Pewnego dnia Ania i Maria siedziały w parku i rozmawiały o swoich marzeniach.
Ania, czy naprawdę myślisz, że możesz zostać zawodową tancerką?- zapytała Maria.
Tak, Maria, naprawdę wierzę w siebie- odpowiedziała Ania. "Będę ciężko pracować i nigdy się nie poddam.
Ja też wierzę w ciebie, Ania- powiedziała Maria. Jesteś niesamowitą tancerką.
Dziękuję, Maria - powiedziała Ania. A ty, naprawdę chcesz zostać piosenkarką?
Tak, Ania, to moje największe marzenie - odpowiedziała Maria.
Chcę śpiewać i występować na największych scenach świata.Wiem, że ci się uda, Maria - powiedziała Ania. Masz piękny głos.
Dziękuję, Ania - powiedziała Maria. Wzajemnie się wspieramy i razem osiągniemy nasze marzenia.
Ania i Maria uśmiechnęły się do siebie i objęły się. Wiedziały, że mają przed sobą długą i trudną drogę, ale były gotowe ciężko pracować i nigdy się nie poddawać.
Kilka lat później...
Ania i Maria siedziały w garderobie przed swoim pierwszym wspólnym występem na dużej scenie.
Jestem taka zdenerwowana - powiedziała Ania.
Ja też - odpowiedziała Maria. Ale wiem, że damy radę.
Tak, damy radę - powiedziała Ania. Jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami i razem osiągniemy nasze marzenia.
Ania i Maria wzięły głęboki wdech i wyszły na scenę. Występ był ogromnym sukcesem, a dziewczyny otrzymały wiele pochwał i gratulacji.
Po występie Ania i Maria spojrzały na siebie i uśmiechnęły się.
Zrobiłyśmy to, Maria - powiedziała Ania.
Tak, Ania, zrobiłyśmy to - odpowiedziała Maria. Jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami i razem osiągnęliśmy nasze marzenia.
Ania i Maria, dwie siostry przyjaciółki, od najmłodszych lat marzyły o karierze artystycznej. Ania pragnęła zostać zawodową tancerką, a Maria piosenkarką.
Dziewczęta wspierały się nawzajem i ciężko pracowały, aby osiągnąć swoje cele. Dzięki talentowi, determinacji i wsparciu rodziny i przyjaciół, Ania i Maria stopniowo realizowały swoje marzenia.
Pewnego dnia nadarzyła się okazja do wspólnego występu na dużej scenie. Występ okazał się ogromnym sukcesem, przynosząc dziewczętom wiele pochwał i gratulacji.
CZYTASZ
Siostry
RandomDwie siostry, Anna i Maria, żyją w małym miasteczku. Są bardzo różne: Anna jest odważna i niezależna, podczas gdy Maria jest nieśmiała i wrażliwa. Ich życie zmienia się, gdy poznają tajemniczego mężczyznę, Tomasza. Tomasz twierdzi, że jest ich zagin...