Maria i Grzegorz tańczyli i bawili się do późnych godzin nocnych. Przyjęcie weselne było wspaniałym wydarzeniem, które na zawsze pozostanie w ich pamięci.
Maria:
To był najpiękniejszy dzień w moim życiu.
Grzegorz:
Mój również. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.
Młoda para opuściła przyjęcie weselne w towarzystwie swoich gości, którzy życzyli im wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Maria i Grzegorz udali się do swojego nowego domu, gdzie rozpoczęli nowy rozdział w swoim życiu.
Mijały miesiące, a Maria i Grzegorz cieszyli się swoim nowym życiem jako małżeństwo. Maria zaszła w ciążę i oboje byli bardzo podekscytowani powitaniem swojego pierwszego dziecka na świecie.
Maria:
Grzegorz, czuję się już gotowa.
Grzegorz:
Jesteś już gotowa, skarbie?
Maria:
Tak, jestem gotowa.
Grzegorz:
To chodźmy.
Maria i Grzegorz wyszli z domu i udali się do samochodu. Grzegorz otworzył drzwi dla Marii i pomógł jej wsiąść. Następnie wsiadł za kierownicę i odjechał.
Po kilku minutach jazdy dotarli do szpitala. Maria wzięła głęboki oddech i wysiadła z samochodu. Grzegorz objął ją ramieniem i razem weszli do środka.
Maria:
Jestem trochę zdenerwowana.
Grzegorz:
Nie martw się, wszystko będzie dobrze. Jestem przy tobie.
Narrator:
Maria i Grzegorz udali się na oddział położniczy. Położna przywitała ich z uśmiechem i zaprowadziła do sali porodowej.
Położna:
Proszę się położyć na łóżku, a ja sprawdzę, jak się Pani czuje.
Maria położyła się na łóżku, a położna przystąpiła do badania.
Położna:
Wszystko jest w porządku. Rozwarcie wynosi 4 centymetry.
Maria:
To już 4 centymetry?
Położna:
Tak, postępy są dobre.
Grzegorz:
Czy mogę zostać przy żonie podczas porodu?
Położna:
Oczywiście.
Grzegorz usiadł obok Marii i trzymał ją za rękę. Położna przygotowała ją do porodu i założyła jej wenflon.
Maria:
Zaczynają się skurcze.
Grzegorz:
Oddychaj głęboko, skarbie. Wszystko będzie dobrze.
Maria:
Boli.
Grzegorz:
Wiem, ale już niedługo będzie po wszystkim.
Położna:
Proszę wziąć głęboki oddech i przeć.
Maria wzięła głęboki oddech i zaczęła przeć. Grzegorz trzymał ją za rękę i wspierał ją. Po kilku minutach urodziło się dziecko.
Położna:
To dziewczynka.
Maria:
Ojej, jest taka piękna.
Grzegorz:
Gratuluję, skarbie. Jesteśmy rodzicami.
Maria i Grzegorz wzięli swoją córeczkę na ręce i przytulili ją do siebie. Byli najszczęśliwszymi ludźmi na świecie.
CZYTASZ
Siostry
RandomDwie siostry, Anna i Maria, żyją w małym miasteczku. Są bardzo różne: Anna jest odważna i niezależna, podczas gdy Maria jest nieśmiała i wrażliwa. Ich życie zmienia się, gdy poznają tajemniczego mężczyznę, Tomasza. Tomasz twierdzi, że jest ich zagin...