Rozdział 13

10 6 0
                                    

Około 10 lat temu...

Ania i Maria były zszokowane, gdy dowiedziały się, że ich rodzice mieli problemy finansowe. Dowiedziały się również, że ich tata miał romans z inną kobietą.

Dziewczynki były zdruzgotane, ale wiedziały, że muszą być silne dla swoich rodziców. Obiecały sobie, że zrobią wszystko, co w ich mocy, żeby ich pogodzić.

Ania delikatnie podchodzi do mamy i pyta ją,

Ania: Mamo, dlaczego ty i tata się kłócicie?

Mama:Nie dogadujemy się już, kochanie.

Ania: Ale dlaczego?

Mama:Jest wiele powodów. Twój tata ma problemy w pracy, a ja czuję, że nie spędzamy wystarczająco dużo czasu razem.

Ania:Rozumiem. Ale czy nie możecie tego naprawić?

Mama: Nie wiem, kochanie. Wydaje mi się, że już za późno.

Maria również rozmawia z tatą i pyta go,

Maria:Tato, dlaczego ty i mama się kłócicie?

Tata: Nie dogadujemy się już, skarbie.

Maria: Ale dlaczego?

Tata:Jest wiele powodów. Mamy problemy finansowe, a ja nie spędzam wystarczająco dużo czasu z wami.

Maria: Rozumiem. Ale czy nie możecie tego naprawić?

Tata:Nie wiem, skarbie. Wydaje mi się, że już za późno.

Ania dowiaduje się, że tata ma poważne problemy w pracy, a Maria dowiaduje się, że tata ma romans z inną kobietą. Ania jest przerażona, a Maria czuje się zdradzona.

Ania i Maria wiedzą, że muszą działać, aby uratować swoją rodzinę. Postanawiają zrobić wszystko, co w ich mocy, aby pogodzić rodziców.

Ania i Maria wiedziały, że pogodzenie rodziców będzie trudne, ale były zdeterminowane, żeby spróbować.

Najpierw postanowiły porozmawiać z rodzicami razem. Chciały im powiedzieć, jak bardzo je kochają i jak bardzo chcą, żeby byli razem.

Pewnego wieczoru, gdy rodzice siedzieli w salonie, dziewczynki weszły do środka i usiadły obok nich.

Ania: Mamo, tato, musimy porozmawiać.

Maria: Kochamy was oboje bardzo mocno.

Ania:I chcemy, żebyście byli razem.

Maria:Nie chcemy, żebyście się rozwodzili.

Rodzice byli zaskoczeni i wzruszeni słowami dziewczynek. Przytulili je mocno i powiedzieli im, że też je kochają.

Mama:Dziękujemy, dziewczynki. To dla nas wiele znaczy.

Tata: Ale nie wiemy, czy możemy być już razem. Mamy zbyt wiele problemów.

Ania: Ale my możemy wam pomóc.

Maria:Możemy pomóc tacie znaleźć nową pracę.

Rodzice spojrzeli na siebie i uśmiechnęli się. Wiedzieli, że dziewczynki mają rację. Mogą pomóc im przezwyciężyć problemy.

Mama: Dobrze, spróbujemy.

Tata: Dla was.

Ania i Maria były przeszczęśliwe. Wiedziały, że uratowały swoją rodzinę.

Dziewczynki dotrzymały słowa. Pomogły tacie znaleźć nową pracę i pomogły rodzicom spędzać więcej czasu razem.

Z czasem rodzice rozwiązali swoje problemy i znów byli szczęśliwi. Ania i Maria były dumne z tego, że pomogły uratować swoją rodzinę

Siostry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz