- Poznaliśmy się na studiach - powiedziała. - Byłam na pierwszym roku, a twój tata był na trzecim. Spotkaliśmy się na imprezie u wspólnych znajomych.
- Od razu wpadliśmy sobie w oko - dodał tata dziewczynek. - Twoja mama była najpiękniejszą dziewczyną na imprezie.
- A twój tata był najprzystojniejszym chłopakiem - powiedziała mama dziewczynek. - Od razu wiedziałam, że jest moim księciem z bajki.
Ania i Maria słuchały z uwagą historii swoich rodziców. Były zachwycone, że mają tak wspaniałych i kochających się rodziców.
Po powrocie do domu Ania i Maria opowiadały wszystkim o swoich wakacjach. Wspominały piękne plaże, pyszne jedzenie i wspaniałe zabytki.
Ale najbardziej ze wszystkiego cieszyły się z tego, że mogły spędzić ten czas razem z rodzicami. Była to niezapomniana przygoda, która jeszcze bardziej wzmocniła ich rodzinną więź.
Po powrocie z wakacji Ania i Maria wróciły do swojej codziennej rutyny. Chodziły do szkoły, odrabiały lekcje i spędzały czas z przyjaciółmi.
Ale wspomnienia z wakacji pozostały w ich sercach. Często opowiadały o nich swoim koleżankom i kolegom, pokazując zdjęcia i dzieląc się swoimi przeżyciami.
Pewnego dnia, gdy Ania i Maria wracały ze szkoły, spotkały grupę swoich znajomych. Zaczęli rozmawiać o planach na weekend.
- Może pójdziemy do kina? - zaproponowała jedna z koleżanek.
- Albo na basen? - zaproponowała inna.
Ania i Maria spojrzały na siebie i uśmiechnęły się.
- A może zorganizujemy wieczór filmowy u nas w domu? - zaproponowała Ania. - Mamy dużo filmów i możemy zamówić pizzę.
Ich znajomi byli zachwyceni pomysłem. Umówili się, że przyjdą do Ani i Marii w sobotni wieczór.
W sobotę Ania i Maria przygotowały wszystko na przyjęcie gości. Ustawiły wygodne poduszki na podłodze, przygotowały popcorn i napoje.
Gdy ich znajomi zaczęli przychodzić, Ania i Maria włączyły film i wszyscy wygodnie się rozsiedli.
Oglądali filmy, śmiali się i rozmawiali do późnych godzin nocnych. To był wspaniały wieczór, który jeszcze bardziej umocnił więź między Anią, Marią i ich przyjaciółmi.
Pożegnali się późno w nocy, obiecując sobie, że wkrótce znowu się spotkają. Ania i Maria poszły spać, czując się szczęśliwe i spełnione. Były wdzięczne za wspaniałą rodzinę i przyjaciół, których miały.
Następnego dnia obudziły się wypoczęte i pełne energii. Zjadły śniadanie z rodzicami, a potem poszły do szkoły.
W szkole Ania i Maria spotkały się ze swoimi przyjaciółmi. Ich przyjaciele byli zachwyceni i obiecali, że wkrótce znowu się spotkają.
Po szkole Ania i Maria poszły na trening tańca. Ania ciężko pracowała nad swoimi piruetami i fouetté. Maria z kolei ćwiczyła swój głos, śpiewając gamy i ćwicząc różne techniki wokalne.
CZYTASZ
Siostry
RandomDwie siostry, Anna i Maria, żyją w małym miasteczku. Są bardzo różne: Anna jest odważna i niezależna, podczas gdy Maria jest nieśmiała i wrażliwa. Ich życie zmienia się, gdy poznają tajemniczego mężczyznę, Tomasza. Tomasz twierdzi, że jest ich zagin...