami. Była to niezapomniana przygoda, która jeszcze bardziej wzmocniła ich rodzinną więź.

Rodzina Ani i Marii była bardzo szczęśliwa. Każdy dzień był dla nich pełen miłości, śmiechu i przygód.

Dziewczynki spędzały całe dnie na plaży, pływając w morzu, budując zamki z piasku i zbierając muszelki. Zwiedziły także słynną katedrę Sagrada Família w Barcelonie i podziwiały dzieła Gaudiego w Parku Güell.

Wieczorami rodzina razem spacerowała po plaży, słuchając szumu fal i patrząc na gwiazdy. Rozmawiali, śmiali się i cieszyli swoim towarzystwem.

Pewnego wieczoru, gdy siedzieli na plaży, Ania zapytała rodziców, jak się poznali.

Mama Ani i Marii uśmiechnęła się i opowiedziała im historię swojego spotkania z tatą dziewczynek.

Siostry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz